Sziasztok!
Ez szerintem egy szintén olyan téma, amiről nehéz lesz elfogulatlanul beszél, nemcsak rám nézve, de bárkire mondhatni.
A téma nem más, mint az AVAP.
Két táborra oszlanak szerintem ebből a szempontból a profilosok:
1) Akik nem szeretik, ha egy vagy több gyerekéről vezetik (tehát mondhatni "megtiltják", hogy más vezesse egy vagy több emberről - nem mindig feltétlenül mindenkinél)
2) Akiknek nem zavaró tény, ha valaki a gyerekéről vezeti a profilját
Tudom, hogy ez a két párt olyan, hogy mindkettő erősen vagy ez-vagy az párton áll, és szerintem valahol a kettő között van az igazság.
Unpopular opinion, de: én meg tudom érteni, hogy valaki nem szereti, hogy a fiáról vagy lányáról vezetik a profilt, HA NEM TÚL ISMERT. Itt gondolok arra, hogy nem volt róla még fanprofil, nem sok magyar szereti, vagy csak tényleg: nem túl népszerű.
De azt nem tudom felfogni, ha valaki "megtiltja", hogy más vezesse (például) a One Directionről a profilját, "mert ő az első", "ő a legaktívabb", "ő már hoz mindent, ami lényeg". (Ugyanez a BTS-szel, és sok mással.)
Őszintén megszólva, és se szeretném, ha a gyerekeimről lenne profil, de nálam az is sokat nyomna a lantban, hogy kihez kerülne, mennyire régóta ismeri, és hogy én vezettem-e először róla.
Szóval ha mást nem, akkor írj rá az emberekre, hogy "nekem bejön x, nem vezethetném róla is a profilom?". Még akkor is érdemes véleményem szerint, ha tudod, hogy nem néz rád jó szemmel; mert annak sincs értelme, hogy mondhatni ilyenkor az embert hátba támadd.
Plusz ha te magad is tisztában vagy, hogy a közösségünkben nincs akkora népszerűsége valakinek, akkor szerintem már azt is érdemes lenne megfontolni, hogy akarod-e úgy vezetni valakiről, hogy más már vezeti róla. Ráadásul mindig van valaki olyan, akit te ismersz, és nincs róla profil, csak keresgélni kell, biztos lesz valaki!
Összességében tényleg csak azt tudom mondani, hogy mindkét oldalt meg tudom érteni, és ahogy írtam, valószínűleg a kettő között van az igazság, hiszen mindkét oldal jogosan érvel. Valószínűleg ez a hírességen is múlik, inkább az ő népszerűségük a mérvadó, én azt mondanám.
Szerintetek melyik oldalnak van igaza? Igaza van egyáltalán bármelyikőnknek ebben a témában vagy szerinted is a kettő között rejlik a válasz?
YOU ARE READING
Fanprofilosokról
Non-FictionVolt itt már pletykacica, intagrammos fanprofiltények... most eljött ennek is az ideje.