Sziasztok!
Ez egy olyan téma, ami kicsit érdekes lesz, mert annyi oldalról meg lehet közelíteni az egészet, hogy szerintem azt nem is lehet nagyon számon tartani.
(Fontos: én az angol írásmódot jobban szeretem ennél a szónál, de ezt a szót használják a legtöbb esetben, szóval ezt tartsátok szem előtt!)
Az elmúlt egy hónapban több olyan posztot is láttam, hogy "akarok egy szkvadot", "kommentelj, hogy bekerülhess a szkvadomba", és nekem ez nem annyira érthető. Persze, a barátkozás a fanprofilosok között bejegyzésem alapján értem is a dolgot, de közben mégis ott van a tény, hogy ez számomra eléggé furcsa.
A fanprofil világ színes emberekből áll, mindenki más személységgel rendelkezik, más nézőpontja van a dolgokról, és épp ezért sem értem, mikor "szkvadkereső" posztokat kezdeményeznek.
Aranyos ötlet, mert tényleg lehet, hogy beválik néha/alkalom adtán a dolog.
De lássuk be, egyszerűen nem lehet úgy maradandó barátságot kötni, hogy több vadidegen jelentkezik egy embernél, hogy akkor-most-barátkozzunk-össze és legyünk-ismert-szkvad-akikről-mindenki-tud; mert nagyjából ez a helyzet a legtöbb ilyen jellegű kiírásnál.
Egyébként én párszor keveredtem úgy baráti társaságba, hogy egy poszt alatt, akik beszélgettünk, beléptünk egy chatszobába, és a továbbiakban ott folytattuk a beszélgetést. De úgy gondolom, ez a természetes, nem az, hogy valaki muszájból kezdjen barátságot.
Mivel mint mondtam, több oldalról is meg lehet ezt a dolgot nézni, szerintem majd arról is ejtek néhány szót később. (:
Valamint, ctrl C + ctrl V, de ez az én véleményem, lehet másnak ez egy pozitív tapasztalat volt, de én kicsit furán érzek az ilyen posztok iránt. Nem vagyok ellenük, csak érdekes az alapkoncepció.
UPDATE: Ezt nem tettem hozzá, de vannak olyan típusú posztok is (most ugrott fel a kezdőlapomon egy), hogy valaki beszélni akar új emberekkel. Szerintem ezt nem lehet egy kalap alá venni, hiszen ott valós ismerkedésről lenne szó, és nem erőltetett népszerűségvágy van a fanprofilosok között! Gondoltam hozzáteszem, nehogy félreértsetek.
Ti mit gondoltok erről? Van értelme az ilyen posztoknak, lehet belőle igazi barátság?
YOU ARE READING
Fanprofilosokról
Non-FictionVolt itt már pletykacica, intagrammos fanprofiltények... most eljött ennek is az ideje.