Felvettem a telefont és meghallottam Alec kétségbe esett hangját:
-Clary tudom hogy most nem igazán alkalmas, de vészhelyzet van az intézetben egy démon bejutott képes megszállni az embereket Lydiát megtámadta. Szükségünk van a segítségedre gyere gyorsan-majd egy kiállítást hallotam
-Tarts ki Alec rohanok-majd gyorsan felkaptam a cuccaimat elmormoltam egy sziasztokot és szaladtam ki az ajtón majd egyenesen az intézetet céloztam meg. A fiúk loholtak utánam mert nem értették a helyzetet.
Egy kacskaringós utcán sikeresen lehagytam őket. Amint az intézethez értem berontottam és az ajtó melletti tartóból felkaptam egy szeráfpengét és a démon keresésére indultam.
Amikor kiléptem a liftből megláttam Alecet a földön ülni a keze tiszta vér volt és véres lábnyom volt ott az ajtóból jött. Elindultam és amikor az ajtón benéztem megláttam a legjobb barátnőmet holtan. A nyaka el volt vágva és a mellkasán egy nagy seb volt. Zokogni kezdtem és lecsúsztam az ajtónak dőlve. A sokktól nem tudtam mit csinálni csak meredtem magam elé. Pár perccel később Jace jelent meg a liftajtóban és amikor meglátott odarohant és magához szorított. Szorosan tartott és amikor nagyjából megnyugodtam akkor vettem észre a fiúkat Jace mögött.-Luc ne haragudj rám, nem akartam nem tudom mi történt - Alec bűnbánó arcát látva odamentem elé leguggoltam és kezembe vettem az arcát. A fiúk csak néztek és semmit nem értettek.
-Semmi gond Alec nem haragszom rád nem te csináltad a démon volt-mondtam és már csak könnyeztem.
-Jace megkérhetlek hogy ezt intézd el elviszem Alecet a gyengélkedőre majd megkeresem azt a démont de amit tőlem kap azt nem teszi zsebre.-Persze menj csak, de légy nagyon óvatos. Apropó a fiúkra ráférne egy kis magyarázat-majd bement a szobába.
-Akkor gyertek fiúk majd mindent elmondok-felsegítettem Alecet és elbotorkáltunk a gyengélkedőig. Ott Izzy volt néha besegít egy kicsit. Amikor meglátta bátyja sokkos állapotát és a kisírt szemeimet már semmit nem kellett mondanom.
Van előnye annak hogy Isabelle a parabataiom (az ilyen testvériségnél kicsit erősebb kapcsolat vagy valaminilyesmi írói szerk.). Mindent leolvasott rólam amint Alecet elhelyezte az egyik ágyon odajött és megszorongatott.-Apropó kik a fiúk? - kérdezte Izzy.
-Basszus ne haragudjatok fiúk ő itt Isabelle, Isabelle ők itt Nash és Hayes a tesóim, amellett Cameron, Shawn, Aaron, Carter. Izzy nem avatnád be őket mennem kell dolgom van.
-Rendben. Ha te dolognak nevezed Adamet-kacsintott Izzy
-Na jó elég ő az egyik legrégebbi barátom itt és ha annyira tudni akarod a démont keresem meg.
Bementem a nagyterembe és az egyik monitoron amin az épület volt kezdtem keresni valami furcsát. Megjelent mellettem Isabelle a fiúkkal.
-Na jó mára elég volt - majd kikapcsolja a monitort.
-Izzy még egy órája sem keresem-vágtam rá dühösen.
-Luc nézed te az időt? 4 órája bújod azt a monitort.
-Nézd Luc Isabelle mindent elmesélt és értem hogy meg akarod találni a démont de ne feledkezz meg magadról sem oké? - kérdezte Nash mire csak bólintottam. Ő odajött és szorosan megölelt mire a fiúk felkiabáltak hogy csoportos ölelés és mindenki oda jött.
-Srácok mennyi az idő? - kérdeztem mire szétrebbent a társaság.
-Fél 12 miért? - kérdezte Shawn majd elrakta a telefonját.
-Hát srácok itt alszotok és nincs vita-mondtam majd elkezdtem terelni őket a szobám felé.
Hallottam de miérteket meg értetlen kérdéseket mire letudtam egy a démon még szabadon jàr mondattal. Mivel szabad szoba nem igazán volt ezért behurcoltunk matracokat majd elővettem a szekrényből ágyneműt és takarót na meg persze párnát. Hosszas döntés után Nash és Hayes alszik a francia ágyon, én mivel a kanapé a legkisebb és a legkényelmetlenebb amit persze a fiúk nem tudtak, Shawn az egyik matracon Cam, Carter és Aaron is kapott egy matracot.
-Na most hogy így lenyugodtunk meg minden mutatsz valamit? - kérdezte csillogó szemekkel Shawn.
-Shawn te vérparaszt - csapott rá Cameron.
-Ne, hagyd csak mit szeretnétek látni?-kérdeztem kedvesen.
Abban a pillanatban Jace rontott be a szobába.
-Clary megvan a démon! A központban van! - mondta majd el is ment mi meg utána.
Még szerencse hogy átöltöztem. Hirtelen megálltam mert eszembe jutottak a fiúk. Ők meg persze belém jöttek.
-Fiúk maradjatok nem akarom hogy bajotok essen-mondtam.
-Tudunk magunkra vigyázni hagy nézzünk meg-Carter kutyus szemekkel nézett rám.
-Gyertek de vigyázzatok.
Amint a központba értünk meg is láttam a démont. Nem volt valami szép látvány. A következő pillanatban előttem teremt és próbálta a nyakam támadni de nem hagytam neki a szeráfpengével támadtam meg. A fiúk elszaladtak messzebb amire a démon is felfigyelt. Elindult feléjük. Tudtam ha nem megyek oda végez velük. Pont az utolsó pillanatban értem oda és löktem őket félre. A démon egy nagy sebet ejtett az oldalamon és a falhoz csapott. Gyorsan felpattantam és az egyik kezemmel leszorítottam a sebet a másikban pedig a szeráfpengém volt és azzal védtem magam. Megjelent Jace, Izzy és Alec. Izzy elvitte a fiúkat.
Jace és Alec jöttek segíteni de nem értek ide időben és a démon végig metszette a hasamat majd egy nagyot taszított rajtam aminek köszönhetően az egyik ablakot betörtem majd elsötétült minden.Sziasztok! Ne haragudjatok ha elírok valamit vagy nem izgalmas a történet, de ez az első könyvem próbálok fejlődni remélem sikerül is majd😂😂! Visszajelzést szívesen fogadok! Puszi😘
BẠN ĐANG ĐỌC
Just Friends (Cameron Dallas)
Lãng mạnA történet Nash Grier elveszettnek hitt hugáról szól aki megismerkedik a magconnal és a 5sossal. Van akihez közelebb kerül sőt talán túlságosan is. Ha kíváncsi vagy Lucinda történetére olvass bele.