Mint minden nap ma is az ablakomon beszűrűdő napfényre keltem. Mivel az iskolát már befejeztem nem kell minden nap korán kelnem. Ez a jó az intézetben hogy még dolgoznunk sem kell hiszen egy olyan helyen élünk ahol senki sem gondolná hogy bárki is lenne itt. Gondolataimat Alec kiabálása szakította meg
-Luc gyere kész a reggeli - kiabálása után felöltöztem és kibattyogtam a konyhába ahol Izzy(Isabelle) épp terített.
-Gyere Luc már a kakaód is kész van - mutatott az asztalnál lévő helyemre ahol valóban ott volt a kakaóm. Gyerekes de ez van.
A kedvenc hercegnős bögrémbe kapom minden reggel amit még akkor kaptam amikor idekerültem. Izzyről senki nem hinné a dögös kinézete miatt de egy igazi konyhatündér emellett a harcban is kiválló. Miután megköszöntem leültem és kortyolgatni kezdtem az italom. Épp ekkot esett be Alec és Jace nagy nevetések közepette. Miután megreggeliztünk Alec felált és így szólt
- Amint tudtok menjetek a városba egy démon járkál és öli a mondénokat.
- Rendben Alec én veled megyek - mondta nagy örömmel Izzy.
-Hát Jace akkir megint ketten megyünk. Szólok Lukenak is a Brooklyni vérfarkasfalka vezetőjének hogy nézzrnek szét és legyenek óvatosak. Ja meg Raphaelnek is a vámpírok vezetőjének.
-Rendben ha találtok valamit szóljatok-mondta Alec majd kiviharzott Izzyvel a konyhából.
-Bemegyek a szobámba az irónomért meg a szeráfpengémért és mehetünk.-mondtam majd otthagytam Jacet.
Miután mindent ami szükséges magamhoz vettem mentem a bejárathoz ahol Jace már várt.
-Mehetünk? - csak egy gyors ja volt a válaszom és már szeltük is Brooklyn utcáit.
A szeráfpengéket elraktuk hogy a mondénok ne ijedjenek meg hogy két alak valami kardnak kinéző valamivel szaladgál. Hirtelen Jace rámnéz és megszólal
-Luc neked nem hiányoznak a szüleid? - kérdezte nekem pedig az addig fenntartott mosolyom egyből lehervadt.
-Dehogynem mindennap gondolok arra hogy milyen lenne egy családban élni ahol szeretnek és bár tudom hogy ti is szerettek mint testvéreteket az mégsem ugyanaz. - mondtam már könnyeimmel küszködve.
-Jaj Luc nem megsiratni akartalak csak beszélgetni. Na gyere ide. - majd megölelt. Egy darbig álltunk így amikor gyereksírást hallottunk.
-Keressük meg honnan jön lehet itt a démon-majd elindultunk. Az utca saroknál már láttuk hogy egy szőke kislány ül egyedül egy padon és ő sír. Odamentünk hozzá és én legugoltam.
-Miért sírsz kislány - rámnézett és küldtem felé egy bíztató mosolyt.
-A két bátyámmal jöttem sétálni de elhagytam őket - mondta szipogva.
KAMU SEDANG MEMBACA
Just Friends (Cameron Dallas)
RomansaA történet Nash Grier elveszettnek hitt hugáról szól aki megismerkedik a magconnal és a 5sossal. Van akihez közelebb kerül sőt talán túlságosan is. Ha kíváncsi vagy Lucinda történetére olvass bele.