Mikor magamhoz tértem a gyengélkedőn találtam magamat. Gyengének éreztem magam és megszólalni sem tudtam. A szobában rajtam kívül csak egy néma testvér volt aki az állapotomat mérte fel.
Amint meglátta hogy felébredtem kiment az ajtón majd az aggódó fiúkat és Izzyt láttam bejönni. A fénytől kicsit hunyorogtam de attól még láttam. Oda jöttek hozzám majd ránéztem Izzyre aki egyből tudta mire gondoltam.
-Kislány jól beletiportak a földbe-erre megforgattam a szemem-2 törött borda, vágások a nyakadon ezért nem tudsz beszélni pár óra és menni fog, sebek a hasadon szerencséd hogy nem talált el szervedet, ja és a bal kulcscsontod is megrepedt.
-Mi....mi tör......történt a.....démonnal-alig bírtam ezt a pár szót is kimondani. Fel akartam ülni de a vállamba belenyilalt a fájdalom ezért inkább ezt annyiban hagytam.
-Jace és Alec elintézték amég én a gyengélkedőre hoztalak-erre csak bólintottam majd a fiúkra néztem. Isabelle egyből megértette mit szeretnék.
-A fiúknak mindent elmondtam gondoltam hogy nem leszel a legjobban mikor felébredsz ezért beavattam őket.
-Köszi-halkan mondtam szinte suttogtam ezt az egy szót.
-Hugi jól vagy? - kérdezte Nash.
-Jól leszek- mindenki odajött hogy megöleljenek ami meg is történt de mivel kb fél testel rám feküdtek hogy mindenki elférjen ezért ez elég nagy fájdalommal járt.
1 héttel később
Már felépültem nagyjából de még a harc annyira nem megy. Azóta Izzy egyszer eltűnt és egy Sebastian nevű fiú kísérte vissza aki a Londoni intézményből jött ide. Sebastian végül itt maradt, bár nekem furcsa a srác és mikor Jacenek elmondtam sejtésem miszerint Sebastian nem olyan ártatlan mint amilyennek mondja magát kiderült hogy Jace is így gondolja. A 5 seconds of summeres fiúk mindennap meglátogattak és bár mindig este mert vámpírok nagy örömmel beszélgettük át az éjszakát vagy épp gyakoroltunk.
Most jelenleg a szobában pihenek és olvasok egy könyvet a szobám ablakában ami a kertre néz mikor valaki kopog és nyílik az ajtó. Kiderült hogy nem is egy ember jött hanem az egész magcon. Taylor kiabálva jött be ha jól hallottam azt kiabálta hogy ALPAKKA. Őt követte Shawn egy gitárral a kezében. Ezután a többiek Cameron, Carter, Nash és Hayes mint a csorda jöttek be. Utánuk pedig Isabelle és Alex jött a gyógyszereimmel. Ja igen allergiás vagyok ezért kell szednem őket de mindig elfelejtem azért ők hozták be.
-Szia drága hugocskám-jött hozzám Nash és megölelt.
Mindenki sorban megölelt a végére Cam maradt akivel az ölelésünk kicsit sokáig tartott amit a többiek is észre vettek és köhécselni kezdtek.
-Jól van gerle pár értjük hogy nagy a szerelem de menjetek szobára- mondta Taylor hangosan.
-Kussolj Caniff mert beépítelek a falba, különben is ki mondta hogy járunk - Cam a mondat végére elpirult.
-Miért szerintem aranyosak-olvadozott Izzy.
-Szerintem meg nyálas- mondta Alec szemforgatva.
-Bocsi Alec de nem mindenki olyan mint te meg Magnus-kuncogtam el a végét.
-Jó ez jogos, de én megyek randira - mondta majd kifelé indult.
-Jó mulatást és üdvözlöm Magnust-rikkantottunk egyszerre Izzyvel majd elnevettük magunkat.
-Na jó ez ilyesztő-szólaltak meg az eddig csendben hallgató fiúk egyszerre.
-Ti beszéltek ti vagy tízen beszéltetek egyszerre mi meg ketten és úgy hogy parabataiok vagyunk-mondtam felháborodva.
-Jó mindegy lányok segítsetek ti ilyen romantikusak vagytok-szólal meg Shawn.
-Van egy lány akibe szerelmes vagyok, de van barátja és írtam neki egy dalt, de kéne a véleményetek-mindta fülig pirulva.
-Az a lány véletlen nem Camila Cabello (bocs ha valaki nem szívleli de én igen) névre hallgat - mondom sokat sejtően. Ja igen sokat beszélgettünk a srácokkat majdnem mindenkiről tudok majdnem mindent.
-Hát de, na de meghallgatjátok? - kérdezi türelmetlenül.
-Persze-vágjuk rá megint egyszerre Izzyvel.
Mindenki leült egy neki tetszőleges helyre majd Shawn a kezébe veszi a gitárját és elkezdi a dalt:
I won't lie to you
I know he's just not right for you
And you can tell me if I'm off
But I see it on your face
When you say that he's the one that you want
And you're spending all your time
In this wrong situation
And anytime you want it to stopI know I can treat you better than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all your wasted crying
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he canI'll stop time for you
The second you say you'd like me to
I just wanna give you the loving that you're missing
Baby, just to wake up with you
Would be everything I need and this could be so different
Tell me what you want to do'Cause I know I can treat you better than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all your wasted crying
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he canBetter than he can
Give me a sign
Take my hand, we'll be fine
Promise I won't let you down
Just know that you don't
Have to do this alone
Promise I'll never let you down'Cause I know I can treat you better than he can
And any girl like you deserves a gentleman
Tell me why are we wasting time
On all your wasted crying
When you should be with me instead
I know I can treat you better
Better than he canBetter than he can
Better than he can
(Bocsi ha rossz nem tudok angolul és bemásoltam ja és ez a dal speciálba megy Andrea barinőmnek ha olvassa szeretlek lámpa)
Amikor befejezte könnyekkel a szemünkben pillantottunk az ajtóra ahol Camila állt.
-Camila mennyit hallottál? - kérdezte Shawn kétségbe esve.
-Mindent, beszélhetünk? - kérdezte bizonytalanul.
-Beszéljetek csak mi úgyis edzeni indultunk-mondtuk Izzyvel majd elindultunk ki a fiúkkal, de Taylor megállt.
-De nem is mondtátok hogy... - de nem tudta befejezni mert közbe vágtam.
-Kussolj Caniff és gyere-kezdtem kirángatni-indulás edzeni.
Sziasztok! Nagyon kezdő vagyok még az írásban szóval bármi javaslatot, kritikát várok. Ha valakinek tetszik sokat jelentene ha egy kommenttel jelezné hogy miben lehetne változtatni vagy esetleg mit folytassak úgy mint eddig. Próbálok gyakran hozni részt de ha nem sikerül azért bocsánat. Puszi😘
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Just Friends (Cameron Dallas)
Любовные романыA történet Nash Grier elveszettnek hitt hugáról szól aki megismerkedik a magconnal és a 5sossal. Van akihez közelebb kerül sőt talán túlságosan is. Ha kíváncsi vagy Lucinda történetére olvass bele.