5.rész

76 4 2
                                    

Valentine nekem rohant és a szeráfpengéjével próbált támadni, de gyors voltam és kirúgtam a lábát. Szaladtam volna a fiúkhoz, akik az alagút ajtaján túl voltak és vártak rám. Éreztem egy rántást a lábamon és elterültem a földön. Valentine felém kerekedett és amég menekülni próbáltam a pengéjével sebet ejtett a mellkasomon. A fájdalom úrrá lett rajtam, de észnél voltam, mert lerúgtam magamról Valentinet és be szaladtam az alagútba nem törődve a még mindig nagy fájdalmat okozó köddel. Leültem a földre és neki támaszkodtam a falnak. A látásom elkezdett homályosodni. Megláttam Nash és Cam alakját magam előtt és a többiek távolodását is. Cam megszólalt:

-Ne hunyd le a szemed gyere segítek, de menjünk mielőtt az a fickó ide is bejön - mondta majd segített felállni és ketten totyogtunk végig a folyosón.

Figyelnem kellett arra hogy eszméletemnél maradjak mert csak én tudom az utat Magnus házához. Mikor vissza értünk Izzy, egy csomó árnyvadász és Magnusék harcoltak a démonokkal. Alec amint meglátott oda szaladt hozzánk lerakott a földre és a gyógyító rúnámat megrajzolta (bocsi gyerekek nem értek én ehez😂) és elindult a gyógyulásom.

-Izzy - kiabált Alec mire a lány megjelent - kísérd őket Magnus házához Luc még nem harcolhat.

-Alexander várj - szólt Magnus - nyitok egy portált az gyorsabb mint hogy végig menjenek a városon - azzal megnyitotta a portált és mi gyorsan át surrantunk a sérültekkel.

Amint mindenkit elhelyeztünk megjelentek 5 seconds of summeres fiúk. Amint megláttak a nyakamba ugrottak. Mindezt persze úgy hogy a mellkasom égtelenkedő vágást észre sem vették. Drága vérfarkas barátom Luke volt a megmentőm aki idő közben felbukkant és leszedte rólam a fiúkat. A magcon és Camila mindezt csöndben figyelték egészen addig amég Luke (a vérfarkas) fel nem kapott és el nem indult velem a hálószoba ajtaja felé. Ekkor mindenki egyszerre csattant fel hogy hova visz Luke.

-Valakinek be kell kötni Luc sebét - mondta mintha ez olyan nyilván való lenne.

-De nem neked kéne mert mégiscsak férfi vagy - háborodott fel Camila.

-Egy szinte a lányom nem csinálnék semmit, kettő pedig Jocelyn bent várja ugyanis Magnus szólt hogy jöttök.

Luke bevitt majd miután Jocelyn bekötötte a sebem kimentünk, ahol síri csönd volt és csak Camila és Shawn halk beszélgetését lehetett hallani.

-Na akkor veletek most mi van együtt vagytok? - kérdeztem majd leültem velük szembe.

-Hát először elmegyünk randizni - kezdte Camila.

-Nem akarjuk elsietni van időnk - fejezte be Shawn.

-Aha. Akkor sok sikert viszont én most vissza megyek az intézetbe és megnézem hogy az a féreg ott van-e még - mondtam és már indultam az ajtóhoz amikor Magnus, Alec és Isabelle léptek be a lehető legnyugodtabban.

-Avagy mégsem megyek - és vissza ültem - Na mizu az intézetben?

-Miután elmentetek kb 2 perc múlva felszívódtak és feltakarítottunk - mondta Izzy és levágódott mellém.

Alec és Magnus pedig mentek koktélozni.

-Azért szólhattatok valna szó se róla - mondtam.

- Mert annyi időd volt miközben épp a sebedet kötötték igaz? - kérdezte gúnyosan Cameron.

-Mivan haver menstruálsz? - kérdezte Taylor mire mindenki nevetni kezdett.

-Elég! Cam beszélhetünk? - kérdeztem és a szoba felé biccentettem. Ő csak bólintott

-Nem hiszem hogy jó ötlet. Amikor ideges képes bántani - mondja aggódva Nash.

-Ne aggódj tudok magamra vigyázni - öleltem meg bátyámat.

-A szavak néha bántóbbak mint a tettek - mondta komolyan mire a többiek csak bólogattak.

-Akkor megverjük - mondta Camila és Izzy egymásra mosolyogva - mi jóban leszünk - mosolygott Izzy.

Ezután bementünk a szobába és egyből rákérdeztem arra ami fúrta az oldalamat.

-Miért lettél hirtelen ilyen bunkó? Egy órával ezelőtt még nem akartál elmenni nélkülem most meg ilyen bunkó vagy. Nem értelek - mondtam értetlenül.

-Ideges vagyok jó? Amióta ismerlek 2x majdnem meghaltál - mondta idegesen.

-Csak egyszer és még mindig itt vagyok és még annyira nem is ismerjük egymást.

-Lehet de én kedvellek és meg akarlak ismerni - mondta komolyan a tekimtetét az enyémbe fúrva.

-Neked nincs barátnőd véletlen? - kérdeztem mert úgy rémlett hogy van barátnője.

-Igazából már nagyon kész vagyok miatta mert folyton kidob másik pasik miatt ugye mert sokszor turnézunk és nem vagyok mindig vele - én csak bólogattam, őszintén örültem annak hogy megbízik bennem annyira hogy ezt elmondja nekem - és már nem bírom pedig én nagyon szerettem - annyi fájdalom és szomorúság volt a tekintetében hogy gondolkodás nélkül oda mentem és megöleltem jó szorosan.

-Ha ilyeneket csinál, akkor nem érdemel meg téged és a szeretetedet sem, ne add meg neki azt az örömöt hogy szenvedsz miatta - mondtam és éreztem hogy a fejét belefúrja a nyakamba erősen magához szorít.

-Cam nem rosszból de a mellkasom még fáj és nagyon szorítassz - ezután elengedett én pedig megkönnyebbül-
ten kapkodtam a levegőt.

-Szerintem menjünk ki a fiúk már biztos össze esküvés elméleteket gyártanak - mondta Cam felkacagva.

Amikor kimentünk sehol nem volt senki readásul este volt. Megnéztük a telefonjainkat és volt vagy 20 nem fogadott hívásunk. Nekem Nashtől, Izzytől, Alectől és a fiúktól. Camnek pedig a barátnőjétől, a nővérétől és szintén a fiúktól. Felhívtam Nasht és megbeszéltük hogy náluk találkozunk.
Út közben Cameron azt mondta hogy ő inkább megy és megbeszéli a dolgokat a barátnőjével. Így hát egyedül érkeztem meg ami a srácoknak is feltűnt

-Csak azt ne mondd hogy megbántott és sunyiba megölted - nézett rám ijedten Shawn.

-Jó ez szíven ütött, titeket nem bántanálak akár milyen baromságot is csináltok - néztem rájuk boci szemekkel - Cam meg ment a barátnőjéhez.

Ezután leültünk játszani. Fiúk így nem meglepő módon fifáztunk. Elisabeth is hazáért a munkából időközben, ezért én elmentem neki segíteni a konyhába. Együtt megfőztük a vacsorát mivel mint kiderült a fiúk itt alszanak, ezáltal egy gigantikus kaja adagot kellett főznünk. Minden percet megért a főzés, a fiúk olyan gyorsan lapátolták be a kaját mintha egy hete nem ettek volna. Másnap reggel a telefon csörgésre keltünk. Mindenki össze vissza feküdt a kanapékon és a földön, sőt Carter az asztalon aludt el.
Nash szaladt felvenni a telefont. Hosszú percekig nézett maga elé és egyszercsak megszólalt.

-Srácok megyünk a kórházba Camhez készüljetek.

Sziasztok! Bocsi a sok kihagyásért és a ritka pocsék részért. Most megszállt az ihlet ezért remélem gyórsan fogom hozni a részeket. De addig is puszi mindenkinek😘
Bia

Just Friends (Cameron Dallas) Where stories live. Discover now