Hogy Shawn és Camila nyugodtan tudjanak beszélni tényleg lementünk edzeni.
-Fiúk egy kis edzés? - kérdezte Izzy.
-Kössz nem-válaszoltak egyszerre a fiúk.
-Na és velem? még mindig nem vagyok formában jól jönne az edzés - Taylor egyből jelentkezett.
Izzyhez végül Sebastian csatlakozott. Izzyvel fogtunk négy szeráfpengét amiből kettőt a fiúknak adtunk. Ettől Taylor kicsit megijedt de azért beállt velem szembe. A fiúk elhelyezkedtek és várták a '' csatát ''. Megindultam Taylor felé aki megpróbált a szeráfpenge nélkül támadni de nem jött neki össze mert a kezéből kiütöttem a szeráfpengét és kirúgtam az egyik lábát ami miatt elvesztette az egyensúlyát. Amég próbált rendesen lábraálni kirúgtam a másik lábát is ezért elesett. A szeráfpengét felé tartottam de vigyáztam hogy ne sértsem meg. A fiúk döbbenten nézték a jelenetet.
-Szerintem nem szeráfpengével kellene kezdeni-mondtam elgindolkodva majd felsegítettem Taylort.
-Jó meglátás a végén meg is ölöd valamelyik fiút-jött be Jace mosolyogva.
-Áhh szóval elismerted hogy téged is legyőznélek? - kérdeztem mosolyogva.
-Engem biztos hogy nem-jelentette ki magabiztosan.
-Akkor te lány vagy-mondtam a nevetést visszatartva de felesleges volt mivel a többiek szakadtak a nevetéstől és lehet hogy talán esetleg ez Jacet egy kicsit felidegesítette.
-Ha nagy a szád akkor mutasd meg mit tudsz - mondta kihúzva magát Jace.
-Te is tudod h nem vagyok formában, de nem utasítok egy veled való küzdelmet mert túl ritka-mondtam de kicsit azért megbillent az önbizalmam-de hogy érdekesebb legyen semmit nem használhatunk.
-Benne vagyok - felelte Jace magabiztosan majd megindult felém.
Az első ütést a vállamra mérte de nem sikerült neki mert elhajoltam és hátba löktem. Ugyan elvesztette az egyensúlyát, de gyorsan kapcsolt és amint stabilan állt kirúgta a lábam amitől seggre estem. Azt hitte hogy nyert, de magammal rántottam és ráültem a mellkasára. Mivel nem tudott felállni én nyertem. A fiúk ledöbbenve nézték, de Cameron tekintetében mintha féltékenységet láttam volna de ezt nem tudtam megfejteni mert amint észre vette h nézem elfordult. Felálltam majd felsegítettem Jacet.
-És még azt mondtad hogy nem vagy formában akkor elpuhányodtam-mondta Jace elismerően ami meglepő volt mert soha nem csinált még ilyet.
-Hát kössz az elismerést, de.... - és félbeszakított Alec és vele egyszerre a veszélyt jelző harang.
-Az a helyzet hogy egy csapat démon éppen betörni készül. Valószínűleg Valentine küldi őket-mondta Alec rám nézve.
-Eddig úgy tudtam hogy Emilyt kereste az anyja miatt de most hogy ő meghalt miért küldött ide egy csapat démont? - kérdeztem értetlenül. Láttam a fiúk értetlen tekintetét ezért elmagyaráztam nekik.
-Emily az a lány volt akit megtaláltam holtan - láttam a fiúkon a felismerés szikráját Alecen pedig a bűntudatot.
-Nem akarok bunkó lenni de a fiúkat ki kéne vinni mielőtt ideérnek a démonok-mondta Izzy.
-Luc vidd ki a fiúkat az alagutat használjátok, Jace és Izzy ti gyertek velem. Azzal a többiek el is mentek.
-Gyertek fiúk megyünk Shawnért és Camilaért-majd szaladtunk a szobába.
Amint odaértünk berontottunk és egy csókolózó párt láttunk az ágyon.
-Nem akarom elrontani a pillanatot nagyon cukik vagytok, de menni kéne mert egy csapat démon erre tart és nem lenne kedven ahhoz a harchoz.
Odamentem a szekrényemhez és raktam el tőrt szeráfpengét és egy olyan ostort is mint Izzynek van.Elindultunk az alagút felé. Mikor odaértünk egy csomó hulla feküdt az ajtó előtt és voltak sebesültek is.
-Fiúk keressetek túlélőket és segítsetek nekik-adtam ki a feladatot majd én is segítettem.
Ekkor kinyílt az ajtó már készültem a támadásra, de akkor megjelent Magnus aki csak ránknézett és egy vidd őket a lakásomra kiáltással szaladt is tovább. Elindultunk az alagútban amikor egy robbanást hallottunk és az alagútba valami köd jött be a réseken. Siettettem a fiúkat akik elől mentek utoljára mentem én. Amikor a köd elért engem a rúnáim helyét elkezdte égetni. Fájdalmasan felkiáltottam.
-Fiúk a köd mérgező az árnyvadászokra. Siessetek amennyire csak tudtok.
A látásom homályosodni kezdett a fájdalomtól de az is lehet hogy a köd hatása. Ekkor hátra fordult Cameron és Nash. Nash a sérültet átvette tőlem és Camtől majd Shawnnak adta az egyiket. Cameron pedig felemelt és engem vitt, de oda kiabált a többieknek.
-Siessetek már nem bírják sokáig - ezt már alig hallottam mert küzdöttem az ellen hogy elveszítsem az eszméletem.
-Tarts ki még egy kicsit mindjárt kint vagyunk-suttogta nekem.
-Miért segítessz nekem-suttogtam erőtlenül.
-Mert az egyik legjobb barátom vagy és nem hagylak magadra.
Ennyi volt a beszélgetésünk ugyanis elértünk a kijárathoz. A fiúk lerakták a sérülteket és Cameron is engem.
-Hova tovább - kérdezte Camila.
-El kell mennünk Magnus lakására oda nem tudnak bemenni - válaszoltam azaz inkább suttogtam.
-Áhh Lucinda örülök hogy látlak - jelent meg Valentine.
-Remek már csak te hiányoztál - válaszoltam szarkasztikusan.
-Csak egy dolog miatt jottem és megyek is-mondta arcán sunyi mosollyal.
-Mit akarsz-kérdeztem közben pedig felálltam és úgy álltam hogy ha a fiúknak támadt volna előttük álltam.
-Téged, de ahogy látom előtte a kis barátaidat kell megölnöm.
-Srácok fussatok vissza a szobámban vannak fegyverek, keressétek meg Isabellet én addig fel tartom őt - mondtam és közben Valentineal szemeztem és előkaptam a szeráfpengémet.
A fiúk elimdultak Cameron kivételével, aki csak ugyanúgy állt mint eddig.
-Cameron te is-mondtam neki ingerülten.
-Csak ha te is jössz - mondta ellent mondást nem tűrően, de időm sem volt válaszolni ugyanis Valentine megtámadott......
Hali! Bocs ha nagyon rossz, de tényleg. Nehezen megy az írás. Még bele kell jönnöm, de nagyon élvezem az írást.
Ha tetstik valakinek vagy ötlete van hogy hogy lehetne jobb az írjon nyugodtan vagy kommentet vagy privát üzenetet!!!!!
Puszi:Bianka😘😘
CZYTASZ
Just Friends (Cameron Dallas)
RomansA történet Nash Grier elveszettnek hitt hugáról szól aki megismerkedik a magconnal és a 5sossal. Van akihez közelebb kerül sőt talán túlságosan is. Ha kíváncsi vagy Lucinda történetére olvass bele.