Bylo 11:23 a já ležela v posteli a četla si knížku.
Můj přítel odjel na dva dny pryč a to je poprvé co mě nechal samotnou doma.
Nebyla jsem vlastně úplně sama. Měla jsem doma dva psy: Bena a Dany.
Byli docela velcí, protože mi sahali po kolena.Nedávno jsme si tento dům s Willem koupily a zdá se to tu perfektní místo pro nás čtyři, tedy pokud nepočítám ty dva psy, tak jen dva.
Nemusím se ničeho bát. Zamčené mám a žádný zloděj se sem snad nedostane.
Po nějaké době jsem vstala z postele a chtěla jít do kuchyně se najíst, ale v tom Ben začal vrčet na okno vedle mé postele a uši měl v pozoru.
Polekalo mě to,,Co se děje Beny.'' Klekla jsem si k němu a hladila ho.
Podívala jsem se na okno, ale nic tam nebylo.Bylo to zvláštní, ale co. Pro jistotu jsem zavřela okno a šla do kuchyně.
Oba Ben a Dany cupitali za mnou, ale vypadali trochu rozrušeně. To se u nich nestávalo.Dala jsem do mikrovlnky špagety co jsem měla k obědu a vypila skleničku vody.
Psům jsem dala najíst a sama se najedla.Když jsem dávala talíř do myčky, tak začaly blykat světla a pak zhasly.
Trochu mě to vyděsilo.
Když se zase rozsvítilo, tak jsem nemohla najít Bena.
Dany byla schovaná pod stolem a kňučela. Bena jsem, ale nikde nenašla,,Bene!'' Volala jsem na něj s obavami v hlase. On, al nepřicházel,,Bene?!''Okamžitě jsem ho šla hledat, ale po něm nebyly stopy, jakoby se vypařil.
Určitě se někde schoval řekla jsem si a trochu zneklidněná šla do svého pokoje.
Sedla jsem si k notebooku a šla na Facebook.
Psala jsem si s Willem a řekla mu, že se Ben ztratil, ale on mi řekl, že se do rána objeví.
Potom jsem s ním volala přes video hovor a pak se to nějak přerušilo a na obrazovce jsem uviděla fotku Bena! Nebylo to ani ne dvě sekundy a já ho přesto poznala.
Byl, ale oběšený v mé koupelně!
Nedokázala jsem ani křičet.Opět jsem volala s přítelem, ale asi se mi to předtím jen zdálo.
Zaklapla jsem notebook a šla pomalu do koupelny.
Bylo mi divně.
Cítila jsem změnu i v ovzduší a poprvé se začala bát.Koupelna byla, ale normální nic neobvyklého, ale když jsem vlezla do sprchy, tak místo vody tekla krev.
Začala jsem ječet,,Co to kurva je?!''
Když jsem vylítla ze sprchy, tak jsem šlápla na něco chlupatého a když jsem se podívala dolů i přesto, že jsem nechtěla, tak jsem spatřila kožich z Bena.Málem jsem měla infarkt.
Bylo mi teď jedno kdo je v bytě, vlastně nebylo, ale běžela jsem do svého pokoje a zamčela se.
Nikoho jsem nespatřila.Doufala jsem, že je to jen noční můra, ale když jsem se štípla, tak jsem byla zklamaná. Vyznačena jsem se z okna a pak začala brečet, tak jako nikdy a chtěla zavolat Willemovy, ale mela jsem vybytý mobil a notebook nejel,,Kurva!'' Zakřičel a jsem, až to muselo jít slyšet ven. Na klíně mi ležela Dany a pořád kňučela. Nedivím se jí byli jsme v hajzlu.
Někdo se mě chystá zabýt.
Bylo mi blbě a do toho jsem slyšela bušení na dveře a Willema hlas,,Amy jsi v pohodě?Otevři.'' Bylo to zvláštní.
Měl se vrátit za dva dny a dneska odjel. Bylo mi srdce jako o závod. Měla jsem husinu a brečela.
Panykařila jsem.Už, už jsem chtěla otevřít, ale Dany vyběhla přede mě a vrčela,,Co blbneš??!'' Zaječela jsem na ni a ona mě začala tahat za rukáv od županu.
Poslechla jsem ji a neotevřela.
Podívala jsem se na hodinky 3:57.
Rozhodla jsem nezůstat v tomhle domě ani vteřinu a Willem tu v takovou dobu nemá co dělat.
Bylo mi ho hodně líto, ale neriskovala jsem.Byla jsem v prvním patře, tak jsem mohla jen přelézt okno, ale uslyšela jsem znovu Willema a tentokrát otevřela a to byla osudová chyba.
Nebyl tam on, ale malé dítě s červenýma očima a v pravé ruce s nožem,,áaaaaa! '' To bylo to poslední ode mě, co jsem řekla.
Pak už jsem těžce padla jen k zemi a nic už neviděla a neslyšela.
Tak tu máte horurek😈
Když si to přečtu, tak i mě běží mráz po zádech.
Umím,ale udělat ještě strašidelnější mnohem, tak se těžte a bojte😈😇😘
ČTEŠ
CreepyPasty
HorrorPo tomhle neusneš! Dlouhé i krátké horory. Dám sem i CreepyPasty co najdu na internetu, ale vetšina bude ode mě😈 STRAŠPYTLŮM VSTUP ZAKÁZÁN❗❗❗