Początki

141 20 4
                                    

Jula już od urodzenia była zjebana ale o jej chorobach umysłowych wiedziały tylko dwie osoby z którymi po długich próbach utrzymywała kontakt. Oczywiście chodzi o rodziców kochani.

Przez następne lata mieszkała na wsi nad morzem w Polsce. Zawsze ukrywała swoją prawdziwą twarz w przedszkolu bo była by nie lubiana.

Oczywiście nie mówię że bez wyjawienia ludzie i tak się nią interesowali.

Kontynuując.
Znalazła jakieś dziewczynki które były od niej starsze i jedna taka która była spoko. Czytaj Lena.

Dwie dziewczynki - Jednej nikt nie lubił a druga była za stara na zabawę z dziećmi.

Lena - bardzo współczuła Juli życia w patologii dlatego przez następne lata starała się być dla niej bardzo miła.

W podstawówce dziewczynka tez nie była lubiana ale znalazła jakąś randomową dziewczynkę i zaczęła uznawać ja za daleka rodzinę bo czemu nie. Ich przyjaźń oczywiście tylko od strony Juli trwała aż do 2 gimnazjum ale jeszcze jesteśmy przy podstawówce.

Jula pewnego dnia dostała nowy telefon i znalazła w nim internet. Najpierw wyszukała

Czy można zapłodnic mężczyznę
i
Najlepsze lumpeksy w Szczecinie
oraz
Jak chronić się przed policją jeżeli zamordowałas cztery muchy i odezwałaś kolegi lalce nogę i czy to jest karalne w Polsce.

Następnie postanowiła poszukać zdjęć Tejlor Shift i Abs'a Sugi.

________€€€€€€€€€€_______
mam nadzieje ze na pierwszy raz się spodoba
200 słów zaliczone

Życie Juluź (Jak Sie Kurwa Zaznacza Że Zakonczone?)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz