V [czyt. EPILOG]

19 4 0
                                    

No i wtedy SIU.


















Szkło się złamało.
















Wszystko działo się tak szybko.









No i sobie [a/n nawet nie wiem w jakiej osobie pisałam więc zostańmy przy narratorzeXD] spadali czując ten niesamowity wiatr we włosach. Wiedzieli że to nie dobrze że spadaja ale byli w piekle i to nic nie wnosi ale tylko przypominam.

Już mieli uderzyć w ziemię gdy nagle wszyscy obudzili się w salonie Julii

Przyznacie. Nikt się tego nie spodziewał.

Popatrzyli się na siebie no i były wsm shook. No i wtedy juluz że

ㅡ byliśmy w piekle

ㅡ Czyli to nie tylko ja?

ㅡ Wy też?

Wtedy się okazali że wszyscy byli tam samo(?).

ㅡ ale jak

Zapytał Olaf bo był zmieszany

ㅡ nie wiem?

Wtedy uznali że idą na kebaba bo kebab u eli WCLE NIE JEST barbarem.

No i oni sobie jedzą wszyscy. Znaczy nie wszyscy bo Lena jest biedna I nje ma pieniędzy na jedzenie. Ale inni jedzą I sobie mówią coś.

ㅡ E! Jula pa jakie fajen ㅡ Szymkn powiedział do Julii I zaczęli grać w jakąś spierdalającą kulkę.

ㅡ Martynkaaa~ [wtedy byli razem tak przypominam tyljo] zagramy w grę.

I grali w to samo z Karolina [nie wiem czy ona była w piekle ale już jest na kebabie]

A Lena siedziała z takim aha? Bo w sumie ona miała mało procentów (we krwi) I nie miała aplikacji więc trochę chujnia.

No i potem poszli wszyscy pod jakieś drzewo jak zuje I doszła taka Kasia I sobie gadała z nami I wam spoko ale idk. Bawili się do nocy bo jak parapetowa to powazma rak?


Wtedy zaczęli kurwa gonić coś kotopodobnego A potem bawili się na hustawkach jak 10latki.


I się pożegnali bo wypada I w domach poszli spać.




€#€^×^#€£×¥×,*&-%"+&@£÷_



Następnego dnia dzieci z lipkow małych pojechały na swoją wies a dziwkow był smutny.



KONIEC!










MOJE PIERWSZE ZAKOŃCZONE FFXDDDDD. Dziękuję za żadną gwiazdke i zero komentarzy.
Jesteście najlepsi

Nie wiem jak zrobić dedykację to cię oznaczeXD
Kwon_Juluz

Życie Juluź (Jak Sie Kurwa Zaznacza Że Zakonczone?)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz