"Ne yapıyoyşun Rosé?" Lisa onun masanın altından bir poşet tuttuğunu gördü.
Rosé bir süre düşündükten sonra poşeti kaldırıp masaya koydu. Lisa daha iyi görebilmek için birazcık eğildi. Poşetin içinde jelibonlar vardı. "Bunlay benim en sevdiğim jelibonlay. Noymalde kimseyle paylaşmam." Bir melek gibi gülümsedi. "Ama seninle paylaşmak istiyoyum." Poşeti Lisa'ya uzattı.
Lisa'nın gözleri dolmuştu. Elini poşete atmadan önce uzunca Rosé'ye baktı. "Yani şimdi senin-özel-jelibonlayın aytık bizim-özel-jelibonlayımız mı?"
"Eveeet! ChaeLisa'nın-özel-jelibonlayıı!"
Lisa kıkırdayıp poşetten bir tane jelibon aldı ve ağzına attı. Yavaşça çiğniyordu. Rosé de bir tanesini neşeyle yedi. Ardından uzun, solucan şeklinde bir jelibon aldı eline. "Hadi bunu paylaşalııım!" dedi Rosé, uç kısmını ağzına alırken. Ardından Lisa'ya yaklaştı.
Taylandlı olan bir süre emin olamayarak ona baksa da, o da öteki ucundan ısırdı. Yüzleri birbirine çok yakındı.
"Ne yapıyoyşunuz siz?" Jungkook ağlamaklı bir ifadeyle sordu. Lisa'dan nefret dolu bir bakış kazanmıştı.
"Git buydan sümüklü! Rosé beni seviyoy! Dedi ki bu bizim özel jelibonumuzmuş! Senin değil, Rosé ve benim. O seni sevmiyoy!"
Jungkook ağlamaya başladı. Bu sırada Minzy koşarak onun yanına geldi. "Neden ağlıyorsun Jungkook?" Eğilip onunla göz teması kurmaya çalıştı fakat çocuk koluyla gözlerini kapatıyordu.
Sonunda ağlayışı biraz hafiflediğinde konuştu, "Lisa dedi ki Rosé beni sevmiyoymuş! Onlayın özel jelibonu vaymış. Bana veymeyecekleymiş çünkü Rosé benden nefret ediyoymuş!"
Lisa kaşlarını çatıp bağırdı, "Rosé dedi ki-"
"Rosé hiçbir şey demedi Lisa. Neden Kook'a öyle davrandın?"
"Benim hatamdı," dedi Rosé birden. "Sadece iyi olmaya çalışıyoydum ama benim yüzümden yanlış anlaşılma oldu. İkisinin de suçu yok öğyetmenim. Biyaz jelibon istey misin Kookie?"
Jungkook seslice burnunu çekti ve gülümseyerek kafasını salladı.
Minzy bunun üzerine gülümsedi. Rosé gerçekten de akıllı bir çocuktu.
(Bugün çok fazla bölüm yazdım wooaaa ama yazarken eğleniyorum ㅋㅋㅋ Böyle giderse hemen bitecek fic ghhghv Yorum yaparsanız sevinirim^^)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roses were Black | ChaeLisa ✔
HumorSiyah güller çizmeye başladığımda beş yaşındaydım.