10} Evlilik teklifi

2.4K 329 180
                                    

"Hey moyuk!"  Lisa'nın kendisine seslenenin kim olduğunu anlaması için yüzünü görmesine gerek yoktu. Sadece Jennie, "moyuk" derdi ve Lisa hâlâ o kelimenin anlamını bilmiyordu.

"Moyuklay" dedi Rosé de Lisa'nın yanına gelince. "Size biy şey soracağım."  İkisinin ortasına geçip bir kolunu Lisa'nın omzuna, ötekini de  Rosé'in omzuna attı. "Ben geçen izlediğimiz dizinin devamını izledim. Adamla kadın sevişmişti ya. Onlay evlendi sonya. Seviştikleyi için evlenmeleyi geyekiyoymuş. Biz de Jisoo ile seviştik. Ona evlenme teklifi etmeliyim galiba."

Rosé ve Lisa'nın onun dedikleri hakkında bir fikri yoktu. Anlamış gibi kafalarını sallayıp onu onayladılar.

Jennie devam etti, "Ama nasıl evlenme teklif edeceğim ki? Biy şey gerek, yüzük gibi..."

Rosé aklına bir şey gelmiş gibi arkasını döndü ve çantasının fermuarını açtı. Az sonra elinde üç tane lollipop tutuyordu.

"Aslında bunlay Lisa,Kookie ve benim içindi ama...Biy tanesini sen alıp Jisoo unniye evlenme teklif edebiliysin." Birini Jennie'ye uzattı.

Küçük kız ona teşekkür edip Jisoo'ya koştu ve onun önünde diz çöktü. Lollipopu havaya kaldırmıştı. "Benimle evlenmen geyek Jisoo unni. Evleniy misin?"

Jisoo bir an şaşırdı. "Sen de mi dizinin devamını izledin?" dedi sonra. Hem heyecanlı hem endişeli görünüyordu. "Evet!" dedi ve Jennie'ye sarıldı.

Bu manzarayı gören Minzy mırıldandı, "Rosé ve Jungkook da neymiş...Tek gerçek JenSoo!" güldü.

Bu arada Rosé, Lisa'ya dönüp lollipoplardan birini uzattı. "Şey Kookie oytalıkta yok. O gelmeden yiyelim."

Lisa kocaman gülümseyip ona teşekkür etti ve lollipopu aldı. Tam şekeri ağzına götürüyordu ki, Jungkook aniden gelip lollipopu elinden çekti ve yaladı.

Lisa ağlamaya başlamıştı. Rosé onun ağladığını görünce telaşlanıp ona sıkıca sarıldı. "Ağlama Lisa..." dedi kızın yanağını öperken. "Benimkini sen yiyebiliysin."

Ve Park Chaeyoung, bir kez daha Lisa'yı gülümsetmeyi başarmıştı.

Roses were Black | ChaeLisa ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin