פרק 9- יום הולדת שמח?

6K 149 37
                                    

״רגע!״ צעקתי על הארי והתגלגלתי לצד. ״מה?״ שמעו שהוא כועס, הוא תפס אותי בצוואר מחכה לתשובה.
״אממ..אם אני אהיה ילדה טובה, כאילו ממש ממש טובה, אתה תתן לי לפגוש את הבחור במרתף?.״
הארי הסתכל עלי מופתע, ובתוך שנייה המבט שלו הזעיף. ״ולמה שתרצי לעשות את זה?״.
״אני בודדה.. והוא נראה נחמד.״ סיננתי לעבר הארי , עם המעט אוויר שנותר לי מהאחיזה שלו בצווארי.
הווריד במצח של הארי החל להתנפח. הוא קם מהמיטה פתח את המגירה והוציא משם את הגאג. ״לא רציתי שזה יהיה ככה, אבל הפנינים שיוצאות לך מהפה פשוט דרשו את זה.״
לא רציתי לתת לו את התענוג ולהתחנן שיוותר לי, אז פשוט ישבתי על הברכיים ופתחתי פה גדול ומחוייך.

Harry POV
מה היא חושבת, שאני לא יודע שזה חיוך שמטרתו לעצבן אותי? כזאת ילדה קטנה וטיפשה.
תפסתי לה את השיער ומתחתי אותו אחורה, גורם לצוואר והפנים שלה להימשך לאחור. ליטפתי את הלחי השמנמנה שלה , מרגיש את העצבים בוערים לי בגוף. אחרי שנייה כל מה שנשמע בחדר זה את צליל כף היד שלי נוחת על הלחי שלה ואת היבבות של גברת ״חיוך אמיץ״.
Alice POV
ואז זה קרה. הוא זרק אותי על הגב וחדר אליי. ההרגשה הייתה כל כך... מוזרה. זה לא כאב כל כך, אבל הלחץ הנפשי שנגרם לי מהסיטואציה הזאת גרמה להכל להיות יותר גרוע ממה שהוא באמת.
הרגשתי די כנועה, לא רציתי להילחם בכלל. כאילו המוח שלי הבין שהוא הגבר והחזק ואין לי למה להילחם. שנים של מלחמה פמיניסטית שהאמנתי בה, שנים שגדלתי עם אמא שמשפיטה גברים פשוט נעלמו לי מהמחשבה.
הוא גמר על החזה שלי, מכריח אותי להסתכל ולהרגיש הכל. קצת הסתקרנתי מזה האמת , הייתי רואה את זה רק בפורנו ותמיד שאלתי את עצמי אם זה באמת ככה.
הארי ניקה אותי עם מגבונים והוריד לי את הגאג המעיק. ״ילדה טובה. אני גאה בך.״. חייכתי אליו למרות שלא הבנתי מה לעזאזל עובר עלי, הוא סימם אותי או משהו?
״את רואה שאת אוהבת שדאדי משתמש בך , לא הכל צריך להיות במלחמות נסיכה.״

הלכנו לישון מחובקים, מקווה שהשינה תעביר את התחושה המגעילה בין הרגליים שלי והתחושה המגעילה בלב.

בבוקר התעוררתי כשאני לבד. הבטתי סביבי, נזכרת באירועי אמש. הבטן שלח התכווצה מהרגשות שמילאו אותי.
על השידה הייתה מונחת קופסא ורודה גדולה , בתוכה מצאתי בובת חתול פרוותית ועוגת שוקולד. אבל הפתק הוא זה שבאמת הפתיע אותי.
״אליס, ילדונת שלי. מחר את חוגגת את יום ההולדת שלך. ביקשתי שיכינו לך עוגת שוקולד , אני יודע שזה הטעם האהוב עלייך. את יכולה לחשוב בינתיים על מתנה שאת רוצה ,
דאדי.״

איך זה שהמפלצת הזאת יכולה להיות נחמדה אלי? מוזר. ורגע, למה הוא קורא לעצמו דאדי כל הזמן?
העפתי את המחשבות ממני והתחלתי לחפור בעוגת השוקולד שלי, מתענגת על כל ביס. אמא שלי לא הרשתה לי לאכול עוגות, תמיד אמרה שזה משמין וחבל. ביום הולדת הקודם שלי אכלתי אננס בתור עוגה.

איפ , מה זה הריח המסריח הזה? האף שלי התעקם  . נחרדתי לגלות שמדובר בבית שחי המזיע שלי. צחקתי חצי שעה מהסירחון של עצמי, ונכנסתי להתקלח.
כשיצאתי, לבשתי פיגמה קצרה מלאה בחדי קרן קטנים, וסירקתי את השיער הסורר שלי.

״צריכה עזרה ילדונת?״
הארי הופיע משום מקום. יש לו רגליים של חתול, אי אפשר לשמוע אותו.
הנהנתי עם הראש והשוטתי לעברו את המרשת. ״לא, תשתמשי במילים שלך .״
״כן.״ אמרתי לו, מחכה שיקח את המברשת מהיד שלי ויציל אותי מהקשר הסורר.
״בואי שבי על הברכיים של דאדי.״ הארי סימן לי לשבת עליו.
העדינות שלו עם המברשת הפתיעה אותי, הקשר הסורר נעלם כלא היה. ולא רק זה, הוא קלע לי צמה . אפילו אני לא יודעת לקלוע צמה.

״חשבת על מתנה ?״ הארי לחש לי באוזן. ״ואם תגידי לצאת מכאן, את לא תקבלי כלום. אני מזהיר אותך מראש.״

״אפשר שתתן לי לצאת מהחדר ולהסתובב בבית לפחות?״ רטנתי לעברו. מעצבן, תן לי לצאת מפה כבר.
״אני אחשוב על זה.״ הוא הרים אותי והניח אותי על המיטה. ״אבל אני אחשוב על זה יותר חזק, אם תשתמשי בזה-״ הוא הוציא מוצץ ורדרד ומנצנץ מקופסא עוד יותר ורודה ומנצנצת. התחלתי למחות ,אבל הוא לא נתן לי לדבר יותר מדי ושם לי את המוצץ בפה.
הסתכלתי עליו במבט מבולבל, והוא רק נישק את כל הפרצוף שלי , הוציא את המוצץ מהפה שלי , נישק אותי והחזיר אותו לפה. 
צחקתי מכמות הנשיקות שקיבלתי, זה דגדג אותי בכל הפנים. "נסיכה קטנה שלי.״
-------------
בבוקר קמתי שוב לבדי, המוצץ היה מונח לידי וגם פתק. ״יום הולדת שמח בייבי שלי. הדלת פתוחה, מוזמנת לצאת לעשות סיבוב בבית, בלי שטויות.״
רצתי לעבר המקלחת וצחצחתי שיניים בהתרגשות, הרגשתי כאילו מינימום זכיתי בלוטו. גרבתי את גרבי הברך הורודות כי הרצפה קפואה, ויצאתי לחפש הרפתקאות בבית הגדול.

אכלתי נוטלה בכפית מהקופסא! הרגשתי עבריינית , מרוחה כולי בשוקולד ומחייכת . ראיתי סרטי דיסני ונמנמתי על הספה בסלון.
״הארי , הארייייייייי.״ התעוררתי מצווחה מעצבנת למראה בחורה יפהפייה .
הארי בדיוק נכנס בדלת , נראה בעיקר עצבני .
הוא הסתכל לעברי וחייך אלי, מתחיל להתקדם אלי . ״מספיק להיום ילדונת.״ הייתי מעורסלת בידיים שלו.
״הארייייייי מי זאת היצורה הזאת, תוריד אותה ובוא לג׳קוזי.״ הבלונדינית הצווחנית לא הפסיקה לצעוק.
״תלכי, אני אצטרף אלייך." הוא צעק עליה בחזרה והחל לעלות לכיוון החדר.

״הארי, מי זאת?״ שאלתי אותו כשהגענו לחדר. 
״זה לא עניינך.״
ובמילים האלו הוא יצא מהחדר ונעל אותי בפנים, גם כן יום הולדת שמח.

Daddy Who?Where stories live. Discover now