פרק 1- אליס בארץ הפלאות

10.9K 174 43
                                    

"אליס!" אמא שלה צעקה.
"בסדר בסדר אני באה."
"כלבה" אליס סיננה בשקט. היא אף פעם לא אהבה את אמא שלה. המפלצת עם השיער האדום הזכירה לה את מלכת הלבבות מאליס בארץ הפלאות.
וכמובן שצמוד אליה, חיילי הלבבות של המלכה, שני הכלבלבים שלה האמפטי ודמפטי. או בשמם האמיתי - גרג וכריס.
שלושתם מנהלים מערכת יחסים מוזרה -
גרג הוא הבעל שלה בפועל, אבל כריס הוא היחיד שנכנס איתה למיטה.
בד"כ גרג זוחל לכל מקום, על ארבע ועם קולר עליו.
לפעמים כעונש כשהוא מעצבן אותה, הוא זוחל ערום כביום היוולדו, הנקניקייה שלו מתנדנדת מצד לצד והברכיים שלו חורקות על רצפת הקרמיקה.

איווווו. היא לא רצתה לחשוב על זה עוד. כל פעם שזה קורה היא מתחננת לרופא המשפחה שיעקור לה את העיניים

"כן אמא, מה את רוצה?"
"מיליון דולר, ובעל מועיל" היא גיחכה ובעטה בגרג המסכן שממצב ישיבה עבר לשכיבה על הרצפה הקרה.
"חלב.לכי תקני חלב." היא לבסוף אמרה, משועשעת מהמבט המבוהל שלי.

"טוב. יצאתי!".
היא אף פעם לא באמת יצאה לקנות חלב, היא ניצלה את הזמן באוויר העולם השפוי, שמה שירים בטלפון ומטיילת לה.

היא הגיעה לאמצע הרחוב והתיישבה על הספסל האהוב עליה.
לפחות היה אהוב. פעם היא יכלה להשקיף על כל הפארק, לראות סנאים פרפרים והמון פרחים.
אבל מאז שהארי סטיילס הזה הגיע...רק מלחשוב על השם שלו התחיל לצוץ לה הוריד במצח .

היא לא סבלה את הלהקה שהוא היה בה עד לפני שנתיים.
"וואן דיירקשן"
חה, אולי "וואן דיירקשן" לגהנום. (=דרך אחת לגהינום)

הוא בנה וילה ענקית, בעלת כמה קומות. נראית כמו מלון
הוילה הסתירה לה את כל הנוף שהיא ככ אהבה.
היא ידעה שמיליוני בנות היו הורגות בשביל להתחלף איתה, אבל אותה זה לא עניין.

היא הפעילה את השיר "get on your dancing shoes" של Arctic monkeys, מהלהקות האהובות עליה.
היא צחקה שהם הגיעו לשורה "sexy little swine". היא זכרה איך הבנות אצלה בשכבה התעצבנו מהשורה הזאת, ואיתן הרבה בנות בעולם. מה רע בלהיות חזרזירה קטנה וסקסית?
היא צחקה וחשבה לעצמה...אם אלכס טרנר(הסולן) היה רוצה, היא מבחינתה בשבילו הייתה פרה בבון או כבשה עם תחת א-סימטרי.

בעודה ממשיכה לשבת על הספסל, מכונית שחורה נכנסה לחנייה של הוילה הגדולה ממול.
היא הביטה וראתה את הארי יוצא מהמכונית, מחזיק שקיות גדולות..ממש גדולות!
המבטים שלהם נפגשו והוא קרץ לה, גורם לה לחייך. לא בגלל שהיא חשבה שהוא חמוד, חלילה. פשוט הוא ממש הסתבך עם להוציא את המפתח מהכיס עם כל השקיות הגדולות שהחזיק וזה הצחיק אותה למוות.

"רגע מה זה?" היא מלמלה לעצמה. רואה חתיכת נחה על השביל המוביל לוילה.
זה בטח נפל לו בדרך!
היא התקדמה לעבר השביל והרימה את חתיכת הדף שהתבררה כ-קבלה.

היא החלה לקרוא, מזועזעת עד עמקי נשמתה מרשימת הקניות הזאת.

2 חבילות טיטולים למבוגרים
חבילת מוצצים
מטרנה
כיסא אוכל לילדים
טלק
עריסה

אין לו ילדים והוא גר לבד, אז איך זה יכול להיות?

היא צחקה למחשבה שאולי הארי סובל מדליפת שתן או שלשול בלתי רצוני
אבל זה לא הסביר את העריסה ושאר דברי הילדים שקנה.

הטלפון שלה צלצל, על המצג מופיע השם של אמא שלה ביחד עם תמונה של השטן. תמיד גורם לה לצחוק

טוב..זה הזמן לחזור הביתה.

-----------------------

היי חבר'ה!
פרק ראשון
מקווה שאהבתם
התחלה צולעת, אבל זה ישתפר.

Daddy Who?Where stories live. Discover now