פרק 6- אליס שלי

6.7K 124 14
                                    

Alice POV
היה לו רעב בעיניים , האישונים שלו היו מורחבים וטיפת זיעה נצצה על המצח שלו.
צרחתי בעטתי ולא הפסקתי לזוז לרגע , על גופי נשארו רק גרביים ושרשרת עם תליון עקרב . כמו המזל המזדיין שלי, אפילו בשטויות האלה נדפקתי, כתוב בכל מקום שאנחנו לא יותר מסקס לרוב האנשים. והנה אני פה.

״אל תזוזי״ הארי ירק לעברי.
מה? לאן הוא הולך? ניצחתי???
קמתי מהמיטה ושמתי על עצמי כל בגד שמצאתי על הרצפה , ונכנסתי מתחת לשמיכה הגדולה . מקווה שאוכל להסתתר מהעולם.

הדבר הבא ששמעתי זה את הצחוק המתגלגל של הארי. ״כזאת חמודה החיה המפוחדת הזאת. באמת חמודה.״
הוא הסיט את השמיכה מעלי ומשך אותי מהרגליים לאמצע המיטה.
״תעזוב אותי... בבקשה... די״ מלמלתי בחוסר תקווה כבר, נגמרו לי הכוחות להילחם בו.

״תהיי ילדה טובה ותפתחי את הפה הקטן שלך .״ הארי אמר לי בקול נמוך.
״לא !״ נעלתי את הלסתות הכי חזק שיכולתי , מרגישה את השיניים מתחככות זו בזו .
הוא דחף את שתי האצבעות הגדולות שלו לפה שלי, כמו שעושים לסוסים ששמים להם רסן. הוא שרט לי את צידי החניכיים עם הציפורניים שלו והכאב הכריח אותי לפתוח את הפה בחוסר רצון.

ברגע שהפה נפתח הוא תפס לי את הפנים וירק לתוכו , גורם לי להתכווץ מגועל ולעקם את הפרצוף.
החיוך שלו היה דוחה.

הארי הוציא מהכיס של הגקט שלו מה שנראה כמו גאג שחור. ידעתי מה זה בגלל ההורים שלי. אבא שלי תמיד היה עם אחד , תוך כדי שהיה מסתובב בבית ערום ועל ארבע מרייר לכל מקום שזחל אליו.

הכדור נדחף בכוח לפה שלי, מותח את הלסתות והשפתיים שלי .
״לפחות עכשיו תפסיקי לעשות כאב ראש לי ולמנקה. אולי אני צריך להשאיר את זה עלייך באופן קבוע.״ הוא גיחך כאילו מרוצה מעצמו.

Harry POV
משכתי את היצור היפה עד שנשכבה על הברכיים שלי . ליטפתי את השיער החום שלה , שדגדג את האף שלי במשך כל הלילה. קצת מופתע שלא מצאתי אותה עם איזה צבע בשיער או גוונים כמו כל בחורה היום.
או שאת בלונדינית או שאת לא, חלאס לחמצן את המוח שלכן.

הורדתי את המכנס האפור שהיה עליה, היא נשארה בלי תחתונים עוד ממקודם כשקרעתי לה אותם .
שמעתי אותה בוכה ומייללת מבעד לגאג , היא לא מפסיקה להילחם אה?

ליטפתי את הלחיים של התחת המושלם שלה .
טוב, צריך להרוס אותו קצת .

Alice POV
הספאנק הראשון לא היה נורא. אבל הלא פחות משישים(!!) אחריו כמעט וגמרו אותי. בכיתי כל כך הרבה, מנסה לנשום בין מכה למכה. האיזור השני שספג היו המותניים שלי, והכאב היה כמעט ובלתי אפשרי בשבילי.  אבא שלי תמיד חטף שם מכות של שוטים ואביזרים אחרים, אמא סיפרה שזה הדבר היחיד שמוריד אותו על ארבע כשהגבר שבו מתחיל לבצבץ.

Harry POV
.הדבר הזה שמתפתל עלי ומייבב מכאב רק גרם לחרמנות שלי לגדול.
החום של הגוף שלה הטריף אותי, הייתי חייב לגעת בה. העברתי אצבע על הדגדגן שלה והמשכתי ללטף בין הקפלים שלה. מגלה שהיא רטובה לגמרי, בלאגן של רטיבות שעבר למכנס שלי אפילו. הריח שלה התפשט בכל החדר, גורם לחיה שבי לגדול אפילו יותר.

הארי , אתה תמיד תהיה סאדיסט מסריח. המחשבות החלו לעלות.
נזכרתי בכמה נהניתי שהלכתי למועדון ה- ddlg. הדוכני צעצועים, הפיות שמסתובבות שם ומתרוצצות עם חיוך מרוח על הפנים שלהן.
ראיתי את האהבה והכבוד שרכשו לבני הזוג שלהן. אהבה וכבוד שלא היו תלויים בדבר.

ומה אני יודע?
אבא שלי תמיד אמר לי שאישה צריך לחנך , גם באלימות פיזית. רק ככה היא תאהב אותך באמת ולא תעז לעזוב.
גדלתי עם אמא שפחדה מהצל של עצמה, פחדה מהרגע שאבא שלי
יחזור הביתה ויקרא לה לחדר. אמא שהייתי שומע את הבכי שלה כל לילה , היא הייתה כל כך חלשה.

Alice POV
כשהרגשתי כשהארי נוגע ברטיבות שלי השתגעתי לגמרי. לא מעונג, מבושה.
אני לא שולטת בהפרשת נוזלים שלי, באמת!
לפעמים הייתי נהיית רטובה באמצע שיעור מתמטיקה. ואני בטח שלא נהנית ממנו נוגע בי.

האצבע שלו עברה על חור התחת שלי מפעילה עליו לחץ מוזר . הוא המשיך לגעת וללטף , לשפשף את הדגדגן ולגרום לי לנוע בחוסר נוחות וחוסר הבנה של התחושות שאני מרגישה.
ידעתי הכל על סקס, ידעתי הכל על BDSM בגלל הסביבה שגדלתי בה, אבל לא ממש נגעתי בגבר.

״אמבטיה״
לפני שהספקתי להבין הייתי כבר על הכתף שלו בדרך לאמבטיה.
״ידיים למעלה אליס.״
הוא הוריד את החולצה שהייתה עלי ונשארתי ערומה לגמרי. בינתיים הוא מילא את האמבטיה , ואני עמדתי מאחוריו רועדת, מנסה להסתיר את הגוף שלי בכל רגע אפשרי.

״ממה את מתחבאת? מצחיקה. כבר ראיתי את זה ואראה עוד בעתיד. עכשיו תורידי את הידיים מהחזה שלך״
לא היה לי כוח להתווכח אז הורדתי את הידיים מהחזה שלי, משאירה אותן צמודות לגוף.

הארי התקדם לעברי והוריד לי את הגאג. נשמתי לרווחה, בודקת כל אלמנט בפה שלי לבדוק שלא נפגע. זוכרת את סיפורי האימה שקראתי באינטרנט על לסתות שנתקעו בגלל הדבר הזה.

הוא נאנח, מנסה לסדר לי את השיער שהתבלגן מהמאבק בו הבכי והגאג שנקשר אליו.

״אני לא אוהב את השיער שלך ככה, אליס שלי צריכה להיות מושלמת .״

-----------------------

טוב מבטיחה שפרק הבא יהיה יותר מעניין..

וסתם לנושא פחות קשור
איזה יפה השיר החדש של הארי!
אם להגיד את האמת, אף פעם לא הערצתי את המוזיקה של וואן דיירקשן, יותר את האינטראקציה ביניהם,
אבל השיר החדש שלו בהחלט בפלייליסט שלי.

ויש, סופש!!!! ❤️❤️❤️

Daddy Who?Where stories live. Discover now