פרק 7- הבריחה הגדולה?

6.4K 143 17
                                    

שנאתי את הידיים של הארי כשנגעו בי בזמן שקילח אותי. איכס, סוטה מגעיל.
״עכשיו לישון ,אליס.״ הארי אמר בזמן שסיים לקלוע לי צמה ולהלביש אותי בכותונת לילה ורודה. קצת שמחתי פתאום, ממש אהבתי את הכותונת הורודה .
דילגתי למיטה ונכנסתי מתחת לשמיכה החמה, מנסה ליצור הפרדה בין הגוף שלי להארי , כמה שאפשר.

כשהרמתי את העיניים פגשתי את הגוף הכמעט ערום של הארי , הגב המשולש שלו והכתפיים הרחבות רק הזכירו לי את כל הכוח שקיים בו כדי לפגוע בי . צמרמורת עברה בי כשנזכרתי בו בועט בי וזורק אותי ממקום למקום. באמת ממזמן שלא הוציא עלי את העצבים שלו, גם כשהוא מתוסכל הוא ממזמן לא משתמש בי כדי לשחרר את זה, בדרך כלל הולך לישון כמה שיותר קרוב לקצה של המיטה.

״על מה את מסתכלת ילדונת?״ הוסחה דעתי מהמחשבות בהקיץ שלי.
״אני לא מסתכלת..״ מלמלתי והשפלתי את המבט , בלי לראות יכולה להרגיש את החיוך המרוצה שעל פניו.

״אליס, תסתכלי עלי. לא זוכר שהרשיתי לך להפסיק.״
ג׳יזס, מה הבעיות של החולה נפש הזה?
הסתכלתי עליו במשך עשר דקות מדבר בטלפון, מארגן בגדים ומחפש מגבת ״מזדיינת״ לדבריו, בשביל המקלחת שלו.
אבל מה שתפס לי את העין, אלה המפתחות שהוציא מהכיס האחורי של מכנסיו.
איזו מטומטמת את אליס!!! איך לא חשבת לחפש שם?

ברגע ששמעתי את דלת האמבטיה נסגרת ואת מי המקלחת הזורמים, קמתי ולקחתי את המפתחות מחביאה אותם מאחורי הממיר של הטלוויזיה .
ו-לישון! הארי אמר שצריך לישון, מי אני שאתווכח?
אבל הפרפרים מתכנית הבריחה שלי מנעו ממני לעצום אפילו עין אחת.

״ולמה אליס שלי עדיין לא ישנה?.״ הארי נכנס למיטה, לבוש בבוקסר ועם שיער רטוב . ״אני לא שלך.״ רטנתי לעברו. חתיכת חרא.

״אה, באמת."

Harry POV
הממפ. לא שלי? בפעם האחרונה שבדקתי היא עלתה לי מספיק.
אבא שלה לא החזיר אפילו שמינית מהכסף , רק ממשיך להתחנן שאקח אותו במקומה. אבל היא אליס שלי.
עליתי מעליה, תוחם את הראש שלה בין הידיים שלי . הגוף המתפתל שלה נעול מתחת לגוף שלי.
״רק שלי.״ הרגשתי את חום הגוף שלי עולה מעצבים . אבל הבטחתי לעצמי שעליה אני לא אוציא את העצבים, לא בעתיד הקרוב.
נישקתי אותה בפראיות, נושך אותך בלסת ויורד לצווארה הארוך והעדין. השיניים שלי ננעצו בה כמו שיניים של ערפד רעב , מוצץ ונושך , מתמכר לטעם העור שלה.
אבל קצת הפריעה לי השמלה הורודה שעליה, בד מיותר שמסתיר אותה ממני.
״הארי אני מצטערת, באמת. אני עייפה.. בוא נלך לישון.״ אליס ליטפה את הלחיים שלי, מנסה להרגיע אותי מהתקף הרעב שתקף אותי.
הייתי רחוק מלהירגע, המשכתי להשאיר עליה סימני נשיכה לכל אורך הבטן שלה .
כשהורדתי את התחתונים שלה ופתחתי את הרגליים שלה שמעתי את היבבות הקטנות שלה, היא לא הפסיקה לזוז לרגע. ״אליס, אני נשבע שאני רגע מלקשור אותך ולשים לך גאג עם כדור גדול יותר הפעם.״ אמרתי לה בטון הכי רציני שלי, העצבים גם ככה רופפים לי.
אבל נראה היה שזה היה איום מספיק טוב כדי לפחות שתפסיק להתפתל כמו תולעת חולה.
העברתי את היד בין הירך שלה לאיבר הורדרד שלה. הפלומה הדקה שהייתה לה רק באיזור השפתיים הטריפה אותי, יכלו לראות עליה כל טיפת נוזל שיצאה ממנה.
המגע שלי העביר בה צמרמורת. ידעתי ששום גבר לא נגע בה אי פעם, ראיתי את הבלבול על פניה כשלא ידעה למה זה מרגיש ככה. הבכי שלה נרגע והיא הרפתה את השרירים, ידעתי שתוותר על המלחמה המיותרת הזאת.
טמנתי את הראש שלי בין הרגליים שלה, נושף באיטיות על האיזור וגורם לה לתזוזה לא רצונית. וכשהלשון שלי נגעה בדגדגן שלה, מציירת עליו עיגולים , זאת הייתה הפעם הראשונה ששמעתי את אליס שלי גונחת. האצבעות שלי התמלאו ברטיבות שלה וגם הסנטר שלי , כל פעם שהיא ניסתה לזוז תפסתי אותה חזק יותר וקירבתי אותה אלי. וכשהיא גמרה? זה היה הדבר הכי מדהים בעולם. הגניחות שלה יצאו משליטה והיו מעורבבות עם מילמולים לא ברורים , האגן שלה נע למעלה והרגליים שלה נלחמו כדי להיסגר ולהרגיע את האורגזמה .

הלבשתי אותה והחזרתי לה את הכרית שנפלה, נישקתי והצמדתי אותה קרוב אלי . הזין שלי עמד כמו משוגע, אבל זאת לא הייתה המטרה שלי ,לזיין אותה היום. רציתי לגרום לה להנאה.

Alice POV
אוי הבושה שפקדה אותי בבוקר כשהתעוררתי. יכולתי עוד להרגיש את הרטיבות של אתמול בין הרגליים, גורמת לתחתונים שלי להרגיש כמו דבק. רציתי להיעלם.
הארי כבר היה בסידורי בוקר שלו, מתארגן ליציאה. אחרי זמן שנראה כמו נצח, הוא סוף סוף יצא מהחדר. שמעתי אותו בבוקר רוטן לגבי זה שלא מצא את המפתחות. אילו רק ידע... שהיום, ״אליס שלו״ הולכת.
חצי שעה בערך אחרי שיצא, הוצאתי את המפתחות מאחורי ממיר הטלוויזיה , והתחלתי לבדוק איזה מפתח מתאים למנעול.
כשהדלת נפתחה לא הייתה מאושרת ממני, רצתי במדרגות מנסה לא ליפול ופתחתי את דלת הכניסה הענקית . השמש סינוורה אותי כשיצאתי לחצר, מונעת ממני לראות כמו שצריך אבל ההרגשה שלה על העור שלי הייתה קסומה. אף פעם לא הערכתי אותך שמש כמו שצריך.

בעודי חצי רצה חצי מדלגת לכיוון השער , תפסה אותי יד חזקה , משאירה אותי במקום. ״ ומה הגברת עושה פה?״ הגבר הזר שאל. הוא היה גבוה ושרירי, בערך בשנות הארבעים שלו. היה לו שפם ומבטא גרמני שבשילוב הקול העמוק שלו , די הבהיל אותי.
״אה...אני? אני נכנסתי בטעות, אני צריכה ללכת הביתה , ההורים דואגים .״ מלמלתי לעברו וניסיתי להשתחרר מהאחיזה שלו.

״כן, ברור שנכנסת לפה בטעות.״ הוא חייך והוציא את הטלפון שלו. כששמעתי מי בצד השני כמעט ונחנקתי, זה היה הארי.
הגבר המשופם, ששמו מסתבר הוא דומיניק , גרר אותי אחריו לסלון של הבית.
ניסיתי במשך שעה לבכות לו שזאת טעות ושיתן לי ללכת, אבל הוא רק המשיך לחייך ולעשות לי בייביסיטר. טוען שזה ״הוראות מלמעלה.״
אולי כדאי שימצא לעצמו אלוהים אחר.

״הארי אמר שאת צריכה לאכול ילדה.״ דומיניק הניח לפני צלחת של אוכל , שלא עניינה אותי בכלל. למה הארי בכלל אכפת לו אם אני אוכלת או לא?
״ילדונת את תאכלי או שאני מאכיל אותך, תאמיני לי האווירון שאני עושה הכי טוב ביבשת.״
לא ידעתי אם זה איום ממש מוזר או משהו אחר, אבל לקחתי את המזלג ואכלתי עד הפירור האחרון.

השתעממתי נורא ודומיניק לא הרשה לי לקום מהספה. אוף
״דומיניק, אפשר לראות סרט בבקשה?״ .
״איזה סרט הילדה רוצה?״ דומיניק שיחק עם השפם המוזר שלו, גורם לי לצחוק. ״הילדה רוצה היפה והחיה.״
סרט הדיסני האהוב עלי. קצת משעשע עם כל עניין הלהיות חטופה על ידי חיה בשם הארי.

דומיניק ואני היינו שקועים עמוק בסרט. אפילו אני לא שמתח לב להארי שעמד ובהה בנו, לבוש בחליפה . הוא שילב ידיים בחוסר שביעות רצון ונראה בעיקר כועס.

Daddy Who?Where stories live. Discover now