P.O.V. Feline
"Feline, het is jouw beurt om dit keer de wacht te houden bij de grens." Riep mijn irritante tweelingbroertje; Jack.
Wij moeten altijd om de beurt, mee draaiden met de wacht bij de grens van het territorium. Volgens mijn vader om onze vecht en observatie technieken te verbeteren. Larie natuurlijk, niemand wou natuurlijk de taak van wachter op zich nemen, want je was de hele dag en nacht in touw dus omdat daar een groot tekort was, moesten wij om de beurt meespringen.
Zuchtend trok ik mijn gemakkelijke sportkleding aan en nam voor de zekerheid een dik vest mee, hoewel het overdag lekker weer was, kon het s'nachts nog ijzig koud zijn.
Met grote, gehaaste passen liep ik door het bos, richting de grens. Daar aangekomen, zag ik dat de andere wachters me geïrriteerd aankeken, omdat ik 3 minuten te laat was. Snel ging ik op mijn plek staan, ik liet mijn blik ronddwalen aan de andere kant van de de grens en het kleine stukje niemandsland daar tussen in.
Starend naar het stukje land voor me, doezelde ik zachtjes in slaap, ik schrok op uit mijn slaap door een harde brul. Ik keek snel voor mij uit en zag dat alle wachters uit hun positie waren. Ze stonden in de vechthouding tegenover een grote groep wolven, rogues, ze waren over de grens gestapt.
Er volgde nog een harde brul, en dat leek het signaal waar iedereen op leek te wachten, iedereen veranderde in zijn wolf en het was een hele warboel van vechtende wolven. Met gemak wurmde ik mij in het strijdgewoel, om gelijk heftig tekeer te gaan tegen de wolf die tegenover mij stond. Ik stond op de rand van het stukje niemandsland en de wolf sprong op mij, nadat mijn concentratie verminderde.
Ik gaf hem een trap en rolde onder hem vandaan, maar ik lette niet goed op en rolde de verkeerde kant op, vlakbij de grens van het territorium van Alpha Ryder.
Ik kreeg een duw in mijn rug en ik rolde over de grens, recht in het territorium van Alpha Ryder. Ik zat zo diep in de problemen, ik was een vreemde wolf daar, een vijand.
Vanuit het bos van Alpha Ryder kwamen wolven rennen, ze renden naar mij toe en probeerden mij op te pakken. Ik verzette mij, maar ze waren te sterk, ze veranderen in hun mensen vorm en een van de mannen nam mij op zijn schouder, terwijl de rest toekeek.
"Als de Alpha haar niet wil, wil ik haar wel!" Een van de mannen keek verlekkerd naar mijn kont. De rest knikte instemmend. Ik huiverde en mompelde enkele verwensingen, daarvoor werd ik gestraft met een klap in mijn gezicht.
Ik schreeuwde om hulp, richting de grens, maar niemand hoorde mij of luisterde in het strijdgewoel was het ieder voor zich, ik had geen keus dan mij mee te laten dragen.
Na een lange tijd lopen kwamen we aan, bij een groot dorp, met allemaal huisjes en kinderen die vrolijk over straat liepen. Maar zodra ze mij en de groep mannen zagen, werd het stil en boog iedereen zijn hoofd, met hun blik op de grond gericht.
Volgens mij was het verschil tussen man en vrouw hier heel groot. De mannen liepen hier trost en zelfverzekerd. De vrouwen juist onderdanig en met weinig zelfvertrouwen. Dat was in mijn pack wek anders, daar was iedereen gelijk, man, vrouw of welke rang je dan ook mocht hebben.
Hoe verder we de pack inliepen hoe meer mannen er verschenen en af en toe kwam er een jong meisje langs, met weinig tot geen kleding, rood omrande ogen en verwondingen. Als vrouw was je hier niemand. Geschokt keek ik toe.
Voor een groot kasteel hielden we halt, de poort ging open en ik werd op de grond gezet om daarna in een ijzeren greep meegesleurd te worden. We volgden een verrukkelijke geur, van bosbessen en vanille, hoe dichter bij wij kwamen hoe sterker die heerlijke geur werd.
De man die mij vasthield klopte met zijn vrije hand, voorzichtig op de eikenhouten deur waar we voor stonden.
"Breng de rogue hier heen!" Beval een hese, sexy stem van binnen.
De deur ging open en toen ik naar binnen keek, stopte ik voor even met ademhalen en degene die daar stond deed precies hetzelfde. Hij liep op mij af en tilde mijn kin op om in mijn ogen te kunnen kijken.
"Van mij!"
-------
Nieuw boek, nieuwe kansen.
Kasteel van Alpha Ryder.
Alpha Ryder
Feline
Liefs,
Erin
JE LEEST
Alpha Ryder -Alpha series 2
WerewolfDe voormalige sterkste Alpha ter wereld heeft afstand van zijn plek gedaan en een nieuwe leider is opgestaan, zijn naam is Alpha Ryder. De nieuwe leider is machtiger dan iemand ooit geweest is, hij wordt daarom ook wel de Alpha King genoemd. Feline...