P.O.V. Feline
Ik werd wakker in een king-size bed, omringt door zwart muren, met rode accenten.
Mijn nek deed pijn en tintelde lichtjes toen ik erover heen streek met mijn vinger. Ik sloeg de dekens weg en stapte snel uit het grote bed. Wankelend stond ik op mijn benen, mijn benen werden week en voordat ik wat kan doen viel ik om, voetstappen versnelden en iets ving me op voordat ik de grond kon raken. Duizenden schokjes ging door me heen, toen de armen die me opgevangen hadden in contact kwamen met mijn blote huid.
Ik keek omhoog recht in een paar helderblauwe ogen, voor wat voelde als eeuwen verzonk ik in zijn ogen totdat, ik mijn blik afwende en een stap achteruit zette.Voorzichtig ging ik op het bed zitten, en keek ik omhoog naar Ryder. Hij keek me aan met een iets wat ondeugende blik wat mij in verwarring bracht. Toen pas zag ik dat ik schone kleren aanhad en dat het grote, mannen kleren waren. Toen ik mijn neus in de dikke trui stopte rook ik onmiddellijk de heerlijke geur van Ryder. De mouwen van de trui waren opgestroopt en mijn blote benen kwamen onder de trui vandaan.
Ryder schraapte zijn keel en ik richtte mijn blik op hem.
"Je oude kleren waren nat en vies dus ik heb je mijn schone kleren aangedaan."
Ik keek hem strak ik de ogen.
"Ik heb niet gekeken. Echt niet." Hoofdschuddend keek hij mij aan.
Grinnikend antwoordde ik dat het goed was en met grote ogen staarde hij mij aan, zijn schattigheid's gehalte was zo verschrikkelijk hoog. Dat ik hem alleen maar verliefd aan kon kijken. Hij staarde me aan en voordat ik wat kon doen voelde ik zijn zachte lippen op de mijne. Ik stond even verstijfd van schrik, maar toen deed ik gewillig mee. Onze kus verdiepte zich en vlinders vlogen door mijn buik. Hijgend trokken we ons tegelijkertijd terug.
"Ik denk dat ik je leuk vind." Sprak Ryder buiten adem met zijn voorhoofd op het mijne.
"Dat ging snel." Ik grinnikte.
"Je kent me niet eens." Hoorde ik mezelf zeggen.
"Laat me je leren kennen."
"Hoe?"
"Vanavond, laten we samen dineren."
Ik stemde in, niet wetend dat dat de beste en tegelijkertijd de slechte avond van mijn leven zou worden.
•••
Er klonk een zachte klop op de kamer deur en nadat ik 'binnen' had geroepen kwam er een jong, roodharig meisje binnen."Hallo, mevrouw ik kom u voorbereiden op het diner."
"Hallo." Antwoorden ik verbaasd.
Ze haalde een prachtige, hemelsblauwe jurk achter haar rug vandaan.
Even later was mijn make-up vlekkeloos aangebracht door het roodharige meisje, Lilly en had ik mijn prachtige jurk aan. Mijn haar was gevlochten en ik had me nog nooit in mijn leven zo mooi gevoeld.
"Dank je, Lilly." Dankbaar keek ik haar aan.
Glimlachend keek ze naar de grond en leidde ze mij naar de eetzaal. Ze stopte voor de deur en ik bedankte haar nogmaals waarna ik naar binnen ging. Ryder keek op en nam mij helemaal in zich op.
"Je ziet er prachtig uit."
"Jij ook." En ik nam zijn gestalte in mij op. Door het zwarte, op maat gemaakte pak wat hij droeg, kwamen zijn brede schouders en borstkas nog beter uit.
"Kom zitten." Hij schoof gelant mijn stoel achteruit en gebaarde mij erop te zetten, waarna hij hem weer aanschoof.
"Wat wil je allemaal van me weten." Glimlachend keek hij mij aan.
"Alles."En mijn mondhoeken krulden zich als vanzelf op.
Maar voordat iemand wat kon zeggen, schreeuwde een hoge stem heel hard 'papa' en rende er een exacte, mini replica van Ryder de eetzaal binnen.
JE LEEST
Alpha Ryder -Alpha series 2
WerwolfDe voormalige sterkste Alpha ter wereld heeft afstand van zijn plek gedaan en een nieuwe leider is opgestaan, zijn naam is Alpha Ryder. De nieuwe leider is machtiger dan iemand ooit geweest is, hij wordt daarom ook wel de Alpha King genoemd. Feline...