P.O.V. Feline
Geschrokken deinsde ik terug.
"Wie ben jij?" Fluisterde Alpha Ryder, geschrokken door mijn afwezige gebaar.
Ik draaide mij om en probeerde weg te rennen. Ik werd tegengehouden door de man die mij hier heen had gebracht.
"Ik dacht het niet meisje." En gemeen grijzend kneep hij hard in mijn armen, zijn vingers boorden zich in mijn vlees en ik kon nog net een gil inhouden.
"Blijf me je tengels van haar af, Aaron!" Hij brulde hard en stormde op Aaron af, hij greep mij vast en trok me achter zich. Met een mokerslag, raakte zijn gebalde vuist de kaak van Aaron, een gekraak was te horen en even later was Aaron knock out.
"Breng hem naar de kerkers!" Beval hij naar een van de wachters die in de hoek van de zaal toekeken.
De wacht knikte, er was geen emotie van zijn gezicht af te lezen, hij tilde Aaron over zijn schouder alsof hij niks woog en hij liep weg.
De andere wachters volgen hem en toen waren wij alleen in de zaal.
Alpha Ryder wende zijn blik af van de weglopende wachters en staarde mij aan alsof hij mij markeerde met zijn ogen. Zijn blik brandde en hij nam mijn gelaat in zich op. Ik staarde naar de grond en probeerde mijn jubelende wolf in bedwang te houden.
Zijn hand gleed over mijn wang en hij keek verwonderd naar mijn lichaam, alsof hij zich er over verbaasde.
"Mijn!" Zijn hese, sexy stem galmde door de zaal.
Met grote ogen keek ik naar hem, mijn handen jeukten om zijn gebronsde huid aan te raken.
Hij had volle lippen, hoge jukbeenderen en een scherpe kaaklijn. Nu pas zag ik dat je zijn eightpack door zijn witte shirt heen kon zien, ik staarde gefascineerd naar zijn borstspieren.
Hij schraapte zijn keel, waardoor ik mijn blik afwende.
"Ik ben Ryder." Mompelde hij ongemakkelijk, niet wetend wat hij moest doen.
"Weet ik." Twijfelend keek ik aan. "Iedereen weet wie je bent."
Hij grinnikte ongemakkelijk en bracht zijn hand naar zijn haar waardoor mijn blik op zijn gespierde armen vielen.
"Ik ben Feline."En ik stak mijn hand naar hem uit
Hij keek mij geschokt aan en pakte mijn hand vast, tintelingen schoten door mijn lichaam. Hij sloeg zijn armen om mijn middel en hij trok mij naar zich toe, door ons hoogte verschil kwam ik met mijn gezicht op zijn sterke borst terecht.
Hoewel ik het nooit erg vond om dicht bij knappe mannen in de buurt te zijn, en al helemaal niet zo knap als mijn mate. Het deed verdomd veel pijn toen mijn neus met een klap zijn harde borstkas raakte, ik kreunde van de pijn en wreef over mijn neus.
Alpha Ryder tilde mijn hoofd op terwijl hij bezorgd naar mijn neus keek, met zijn lange vinger streek hij over mijn neus.
"Gaat het wel?"
"Ja." Ik knikte erbij, voor als hij het nog niet begrepen had.
Hij keek mij afwezig aan en staarde naar mijn nek, ik kreeg slechte voor gevoelens en voordat ik ook maar iets kon doen, voelde ik zijn tanden door mijn huid boren.
Voordat ik Alpha Ryder wat aan kon doen, werd het zwart voor mijn ogen.
JE LEEST
Alpha Ryder -Alpha series 2
Hombres LoboDe voormalige sterkste Alpha ter wereld heeft afstand van zijn plek gedaan en een nieuwe leider is opgestaan, zijn naam is Alpha Ryder. De nieuwe leider is machtiger dan iemand ooit geweest is, hij wordt daarom ook wel de Alpha King genoemd. Feline...