Oğuzhan KARASU: Engin ÖZTÜRK
6 EYLÜL 2000'de hayata gözlerini açtı. Çok güzel bir bebekti.
Doğduğunda babası yanında olmadığından annesi ismini koymakla mükellefti. İsmini çok düşündü ama kararı çok mantıklıydı." Oğuzhan, babası gibi olmasını istemiyor ve Oğuzhan gibi herkese sahip çıkmasını helede ailesine sahip çıkmasını istiyordu. Bu nedenle de ismini Oğuzhan koydu."Doğduğu gün, ilk konuştuğu gün, ilk yürüdüğü gün, ilk doğum günün de... Dahası hiç bir zaman yanında olmayan bir babaya sahipti. Ama hayatı boyunca hiç buna üzülmemişti. Çünkü hayat sadece baba ile olan bir şey değildi. Tek çocuktu ancak hiç tek çocukların yaşadığı şeyi yaşamıyordu. O kadar mutsuzdu ki hayatı boyunca mutlu olamayacağını sanıyordu. Bunca şeye rağmen hiç problemli bir çocuk değildi. Annesi bu kadar şeye rağmen hiç bir problem yaşamıyordu ve hatta çalışıyor, ailesine muhtaç olmadan hayat sürüyordu. Zamanla annesi işlerini büyüttü ve zengin oldu. Bu durum Oğuzhan'a pekte bir değişiklik katmadı. Oğuzhan zengin hayatına bir türlü alışamadığı gibi bu hayatın insanlarına da bir türlü ısınamıyordu taki liseye başlayana kadar. Liseye başladığında herkesin zengin züppe veya zengin bir kız olmadığını kendi gibi insanların da zengin olabileceğini anlamıştı. Sonunda zengin hayatına alışmış ve lise ikiye başlamıştı. Bundan sonra onu bekleyen şeyleri yeni bölümlerde öğreneceğiz.
Okuduğunuz için teşekkür ederim... Hepinizin yüreğine sağlık....
💕💞💞💕😘😘💕😘💕😳😉💕😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR TANEM
ChickLitÇok karışık bir aşk içindeki güzel bir kızın hikayesi.Okuyan okuyucuların da böyle bir olayla karşı karşıya gelebilecekleri bir durumun hikayesi. Okuyanlara çok teşekkür ederim... <3