Liv_Thomp: ako si to myslel?
Napísala som mu.Dovtedy kým odpíše rozhodla som sa ísť obliect a najesť.Obliekla som si roztrhane nohavice ale poriadne jak by skriabal lev a ktomu tiež roztrhané tričko.
Pozrela som sa na môj mobil moja značka mobil je Lenovo A7000 a mám ho už dva roky ale ja chcem iphone.Len čakám kým otcovi skončí paušál.Ma mu končiť o týždeň.Kral_demonov : ale vieš ako
Liv_Thomp: nepíš mi užChcete si ho zablokovať?
Potvrdila som.
Položila som mobil na stôl a išla do školy.Dnes som v škole radšej nič nevyvadzala.
" Uhni " poviem nejakému chalanovi ktorý mi stojí v ceste keď som išla po škole na autobus ktorý neviem či stihnem." Nepočul si " až vtedy sa obozrel.
"Neuhnem a spakuj sa" nasral ma tak že som mu skoro zlomila ruku a rýchlo som ho obisla a utekala na bus.
To by som nebola na keby som ho nestihla."Dofrasa " zasomrem si popod nos tak som išla domov peši.Domov som prišla o pol hodinu neskôr a čo ma prekvapilo rodičia boli doma.
"Ahojte "pozdravím ich a vyjdem hore do izby kde si položím tašku a utekám dole.
" Zlatíčko ponúkli mi mobil Lenovo C2" ja som hneď zobrala mobil do ruky a na internete som ho vyhľadala .Keď som ho uvidela bolo mi do zvracania." Nepáči sa mi" poviem a čakám na otcovi reakciu."tak si vyber ", povie.Vynasla som mobil ktorý chcem.Bol to Iphone 7.
" Tento " ukázala som.Jeho tvár bola čudná .Nevedela som z nej vyčítať jeho pocity.Ked pohol na cenu vyvalila oči a povedal.
" Nie je dráhy pre teba " ja som sa pozrela na mamu .oNa jasné ticho čo iné.
" Ale mne sa páči " on záporne prikývol s hlavou a ja som sa s plačom rozutekala do svojej izby.Nechápem peniaze máme a oni mi nechcú kúpiť nič.Zacnem asi brigádovať.Chcem ho a aj to dosiahnem.Lahla som si na posteľ a zaspala.Citila som že ma niekto prikryva." Nechaj ma " poviem a potom počujem len zatvárajuce dvere.
Ráno som sa zobudila a išla dole rodičia neboli doma super.Rozhodla som sa zostať doma.Celý deň som presedela pri telke a dívala na rôzne seriály.Pocula som len auto a rýchlo som utekala do izby.
Počujem vchodové dvere a krik na moje meno.
"Olívia " kričí mama .Zbehnem dole .
" Čo som zase urobila" poviem a dívam sa na nich.
" Prečo si nebola v škole .Volal riaditeľ." Ja som pretočila očami a otočila som sa im chrbtom a chcela ísť hore lenže ma oni dvaja zastavili.
Nikto si nespomenul ani že dnes mám narodeniny."Nechcelo sa mi a mam dnes narodeniny" poviem a otočím sa na nich smutným pohľadom.
" Nás to nezaujíma že máš dnes narodeniny.Ale škola je dôležita.Darcek dostane len vtedy keď si uvedomia čo si presiahla " povie svoje kázne mama.
Vyjdem do svojej izby a zavriem sa .DarčekOdteraz nebudem hovoriť kedy vydám časť.
Vydam ju vtedy keď budem mať čas
Ako viete pondelok začína škola bude sa počúvať učiť a preto časti vydám Raz do týždňa alebo do dvoch týždňov
YOU ARE READING
Dcéra mafiana✓
ActionV prológu je napísané o čom to bude 😃😃 Pokračovanie tejto knihy sa nazýva Deti mafiánov POZOR!! TÁTO KNIHA NEPREŠLA GRAM. ÚPRAVOU