"Vstávate vy dvaja spachtosi"kričala na nás takmer Alice.Ja si unavene pretriem oči.A Alex tiež .
"Čo chceš Alice mne sa chce ešte spať"poviem a ľahnem si späť do postele a prikryjem sa perinou až po krk.
"Učiteľka nás volá do jedálne"obidvaja prikývneme a Alice konečne vypadne prec.
"Včerajšia noc bola vynikajúca"povedal a venoval mi bozk .Ja sa usmejem a začnem sa obliekať.
"Žiaci ako viete sme tu na týždeň .Na každý deň je tu lyžovanie a rôzne akcie.Dufam že sa vám bude páčiť a nebudete vyvádzať.Tak stretneme sa o hodinu vonku aj so všetkým vybavením ."dopovedala učiteľka a všetci sa pobrali do svojich izieb.
"Nič sa mi nechce "hodím sa o posteľ a Alex tiež so mnou.
"Idem za Alice a babami"usmejem sa a pomaly sa vstávam.
"Dobe zlato" buchne ma po zadku a ja sa naň ho pozriem a vidím len jeho úškrn.
Zabuchnem za sebou dvere a rozmyslam ktorú izbu ma .214 ?225?
"Jaj 220"buchnem si po čele a chystám sa otvoriť dvere ale niekto ma chytí za lakeť.
"Erik?"vyblachnem naň ho.
"Áno som to ja. A ty si moja budúca manželka .Tak to vravel tvoj otec" povedal .Čo to povedal? On mal byť môj manžel?.
"No máš smolu.Uz nebývam s rodičmi lebo ma vyhodili takže už nebomzu za mňa rozhodovať a mám už 18."poviem a vyplazila jazyk a rýchlo vojdem dnu.
"Čaute baby"pozdravím a Alice s o rok mladšími sedia na posteli a rozmýšľajú.
"Ahoj .Baby toto je moja kamoska Liv."povedala a všetky sa postavili a začali sa zoznamovať.
"Karol,Lisa,"povedali a ja som spadla lebo som sa neudržala na nohách.Vsetky sme sa začali smiať .
"To je už toľko?" Rýchlo vybehnem do izby kde je už pripravený Alex.
"Už som si myslel že neprídeš"zasmial sa a ja som sa rýchlo obliekla .Alex už odišiel pred 5 minútami a ja som ešte len si brala lyze.
"Thompsnova ako vždy posledná.",zakričala učiteľka a ja som musela nad tým prekrútiť oči.
"Neprekrucaj tie oči.Aj keď nevidím na teba ale poznam ťa veľmi dobre" povedala.Ale mala pravdu
"Máte pravdu poznáte až moc dobre"odkricim a pokracujeme na lanovku.
"Whuuu"zakričala som do vetra keď som letela na lyžiach dole .
"To bola paráda"poviem Alexovi a všetci sa poberiem späť do hotela.
Chcete aby som vydávala častejšie časti?
Má to cenu ešte pokračovať?
Prosím o odpoveď do komentára.
ESTÁS LEYENDO
Dcéra mafiana✓
AcciónV prológu je napísané o čom to bude 😃😃 Pokračovanie tejto knihy sa nazýva Deti mafiánov POZOR!! TÁTO KNIHA NEPREŠLA GRAM. ÚPRAVOU