8

3.4K 166 1
                                    

"čo mama"pýtam sa jej ako hneď vojdem do obývačky.Zas jej tie blbe reci budú začínať.Ach kto to tu bude počúvať.
" Takýto ton si odprosujem" povedala a v mojej hlave sa ozvalo nech sa strčí niekde."a ako si mladá dáma dovoľuje ísť von bez opýtania? Máš zaracha na týždeň" ja som si vzdychla a otočila a odišla do svojej izby.Tam som zalahla a kaslala na učenie.

Ráno ma zobudil ten hnusný zvuk budíka.Obliekla som sa a vydala sa na cestu.Rozhodla som sa ísť peši ani neviem prečo .Po ceste som stretla vselikoho.Dnes maju prísť dvaja nový.Som zvedavá kto to bude.Kusok od školy sa ku mne pridal Adam najväčšia kurevnik a jeho kamarát Leo.Boli podozrivo ticho.Neriesila som to dala si slúchadlá do uší a išla.

Pred školou a má zastavil Erik a chalani boli stále pri mne.
" A koho to tu máme.Este si priniesla aj gorily svojich ochrancov." Zasmial sa Erik a s ním aj jeho partia.
" Daj pokoj " poviem kľudne a rozhodnem sa ho obísť ale on ma zdrapil za ruku a stiahol ma späť ale blizise k sebe.
" Čo keby sme sa pohrali " povedal a priložil jeho pery na moje.Zacal s nimi hýbať a ja som ho odstrkla.
" To si strčit do riti" a konečne som sa pobrala do školy.

V triede som si sadla do predposlednej lavice a čakala kým zazvoní.Ked zazvonili učiteľka prišla s dvomi žiakmi.Jeden bol chalan a druhá bola baba.Ten chalan ma krásne oči.Niekde som ich už videla.A tá baba hádam nie je jeho frajerka.Ked sa predstavil skoro mi oči,uši  vypadli z miesta kde mali by byť.

Hi! Nová časť.Dakujem vám že to čítate.Hadam ten príbeh máte radi a ničím som ho nepokazila ale naopak zdramatizovala.Chcela by som vám povedať že som urobila nový cover.Hadam sa viac páči ako ten minulý.

Pozrite si môj nový druhý príbeh.Ktory je tiež o mafii.Dufam že vás bude baviť ako tento.
Ďakujem vám .Vážim si to ❤❤

Dcéra mafiana✓Where stories live. Discover now