23

2.3K 107 0
                                    

Rýchlo som utekal za učiteľku.

"Pani učiteľka "kričím na celú chodbu.Ucitelka sa len otočí a povzdychne si.

"Dark "povie a nadvihne obočie.

"Erik uniesol Oliviu"ona sa len zasmiala a ja som sa na ňu len díval.

"Dobrý vtip"povie a odíde.

"Došlaka nikto mi neverí"zamrmlem si sama pre seba.

Zoberiem si mobil do ruky a začnem volať chalanom.Olivia je mladá a ešte ani nestihla spoznať ich.

Našťastie Erik ich nepozná .Nemá odkiaľ.

"Luke?"zvolam do telefónu.

"No"ozve sa počujem aj smiatie sa tých tvoch ďalších.Volaju sa Cameron,Caleb.

"Potrebujem pomoc .Oliviu uniesol Erik .Chcem aby ste sem prišli a našli ho"on nestihol ani dopovedat a ja som už zložil.

"Ach Olívia chýbaš mi"poviem a začnú mi tiecť slzy .

Olivia

"Nechytaj sa ma ty idiot"niečo ma nebolí ale nemôžem len tak začať s ním.

"Nepočuješ?"zase skriknem.Bozkava ma po krku a začína ma vyzliekať.

"Alex príde a nedopadne dobré"toto už asi dobre počul lebo jeho hrdelný smiech bol veľmi dobre počuť.

"Ach Olívia"a snaží sa mi rozopnut podprsenku ale ležím tak že sa mu to nedarí.

Kopla som mu medzi nohy a začala čo najrýchlejšie utekať.Vysla som niekde v lese.

"Kam teraz ísť?" Zamrmlem si a chystal sa rozbehnut.

"Mala by si to vedieť"povie niekto a keď sa otočím už tam stál Erik.Rychlo sa pozviechal.

"Nie prosím"kričím lebo mi viaže ruky lanom.

"Zrazu?" Zase jeho smiech.

Nakoniec odišiel.

Cítim samotu.

Chyba mi Alex.

Čo môže také robiť teraz?

Ach pomoc.

Flashback

"Alex nestekli ma"kričím naň .On sa len sa usmeje a pobozká ma.

"Au"skriknem keď ma pohryzie do pery.Odsotim ho a začnem utekať.

Dobehnem do telocvične kde cvičíme a hľadám kde sa ukryjem.Ale nevyšlo to.

Jeho ruky sa omotali okolo môjho pasu a jeho dych som cítila na krku.

Cítila som ako sa mi dostal do mojich nohavičiek a vnikol do mňa prstom.

Stonala som trocha ale odtiahla som sa a zase začala utekať.Citila som už jeho gucu v nohaviciach.

"A mám ťa "ja mu kopne medzi nohy a rýchlo k nemu príbehnem.

"Prepáč "poviem a on zase vojde do mňa prstom .Ja som mu tiež vošla a navzájom uspokojovali sme sa.

Koniec Flashbacku

Na naše spomienky som spomínala.

Toľko som s ním prežíla dobrého aj zlého.

Chyba mi.

Nájdi ma.

Ahojte

Baby chcem sa vás spýtať otázku .
Baví vás ten príbeh?

Chcela by som napísať ešte knihu o mafii chcela by som aby vyšla na Vianoce ale mám veľa nápadov.

Napíšte námety na knihu ktorá by vás mohla baviť a ja by som podľa toho vybrala názov.

Dcéra mafiana✓Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon