Bonusovka 4

2.5K 84 3
                                    

Olivia

Prešiel týždeň a pol a mne je strašne smutno za Alexom.Chyba mi a napriek tomu ,že mi pošle niekoľko sms za deň s otázkami ako sa mám.
A tak.

Pichne ma pri srdci ,keď si pomyslím ,že nevie o tom ,že čoskoro bude mať deti.Ako mu to poviem?
Ako sa mu pozriem do očí?

"Olívia?"zvolá na mňa Lukáš a máva mi pred očami.Zrazu sa preverené z tranzu a pozriem sa naňho.

" Si v poriadku?"spýta sa starostlivo a ja prikývnem.Je častejšie pri mne ako Sebastian hlavna hlava domu.Marek radšej je ticho ,ale keď som sama proti nemu jeho jazyk mele a mele.

"Áno len ....len som sa zamyslela"poviem nakoniec a venujem mu úsmev ,aby nezistil ,že mám rozpaky

"Čo keby sme išli do obchodu kúpiť ti väčšie oblečenie nech sa cítiš pohodlne."poviem a ja sa zamracim nad jeho slovami.

"Tým mi chceš povedať ,že som tučná?"Oborín sa naňho a svoje ruky založim na moje prsia.

"Čo? Nie. Len keď budeš mať bruško tak by ti tie veci boli malé  a vieš ja nerád kupujem ,keď neviem čo sa tebe páči"poskrabal sa na hlave a na ňom bolo vidno rozpaky a náznak nervozity.

"Dobré "stuchnem doň a zasmejem sa.On sa zamračí a ja zmiznem za dverami kupelky.

"Hotovo"vyjdem z nej upravená v čistých veciach a Lukáš zdvihol svoj zrak od mobilu a otvoril ústa.Podisla som k nemu .

"Zatvor tie ústa ,lebo tí tam vleti muška"sprgnem mu po nose a som prekvapená ako sa chovám.Nikdy som takáto nebola to asi tie hormóny

Nasadla som do auta a zapla si pás.Moja jedna ruka sa chytila toho držiaka a druhá sa premiestnila na Lukášovo koleno.Ani som si to neuvedomila.

"Och prepáč "poviem hneď ako som si to uvedomila.

"Len vždy som ju mala tak položenú"sklonim svoju hlavu ,aby mi neboli vidno moje začervenane líca.

"Ale prosím ťa . Neospravedlňuj sa ani mi to nevadilo"zdvihol mi tvár a pohladil ma .Ja som mu venovala tiež malú úsmev .

"Aha"ukážem na môj obľúbený obchod a hneď ho ťahám za sebou tam.Zdvihnem obtiahnuté šaty a potom ich zavesim späť.Som tehotná a nie chudá a najbližšie mesiace ani nebudem.

"Keď si predstavím aká budem bacuľka v tychto šatach"poviem a Lukáš sa zasmeje nad mojím počínaním.

"Ale prestaň .Tehotné ženy sú pekné ,ale nie vtedy keď sa im furt menia hormony.

"No dovoľ"dám si ruky doboku.

"No vidíš hneď si sa urazila"až teraz som to pochopila ,že to čo povedal je pravda.Saty zoberiem do ruky a vyskúšam si ich.

Vyjdem z obchodu a smerujeme do ďalšieho.Tam si zoberiem tepláky a tričko a tiež si ich vyskúšam a nakoniec zaplatím.Teda nie ja ,ale Lukáš.Nenechal ma.

"Ešte spodné prádlo a plavky "poviem a zoberiem väčšiu veľkosť spodného prádla a hneď zaplatíme.Vojdeme do obchodu s plavkami a ja si zoberiem svoje už do rúk.

"Ktoré?"ukážem sa uz v druhých plavkách a čakám na jeho názor.
On sa ku mne približi a zastrie za nami záves.Zacne ma bozkávať a ja mu to oplacam.Jeho rukách spocinie na mojom zadku a moje ruky na jeho rozporku.

"Tu nie "odtlačim ho ťažko ,ale nakoniec to dám.Zastriem späť a prezlečiem sa.Zaves dám preč a vidím ho čakať s prekríženými rukami.

"Určite by som to nerobila v obchode"drgnem do neho ,aby som ho mohla dostať k pokladni.

"Som hladná"zahlásim ,keď uvidím ľudí s plnym jedlom v rukách.

"Čakal som len na túto otázku"ja ho ho od seba celou silou odstrcila a on spadol na zem.Z mojich úst vyšiel smiech a ja som nevydržala a začala som sa smiať na plné hrdlo.

"Ty ! Ty!" Začal na mňa ukazovať a ja som sa prestala  smiať.

"Čo ja?"opýtam sa a rýchlo sa dám do kroku.Zavola vytah a zveziem sa dole do garáže.Pri jeho aute on stojí vo svojej celej kráse.

"Nasadni"povie tvrdo a ja sa zasmejem a nakoniec nasadnem.

"Teraz sa ideš hrať na drsňáka?"spýtam sa a snažím sa nesmiat.

"Nie "povie jednoducho a po chvíli sme už pri dome.Tasky nechá v aute a mňa ťahá do domu ako nejakého psa.Zavrie dvere a hneď sa na mňa prilepí.

Jeho ústa sa dostanú k mojim a snaží sa dostať jazykom dnu.Uspesne som mu to nedovoľovala dokým mi nestisol zadok.

Zrazu bolo počuť zastrnganie a obidvaja sme sa od seba odtrhli.Rychlo som hodila dozadu vlasy a snažila sa tváriť normálne.

"Čo tu vy dvaja?"spýta sa Seb a za ním som videla Mareka.

"Boli sme na nákupe a idem pre tašky"povie Lukáš a stratí sa ja len prikývnem a prejdem do kuchyne ,kde sa následne napijem.Zrazu ma niekto pritlači k linke.

"Ako ste si užívali?"opýtal sa slizkym hlasom Marek .

"Kým si ty neprišiel tak dobre"odvrknem mu a on ma ešte viac pritlači až ma to bolí.

"Au pust ma ."syknem od bolestí.

"Prečo ? Jemu si dala a mne nie"povie a ja sa zasmejem .

"Ja som s ním nespala"poviem a kopnem ho do svojho citlivého miesta.Pusti ma a ja rýchlo dôjdem do obývačky ,kde sa rozpravali oni dvaja.

Máte tu bonusovú s číslom 4.
Hádam sa vám páčila.
Je trochu dlhšia nechcel som to skončiť niekde v polovici a chcela som ešte pohľad Alexa ,ale nejako to nevydalo.

Dcéra mafiana✓Where stories live. Discover now