20170828

20 3 2
                                    

malum one shot

ㅣcalum szemszögeㅣ

A koncertnek épp hogy vége és mi megyünk le a színpadról.
-Jók voltunk!- pacsizott le egymással Ashton és Luke.
-Calum! Nézd át a szövegeket, legközelebb ne rontsd el!- ugat le engem Luke.
-Jól van, jól van. Más is hibázhat.- próbálom kimagyarázni magam.

A frontember csak bólint és a folyosón elindul az öltözők felé.

A bambulásomból Michael ébreszt fel, azzal, hogy hátulról megölel és a fülembe puszil. Kiráz a hideg és lelököm magamról.
-Naaaa, ezt miért kellett?- nyávogom a fülemet fogva.
-Jajj, nehogy hozzám érjenek!- parodizál ki. Én meg csak unott fejjel figyelem.-Jól van na Csicskalum, tudod hogy szeretlek.- üt bele a karomba.

Bólogatok és hátat fordítva neki elindulok kifelé a stadionból, hogy egy cigit elszívjak.

Mike utolsó mondata szíven ütött.
,,Tudod, hogy szeretlek."
Tudom, hogy nem úgy szeretsz.

Kilököm az ajtót és leülök a lépcsőre. Meggyújtom a cigarettát és szívok belőle. A füst elárasztja a tüdőm.

,,Calum ez egészségtelen!"
,,Fejezd be, vagy kilépek a fandomból!"
,,Hülye vagy Calum..."

Többnyire ezeket vágják mostanában a fejemhez. A saját rajongóim, akik elvileg úgy szeretnek ahogy vagyok. Persze. Mondjuk lehet csak meg akarnak óvni, de ezt nem így kéne...

Sokan nem tudják mi az a feltétel nélküli szeretet. Én tudom, hiszen Michaelt is minden hibája ellenére szeretem... Miket beszélek. Michael ha lány lenne Lukekal jönne össze, nem velem. Hisz' Muke is real, nem igaz?

De azért, amikor meglátom a koncerteken a MALUM IS REAL-es táblás fanokat, dobban egyet a szívem. De aztán a másik pillanatban, meglátok egy Cake, Muke, Cashton vagy egy Mashton shippert és rájövök, hogy Malum soha nem lesz igazi.

Mögöttem kicsapódik a bejárat és Michael ül le mellém.
-Kaphatok?- mutat a számban lógó cigire.
Kikerekedett szemekkel nézek rá, hiszen még soha nem láttam, hogy akár egy slukkot is szívott volna.
-Öhm, persze.- odanyújtom neki és ahelyett, hogy megfogja, az én kezemből szippant bele. Elhúzza a fejét és elköhögi magát.
-Hé, jól vagy?- karolom át a vállát.
-Persze.- bólogat.- Calum... Nagyon furcsa kérdés lesz.
Érzem ahogy megáll egy pillanatra  a szívem.

Mi van, ha azt kérdezi meg, hogy szerelmes vagyok-e belé? Mi van,  ha ő nem érez semmit irántam?

-Szerinted Ash és Luke járnak?
-Mi van? Mi? Miből gondolod?- kérdezem zavartan.
-Hát, izé. Amikor benyitottam az öltözőbe, szétrebbentek egymástól és rák pirosak voltak.
-Akkor lehetséges.- nézek bele a szemébe.
-És Calum?
-Hm?
-Semmi.- hajtja le a fejét. Megfogom az állát és ezzel arra kényszerítem, hogy belenézzen a szemembe.
-Mondjad, Mikey! Nekem bármit elmondhatsz!
Nem szólt semmit, csak az ajkamra tapasztotta a száját. Hirtelen nem tudtam mit csinálni. Nem csókoltam vissza, csak néztem az orrom előtt lévő fiút, aki tudta hogy mit szeretnék.  Tudta, hogy őt szeretném. 

Lassan elhúzódik és a piros arcát fürkészem.
-Calum ne haragudj, én csak...
Megöleltem és mélyen magamba szívtam az illatát.
-Szeretlek Michael!
-Én is téged Cal...

-huhhuuu hát ez lett az első gay shipes ffem:)
van még mit gyakorolnom, főleg ha egy egész könyvet akarok csinálni taekooknak. lol szeretek spoilerezni. de mire azt kirakom addigra szerintem kihal az emberiség 😥-

××chcknmlm

n_v_ll_Where stories live. Discover now