Itt vagyok!
Mikor fogják észrevenni, hogy itt vagyok?
Talán majd csak akkor, ha meghalok.Hatan vagyunk. Laurel, Alex, Mare, Max és én. Ez pont hat, ha azt az egy személyt odaképzeljük, aki meghallgat mindig. Legyen neve is, hogy könnyebb legyen számon tartani. Bobnak hívják.
Hatan arról beszélgetünk, hogy ki mi lesz, ha nagy lesz.
Alex azt mondja, hogy tűzoltó szeretne lenni.
Mare állatorvos.
Laurel világhírű hegedűs.
Max pedig szeretne majd egy pékséget nyitni.
Aztán rám kerül a sor.Én csak megvonom a vállam. Nem tudom mi leszek, ha nagy leszek.
A többiek bólogatnak majd tovább szövik az álmukat.
Én ott ülök és csendben gondolkozok. Gondolkozom, hogy mit szeretnék kezdeni az életemmel.
Úgy érzem, semmihez sem értek. Mindenben tehetségtelen vagyok. Soha nem leszek senki sem.
Megpróbálom megosztani ezt a többiekkel. De már nem figyelnek rám, már máshol járnak.
-
De valaki megfogja a vállam és azt mondja, hogy neki bármit elmondhatok. A hatodik tag volt az: Bob.
És elmondtam neki. És figyelt rám, érdekeltem.
Aztán rávilágított arra, hogy milyen értékes tulajdonságaim vannak.
Ő észrevett.
-saját dolgok is vannak benne őszintén kicsit félek megosztani. De az bíztat arra hogy publikáljam, hogy lehet mások is úgy érzik, hogy nem figyel rájuk senki, vagy hogy semmihez nincs tehetsége. Valaki várja hogy elmondd neki hogy mi bánt; ha nem látsz ilyen embert a környezetetben akkor itt vagyok én. és higgyétek el hogy mindenkiben van valami értékes!!!
jaj ez most kiszakadt-
iksz iksz chickenmalum