Lucas
Probudila mě až silná rána a nějaké nadávky a snažení se postavit.
Posadil jsem se a podíval jsem se vedle sebe a usmál jsem se. Přitáhl jsem si ji k sobě, ale ona se snažila odtáhnout.
,,To se ti ke mě chtělo až tolik, že jsi musela spadnout z postele?" Začala sebou škubat až stála na nohou.
Ještě než mi stihla dupnout na břicho, tak jsem ji stihl chytit nohu a pomalu jsem se postavil.
Chytl jsem ji za pás a stáhl si ji k sobě. Jednou rukou jsem ji zvedl bradu a zadíval se jí do očí.
,,Přestaň blbnout prcku. Pojď. Musíme vyrazit."
Pustil jsem ji a pomalu se rozešel ven k autu, ale někdo u něj byl.Ashley
Zavrtěla jsem prudce hlavou a vyšla za ním ven. Chtěla jsem na něj něco vykřiknout, ale on mi zacpal pusu dlaní a začal mě někam táhnout.
,,Co sakra děláš?!" Křikla jsem na něj a on prstem ukázal k autu.
Když jsem se tam podívala pochopila jsem.
Rozhlédla jsem se kolem sebe a všimla jsem si nějakého náklaďáku.
Když se nedíval, tak jsem se k němu rozběhla.
,,Hej prcku co to sakra děláš?" Křikl na mě tak abych ho slyšela jen já a rozeběhl se za mnou.
Dala jsem plachtu na stranu a snažila jsem se vyskočit na rampu, ale byla moc vysoká.
Něco mě chytlo za boky a vyzvedlo nahoru. Když jsem dala hlavu na stranu všimla jsem si Lucase ohlížejícího se kolem sebe. Přehodila jsem nohu pře rampu a vlezla si do kufru auta.
Hned na to vylezl za mnou i Lucas a plachtu dal tak jak patřila.
Byla tu tma.
Ucítila jsem jeho ruku na svém boku a tak jsem se ohnala.Do něčeho jsem narazila. Polknu a radši ruku stáhnu. Nevím co to bylo ale nic na to neřekl.
Takže buď jsem mu dala facku nebo-nebudu na to myslet radši!
,,Ash nevrť sebou tolik." Zavrčel mi těsně u ucha a já zkameněla. Radši jsem se ani nehnula.
Uslyšela jsem nastartování auta a hned na to i rozjelo.
Cesta byla velmi kamenná a všude byly díry.
Nemohla bych tady usnout ani za milion.Konečně auto zastavilo.
,,Tak vylezte! Dělejte!" Někdo sundal plachtu a mě oslnilo slunce. Všimla jsem si rudých dlouhých vlasů.
Byla to dívka jako já!
Pomalu jsem seskočila dolů a oklepala jsem si z oblečení prach, který tam možná ani nebyl.
Dívka mi rukou ukázala ať jdu do jejího domu nebo co to bylo. Spíše to byla chatrč.
,,Ashley přece nebudeš věřit náhodnému člověku, ne?!" Zastavila jsem se a podívala se na něj.
,,Kdyby byla proti nám už by nás vydala těm lidem. Pojď a nekecej." Otočila jsem se k němu opět zády a vešla do chatky.Lucas
Ta holka je prostě magor!
Ale co, šel jsem za ni. Nic jiného mi ani nezbývalo.
Prošel jsem kolem té holky a něco mi na ni přišlo zvláštního. Jako kdyby něco chtěla před námi skrýt.
Vešel jsem do chaty a rozhlédl se kolem sebe. Bylo to tu dost útulné.
Když vešla do domu a zavřela za sebou dveře tak jsem ji sledoval.
Zatáhla závěsy a otočila se na nás. Nebo spíše k Ashley, ke které se i rozešla.
Chytla ji z obou stran za ramena a zadívala se jí do očí.
,,Řekni, že jsi jako já. Proto před nimi utíkáte, že ano?" Nechápavě jsem na ni zíral. A myslím, že Ash na tom byla podobně.
,,Nejdříve nám řekni kdo jsi ty a pak budeme mluvit my." Podívala se na mě a její barva očí mě zarazila.
Nejdříve byla žlutá, ale potom se začala barvit do zelena a tak i zůstala.
,,Omlouvám se.'' Pustila ji a prohrábla si dlouhé rudé vlasy.
,,Jsem Lia. Vím co je ta dívka zač. Cítím to z ní."
,,Tak moment. Pokud to z ní cítíš tak nám řekni ale co přesně."
Zasmála se a podívala se opět na Ashley.
,,Jsi bílý tygr, že ano?" Ash kývla.
,,Já jsem Vlk. Taky mám v sobě tu DNA. Až na to že já se s tím narodila už." Ashley se na mě podívala a já pokrčil rameny než jsem odešel vedle, kde byl obývák. Sedl jsem si do křesla a natáhl si nohy na stůl a zavřel oči.Ashley
,,Narodila? Jak to myslíš?" Lia mi ukázala ať jdu za ní. A tak jsem šla. Vyšla jsem schody a vešla do menšího pokojíku. Posadila jsem se na malou postel.
,,Moje matka byla člověk, ale otec byl člověk s vlčím DNA. Nevím jestli si to nechal do sebe dát nebo jak to bylo ale tak se stalo. A co ty?" Zavrtěla jsem hlavou abych zahnala myšlenky pryč.
,,Já jsem byla testovací subjekt. Bylo řečeno, že to dali do mě. Ale teď si říkám jestli jsem se s tím náhodou taky ne narodila. I když..to zvíře u mě..nedokážu to kontrolovat." Zašeptám a podívám se na své ruce, kde teď byly i její a propletla si je semnou.
,,Ráda ti s tím pomůžu. Naučím tě ho ovládnout. A klidně tu se svým přítelem můžete zůstat."
Rychle jsem vyskočila na nohy.
,,On není můj přítel! Jen mi pomohl z toho vězení a teď za mnou pořád leze!" Lia se začala smát.
,,Klid holka. Nemusíš křičet. Já ti věřím. Tak pojď. Udělám vám něco k jídlu. Určitě jsi nic nejedla." Zavrčela jsem a pak si povzdychla.
,,Jo a ve skříni máš nějaké oblečení. Výškově jsme stejně tak ti to určitě bude. Potom přijď."
Kývla jsem hlavou a začala se hrabat ve skříni, kde jsem vytáhla kraťasy a hned potom i nějaký dlouhý svetr.Pomalu jsem sešla schody a došla do obýváku.
,,Konečně vypadáš jako člověk. Až na ty vlasy." Na jeho poznámku jsem k němu přišla, vzala jsem polštář, klekla si na sedačku vedle něj a začala ho dusit polštářem.
,,Jste roztomilí pár." Usmála se Lia a já povolila a otočila se na ni.
,,Říkala jsem ti že spolu nechodíme."
,,Ne?" Vzal mi obličej do dlaní a políbil mě.
Celá jsem zrudla a odtáhla jsem se od něj tak že jsem přepadla přes gauč.
,,Ty..ty.."
,,Já.." Ušklíbl se na mě.
,,Ty perverzáku!" Křikla jsem na něj a utekla ven na terasu.°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Další díl je tu.
Omlouvám se za spoždění, ale dobrá zpráva je že jsem prošla a jdu do druhého ročníku ❤Kdo nečekal, že se to stane?
:D
ČTEŠ
Odlišná
FantasyByla jsem jen pouhá loutka na pokusy. Pak mě zachránil a změnil mi pohled na svět. ---- Zachránil jsem něco na čem jsem spolupracoval a všechno se obrátilo. 🐺🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🐺 Za skvělý Cover chci poděkovat @Aisha_Hunter ----------------- 1...