ONA
Seděla jsem v autě až do rána. Nechtěla jsem jít ven. Není to pro to že bych měla strach. Spíše jsem tam prostě nechtěla.
Ale překvapivě mě zaujal hlas.
Zněl mi v hlavě.
Mluvil na mě.
Byl to..ženský hlas.
Seskočila jsem na zem a tiše jsem sledovala pole, kde rostli slunečnice.
Hlas ustal.
Vítr mi pročesával srst a já svou hlavu stočila k chatě a pomalu se tam rozešla.
Tohle je pouze jednou, kdy tam vstoupím. Potřebuju vidět ty papíry co vzal. Až najdu svou rodinu, tak uteču.
Šla jsem po schodech nahoru podle pachu, kde jsem cítila toho muže. Strčila jsem tlapou do dveří a rozešla jsem se tam.
Ležel rozvalený na posteli, která byla opravdu tak pro jednoho člověka.
Přešla jsem ke kraji postele a zadívala jsem se na něj.
Vylezla jsem na postel, která začala vrzat.
A moc toho asi ani neudrží.
Lehla jsem si vedle něj a sledovala ho.
Na to že venku bylo dost velké teplo tak tu ležel v tom čem byl včera.
Pff..takové prase.
Ani převléknout se neumí.
Najednou se pohnul a přehodil přeze mne ruku a něco zamumlal. Začala jsem večer a když otevřel oči tak jsem ukázala zuby a on div nespadl z postele.
Slezla jsem z ní a posadila jsem se na zem a sledovala každý jeho pohyb.ON
Spal jsem dost klidně.
No ale něco mi přišlo opravdu zvláštní.
V jednu chvíli jsem ucítil jako kdyby ke mě něco vlezlo. No zatím jsem to nijak neřešil. Chtěl jsem se otočit a přehodit si ruku přes kraj postele, ale o něco se mi zastavila.
Otevřel jsem oči a zahlédl jsem ji jak na mě vrčí a vypadá to jako kdyby mě chtěla sežrat.
Div jsem nespadl z postele, jak jsem se lekl.
,,Neřekl jsem ať mi lezeš do postele. Bože. Je ráno a a já dostal asi infarkt." Položil jsem si ruku na srdce a sledoval ji.
Udělal jsem pohyb do zadu a ona houpla ocasem na jednu stranu.
Když jsem udělal pohyb do strany houpla s ním na druhou stranu.
,,Tak hele. Neublížím ti jasný? Jsi tu v bezpečí a ber to jako svůj domov. Já teď musím něco udělat, takže mi slib, že neutečeš. "ONA
Slíbit něco co není tolik jistý? No přeci jen mu nemám jak odpovědět, takže pro něj to může znamenat souhlas, ale pro mě jen způsob jak od tuď utéct.
,,Víš co? Pojď za mnou." Šla jsem. Přeci jen..co se mi může stát?...
Dobře..kdo by čekal, že mě zavře v tom náklaďáku?
,,Takhle vím, že neutečeš."
Hej!
Tohle jsme si nedomluvili!
Rozeběhla jsem se proti něj, ale to už stihl zavřít kufr a já narazila do ocelu a zapotácela se. Tak tohle byla dost velká sviňárna.
Zavrčím a stočím se do klubka a odfrknu si.ON
Musel jsem ji tam zavřít.
Nevěřil jsem ji a doufal jsem v to že by i tak utekla.
Nasedl jsem do svého auta a vyjel jsem na silnici.
Musím ji sehnat nějaké jídlo.
Pomyslím si a přeřadím.Dojel jsem do obchodu s masem a vzal jsem si celou zadní stehenní část jelena.
,,Máte doma snad divoké zvíře?" Zeptal se mě muž když mi vracel peníze.
,,Dalo by se říct, že jedno nezbedné kotě mi po domě běhá." Vzal jsem si to a odešel od tuď pryč. Naložil jsem maso do kufru a nasedl jsem do auta.
,,Lucas? Jste Lucas Marson?" Vykoukl jsem z okýnka a podíval se na ženu, která byla oblečená jako nějaká profesorka.
,,Jsem Alison Marson. Vaše matka." Nechápavě jsem ji sledoval.
,,Moje matka zemřela před 10ti lety mladá paní. Nebo aspoň pro mě kdy mě zaprodala tomu, kterému říkala můj otec."
Nastartoval jsem a odjel.
Pěsti jsem uhodil do volantu a zrychlil jsem.ONA
Chodila jsem ze strany na stranu a čekala jsem.
A já se dočkala!
Vykoukla jsem na světlo a sledovala jsem jak mi do vnitř hodil kus masa.
Nechápavě jsem ho sledovala.
,,Najez se.'' Sedl si na kraj dodávky a díval se někam do dálky.
Vzala jsem kus masa do zubů a přesunula jsem se k němu.
Lehla jsem si a začala maso jíst.
Přežvykovala jsem ho a dívala jsem se do dálky. Mohlo být tak kolem poledne.
,,Hádám, že asi ti nedali jméno co?"
To hádáš správně.
,,Co kdyby ses jmenovala..hmm..Cleo?"
Šviha jsem ho ocasem do zad.
,,Tak promiň. Ach jo..co by se na tebe hodilo?"
Je snad zoufalý z toho že neumí vymyslet jedno jediné jméno?
Najednou se prudce postavil a podíval se na mě.
,,A co takhle Ashley? Je to obyčejné jméno, ale hodí se k tobě."
Jo.
To beru.
To jméno se mi líbí.
Ashley..
Zakousla jsem se do masa a na hlavě jsem ucítila jeho ruku. Zavrčela jsem a oklepala jsem se než jsem po jeho ruce chňapla, ale vedle.
Nebude na mě šahat.
Nemá k tomu žádný důvod.
Postavila jsem se a i se zbytkem masa jsem se usadila na konci dalo by se říct pro mě místnosti a začala jsem nespokojeně mručet. ,,Jednou si na mě zvykneš a poznáš, že nejsem ten špatný. Uvidíš sama."ON
Ještě chvíli jsem ji sledoval než jsem neseskočil na zem a nezavřel za sebou.
Rozešel jsem se do dvě pracovny a podíval jsem se na papíry, které tam leželi.
Posadil jsem se a otevřel jsem složku, kde bylo napsáno vše o projektu 4.Jméno: Projekt 4
Věk: 20let
Původ: ČlověkPozastavil jsem se nad třetím řádkem.
Ona byla člověk?
Musel jsem číst dál a proto jsem otočil list, kde bylo o celém projektu.Šlo o projekt, kdy se z lidí dělali mutanti.
Dávali jsme jim do krve zvířecí DNA a věřili jsme v to že látka začne fungovat a oni se zvládnou proměňovat.
Ale něco se pokazilo a z 10ti projektů přežil jen jeden.
Dívka, která v sobě měla DNA bílého tygra se dokázala proměnit.
Ale její zdravý na tom nebylo moc dobře a ona se neproměnila zpátky.
Uběhli tři měsíce a ona se začala chovat stejně tak jako zvíře.
Proto jsme museli zakročit.
Vymazali jsme ji vzpomínky a nechali ji pouze vlastnosti, emoce a myšlenky tak jako mají lidé.
Aby si o sobě projekt 4 myslel, že v minulosti než se sem dostala byla opravdové zvíře.Nechápal jsem to.
Jak se tam dostala?
A proč nikdo z jejich rodičů nezakročil?
Další stránka mě vyvedla z rovnováhy už úplně.Matka: Alia Moon - mrtvá
Otec: není známo
Sestra: Elis Moon - mrtváTohle jsem ji přeci nemohl říct.
Ale musí tady být někde napsáno, jestli je na to nějaká vakcína nebo protilátka.
Hledal jsem v papírech a na internetu jestli něco nenajdu.
Nakonec jsem našel článek na netu.Protilátka na zvířecí DNA byla zničená 30.6.2018
Promnul jsem si spánek a podíval jsem se na mobil.
Dneska bylo 26.7.2018.
Bylo pozdě.
Žádná látka neexistuje.
Podíval jsem se na hodiny a tam bylo půl třetí odpoledne.
Nevím jak dlouho jsem strávil nad těmi papíry, ale ještě si to někdy musím přečíst znova.
Co ale teď udělám s Ashley?
Co když se z ničeho nic promění?
Bude vědět, kdo jsem?
Nebo se mě bude bát?
Položil jsem si hlavu na stůl a zavřela jsem oči.
Teď si lehnu na 10minut.
A pak půjdu zkontrolovat tu kočku.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°Takže další díl jak jsem slíbila.
To to se nám to rozvíjí co?
Osud není moc milý na tyto dva.
No..další díl by mohl vyjít zítra
A na obrázku máte Lucase
Mmm~
ČTEŠ
Odlišná
FantasíaByla jsem jen pouhá loutka na pokusy. Pak mě zachránil a změnil mi pohled na svět. ---- Zachránil jsem něco na čem jsem spolupracoval a všechno se obrátilo. 🐺🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🐺 Za skvělý Cover chci poděkovat @Aisha_Hunter ----------------- 1...