Sázka

160 15 4
                                    

Ashley
Měkká postel. Teplá peřina. Příjemný vzduch. Osoba ležící vedle mě a objímající mě. Jo všechno je jak má být.
Tak moment!
Prudce jsem se odtáhla a zadívala jsem se na Lucase, který ležel vedle mě a něco mumlal.
Zatla jsem ruku v pěst a vzhluboka jsem se nadechla než jsem vylezla z postele a vzala jsem si na sebe župan.
,,Dobré ráno, Miláčku. Večer jsi byla tak nádherná." Díval se na mě zasněným pohledem. Nevím jestli jsem byla rudá, ale pokud ano je to jeho vina!
Přitáhla jsem si k sobě více župan a vyšla jsem ven z pokoje a Lucase jsem nechala za sebou.
....
Seděla jsem u stolu a rýpala se ve snídani, která obsahovala vajíčka a chleba. Neměla jsem hlad.
Radši bych sežrala toho idiota!
Stočila jsem prudce k němu pohled a on se na mě usmál a zamával mi.
Napíchla jsem vajíčka na vidličku a pinkla to na něj.
,,Dej mi pokoj už."
Zavrčím a vstanu od stolu. Vezmu talíř do ruky a odnesu ho do mičky.
Co to s ním sakra je?
Chová se jako 10ti leté dítě, který má starší sestru a mohl s ní spát v jedné posteli.
Povzdychnu si a jdu do koupelny, kde si zapnu sprchu a nechám župan zklouznout po mém těle než si prohrábnu dlouhé bílé vlasy a povzdychnu si.
Vlezu si do sprchy a za sebou zavřu plastové dveře. Nechala jsem vodu stékat mi po obličeji a na chvíli jsem se zamyslela.

,,Mami? Proč má Ashley bílé vlasy a ty ani já  je nemáme?"
Máma se podívala na mě a pak na sestru.
,,Váš otec měl bílé vlasy. A Ash je po něm zdědila."
Sestra otevřela pusu do o ale nic neřekla. Zavřela pusu a pak ji znova otevřela.
,,A kde je teď táta?"
Matka sebou cukla,  ale i přes to se dokázala usmát.
,,Je na pracovní cestě. Ale brzo se vrátí."
Jo..tomu jsme věřili všichni tři. Až když se rozneslo to o zvířecím DNA v lidském těle věděla jsem že se toho otec jako vědec chytne a něco se stane. A ono se stalo.

Někdo zaťukal na dveře a já sebou cukla a otevřela jsem oči.
,,Jsi v pořádku Ashley? Jsi tam nějak dlouho."
Zněl ustaraně. To se k němu vůbec nehodilo. Aspoň ne pro dnešek.
Povzdychnu si a vypnu vodu než vylezu a omotám si ručník kolem pasu.
,,Promiň jak jsem se ráno choval. Měl to být spíše jen pokus o vtip."
Otevřela jsem dveře a zastavila jsem se před jeho mohutným tělem.
,,Vem si na sebe tričko pokud se mnou budeš chtít mluvit." Obešla jsem ho a po schodech nahoru jsem si došla pro svetr a tepláky. Překvapivě venku nebylo až tak hezky jak jsem si myslela že bude.
,,Ashley co ti je? Jsi od rána divná." Otočila jsem na něj prudce hlavu.
,,Já jsem ta divná? A kdo mi tady tvrdí jak jsem byla večer nádherná? Kdo mi říká po ránu Miláčku?! Kdo se ke mě chová jako kdyby jsme spolu byly už roky?!" Asi jsem křičela.
Přešel ke mě a položil mi ruku na tvář.
,,A ty to tak nechceš?" Ohnala jsem se po něm rukou, ale to mi ji stihl chytit a přitáhnout si mě k sobě.
Jeho obličej byl moc blízko toho mého.
,,Nevyšiluj. Zaprvé si z tebe jen utahuji. Zadruhé jsi rudá snad až na prdel. A za třetí"
Polknul a já se mu proste musela podívat do očí.
,,Tě sakra miluju." Sklonil se ke mě a přitáhl si mě na rty a hluboce mě políbil.
Stiskla jsem ruku v pěst a vrazila jsem mu ji do břicha až zaskučel bolestí. Odtáhla jsem se od něj a setřéa jsem si rty než jsem se na nej znechuceně podívala.
,,Já takovým slovům nevěřím. Jsou to slova, která ubližují. Ublížili i moji matce protože se zamilovala do toho hajzla co ji způsobil tolik bolesti. A teď ty."
Lucas si mnul břicho a u dveří jsem zaslechla smích.
,,Vyhrála jsem sázku, Lucasi! A teď naval 200,-." Nechápavě jsem je sledovala.
,,O co tu jde?"
Lucas se na mě podíval.
,,Šlo o sázku. Lia si myslela že pokud ti řeknu že tě miluju a polibim tě tak mě odmítneš. Jenže kdo by řekl, že mi skoro až zlomíš žebra." Vydechl a já si nervózně mnula paži.
,,Takže od rána až teď..všechno to chování bylo jen kvůli té sázce?"
Lia kývla a vzala si od Lucase peníze.
Zastrčila si je do kapsy a podívala se na mě.
,,Šlo o srandu Ashley. Nic se nestalo ne?"
Ne. Jen jsem si znova vzpomněla na ten nejhorší moment v mém životě.
,,Ashley? Je všechno v pohodě?"
Podívala jsem se na Liu a usmála jsem se.
,,Och ano. Promiň zamyslela jsem se jak vás všechny potrestat."
Proměnila jsem se a vrhla jsem se na Liu a začala ji olizovat obličej.
Ta se smála a snažila se mě odtáhnout. Zvedla jsem se z ni a rozeběhla se za Lucasem po kterém jsem skočila, ale on uhnul a já spadla na čumák.
Tak hele!
Naštvaně jsem se na nej podívala a všimla jsem si že se usmívá.
,,Bože Ashley jsi tak roztomilá a dokonalá." Dala jsem nechápavě hlavu na stranu.
,,A to myslím vážně. Není to Sazka." Přejde ke mě a políbí mě na čumák.
Kýchnu a svalím ho pod sebe.
Nenávidím tě.
Zavrčím a olíznu mu obličej.
Ale i tak tě mám ráda.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Tak Jo
Další díl je na světě a pokud jste zmateni z toho to dílu nebudu se vám divit :D
No nic
Přeji krásný zbytek dne ❤️

OdlišnáKde žijí příběhy. Začni objevovat