Lucas
,,Tak, kde jste vy dvě? Řeklo se že vyjedeme ještě před tím než bude úplná tma!" Povzdechl jsem si a sledoval jsem Liu s Ashley jak se loudají k autu. Sedl jsem si za volant a Lia vedle mě a Ashley..otočil jsem se za sebe a všiml si jak si deku přetáhla přes sebe a uvelebila se na sedačkách. Nijak jsem to neřešil proto jsem se otočil zpět a nastartoval.Po cestě Ashley usnula a Lia na tom vypadala stejně.
,,Proč jsi ji to neřekl?" Otočil jsem na ni na chvilku hlavu a pak se opět věnoval řízení.
,,Nevím o čem to mluvíš." Podíval jsem se do zpětného zrcátka a všiml si že stále spí.
,,Nedělej ze mě debila Lucasi. Proč neřekneš Ashley, že ji miluješ?"
Stiskl jsem pevně volant.
,,Kdybych mohl, tak to udělám. Ale slyšela jsi ji přece. A já nechci přijít ani o to naše přátelství. Slíbil jsem ji že ji ochráním a to taky udělám. I když si to ona už nebude přát budu tu pro ni ať se děje co se děje."
Volant, který jsem stále svíral jsem nakonec povolil.
Lia se dívala před sebe a byla zticha.,,Zastav. Potřebuješ si odpočinout." Měla pravdu. Uběhlo pár hodin a já už usínal.
Pro to jsem odbočil k pumpě a tam zastavil. Vystoupil jsem z auta a otevřel zadní dveře.
,,Ashley? Máme přestávku." Pouze něco zamumlala než vstala a skočila mi do náruče.
,,Až takhle jo? Mám tě odnést i na záchod a pomoct ti?" Ušklíbl jsem se na ni a ona se pouze odtáhla a šla na záchodky s Liou. Jen jsem nad jejím chováním protočil oči a čekal u auta.,,Ale co takový krásný mladík dělá na takovém opuštěném místě sám?" Sklonil jsem hlavu dolů a všiml si drobné dívky, která měla blond dlouhé vlasy splývající ji na ramenech. Na sobě měla černé uplé tílko a miny kraťasy a silonky. Když jsem se ji podíval do obličeje všiml jsem si černých tlustých linek, tunu řasenky a všeobecně make-upu.
,,Nehledáte společnost?" Její sladký hlas mi nahnal husí kůži.
Všiml jsem si přicházející Ashley a tak jsem se odpíchl od auta a ruce, které jsem měl skřížené na prsou jsem si teď dal do kapes a stoupl si vedle Ashley.
,,Promiň, ale svou společnost už mám." Usmál jsem se na tu blondýnku a chytl Ashley za bok a přitáhl si ji ještě těsněji ke mě.
Vím, že byla na tolik unavená, že si ničeho nevšimla. A nebo ji to nevadilo. No to je jedno. Hlavní je že mi pomohla z téhle situace.
,,Ach promiň. Vypadal jsi na osamělý typ." Pronesla než houpavým pohybem boků se rozešla pryč.
,,Tak nastupovat." Pronesla otráveně Lia a nasedla za volant a já jsem vysadil Ashley zpět na místo kam si sedla. Já auto obešel a položil kliku na dveře a chtěl je otevřít, ale pohled od Lii mě trošku vyděsil. Radši jsem ruku jen stáhl a sedl jsem si do zadu vedle Ashley.
Ta holka si opírala čelo o okno a vypadala dost unaveně. Když Lia nastartovala a vyjela na silnici začal jsem pomalu usínat, ale ještě než jsem stihl zavřít oči a potopit se do snů, tak jsem ucítil na svém stehni těžší váhu. Sklonil jsem tam hlavu a všiml si ji jak si položila hlavu na mé stehno, lehla si na bok, nohy si položila já sedačku a deku měla skoro má zemi. Natáhl jsem se pro onu zelenou deku a přikryl ji aby ji nebyla zima. Pomalu jsem cítil jak její tělo těžkne.
,,Já kdybych byla na tvém místě už bych ji to řekla."
Protočil jsem oči a radši ji ignoroval.
Nemusím nikomu nic říkat.
A Ashley už vůbec ne.Ashley
Lehla jsem si mu na ten klín úmyslně. Nebylo to tak, že bych k němu chovala nějaké city, ale prostě jsem si řekla, že když už sedí tady vzadu, tak proč toho nezneužít a nelehnout si na něj?
A hlavně to je překvapivě příjemné.
Myslím, že tahle cesta bude asi hodně dlouhá ještě.
Ale moment.
Něco mi vrtá hlavou.
Proč, když jsem viděla tu děvku vedle něj tak jsem cítila jakousi zlost a když si mě k sobě přitáhl jako bych se najednou uklidnila.
No nevím a víc to řešit nechci.
Teď chci jen spát.,,Otec se o tebe náramně postará." Ucítila jsem jak mi něco vpíchl do krku.
Jsem v bílé místnosti bez oken a jsem přivázaná provazy ke stolu.
Co to sakra je?!
,,Dal jsem ti teď do krku DNA bílého tygra. Děvčátko pokud se to povede budu díky tobě bohatý!"
Ano otče.
To jsi říkával správně.
Ono se to povedlo.
Ale ty jsi z toho zešílel a zapomněl, že jsem vůbec tvá dcera.
Udělal jsi ze mě zvíře.Ucítila jsem ruku na své hlavě.
,,Je to jen sen." Sklonila jsem pohled k zemi a vzhluboka jsem se nadechla.
,,Jsou to vzpomínky Lucasi. Popravdě jestli to je pravda..můj otec..on je ten co to ze mě udělal. To co jsem teď." Zašeptám a pomalu se posadím a podívám se na něj. V jeho pohledu jsem viděla starost.
,,Nic mi není. Neznám celou pravdu. Možná to jsou jen špatné střípky vzpomínek." Nechtěla jsem tomu věřit. Ani tomu, že můj otec zastřelil mou sestru s matkou jen kvůli mě.
Podívala jsem se z okénka ven a zamyslela jsem se.
Co všechno musíme pro tu látku udělat? A co když tam ani nebude?
Pak možná poznám svůj osud.
Osud, kde jsem zkoumána.
Najednou jsem byla v jeho teplém objetí.
,,Vím, že to po mě nechceš Ashley. Ale já i Lia tu jsme pro tebe. A já těm ochráním."
Proč skrýváme své city?
Možná proto aby jsme ochránili své nejbližší.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Další díl je na světě Yay ❤️
Nevím jak pro vás, ale nepřijde vám, že to je zatím takové nudné? 😏
No uvidíme jak si ty tři povedou ~(•+•)~
ČTEŠ
Odlišná
FantasyByla jsem jen pouhá loutka na pokusy. Pak mě zachránil a změnil mi pohled na svět. ---- Zachránil jsem něco na čem jsem spolupracoval a všechno se obrátilo. 🐺🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🐺 Za skvělý Cover chci poděkovat @Aisha_Hunter ----------------- 1...