Girişimsi

269 16 9
                                    

Başladığın Tarihi yaz;
--12 yıl önce--
Meyhaba ben Asya Mina tam 5 yaşındayım. (Çocuktan Al Haberi sjsjsjs) Ve dün annemden Kuybağa piyens hikayesini dinledim. Şunda da otuymuş yanıma kuybağa gelmesini bekliyoyum.
"Hadi gel küçük kuybağacııı" dememle yanıma biy kuybağanın atlaması bir oldu. Keşke daha önce söyleseydim ya yayım saattiy bekliyoyum üf. Neyse şimdi onu tutmalıyım.
"Kaçma sana ya" yayım saatte kovalar şimdi. Ya ağlıııcaam. Evet tuttu...
"Yine tutamadım üf." Sabyet tutucan onu bugün. O kuybağa bugün öpülecek.
"Aha tuttum seni" evet şimdi ben bu iğyenç şeyi nasıl öpücem. Iyk.
Tüm cesayetimi topladım ve kuybağayı öptüm. Kuybağayı öptüğüm gibi zıplayıp kaçtı. Ya uf. 1 saattir bunun için mi bekliyoyum derken yanıma benim yaşlayımda biy çocuk geldi. Ayy piyensim.
"Şimdi sen benim piyensim misin?"
"Anlamdım."
"Adın ne adın?
" Yusuf senin?"diye soydu.
"Asya Mina" şimdi onu annemleyin yanına getiymeliyim.
"Biy gelsene sana biyşey gösteyicem."
dedim oda hemen geldi. Ne safız ya.
"Gel hadi şurası" tam annemleyin yanına gelmiştik ki yanlayında biyileyinin olduğunu fayk ettim. Yusuf hemen koşup oyadaki kadına sayıldı. Yok ya o benim kuybağa piyensim bi kere.
"Ya anne o benim piyensim neden ona sayılıyor." diye ağlama numayası yaptım anneme. Annem güldü.
"Canım o annesi onun. Hem ne prensi bakayım" o sıyada babam atıldı.
"Evet ne prensi küçük hanım."
"Ya annem anlattıya kuybağa piyens işte bende gittim kuybağayı öptüm. Sonya o çıktı. O benim kuybağa piyensim işte hıhh." dedim bu sefer geyçekten ağlayayak.Annem ve babam yine güldü. Piyensim ve ailesi bana acayip bakışlay atıyoydu. Ya anlayın beni o benim
KUYBAĞA PİYENSİM
👸🐸👨

Kurbağa Prens:ANONİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin