—Bilir misin ne zordur severek yaşamak. Ona benimsin diyip sarılamamak. Ne kadar zordur hep yakın hissedip aslında ondan uzak durmak...—
🎶Müziği isterseniz dinleyin🎶
———
Evet o kurbağayı öptüğüm zamandan bu zamana 12 yıl geçmişti.
O çocuk...——12yıl önce——
"Siz kimsiniz ya o benim piyensim hem de kuybağa piyensim" dedim bağıyayak.
"Kızım onlar babanın iş yerinden arkadaşı ve eşi buraya da onlarla tanışmak için geldik" hımm yinede banane.
"Anne biz gidip oyun oynayabiliy miyiz?"
"Tabi canım biz giderken sizi çağırırız
fazla uzaklaşmayın"
"Hadi gidelim piyensim" dere kenarına geldik sonunda.
"Neden bana piyens diyoysun ben piyens değilim ki" dedi kızdım.
"Hayır piyensimsin ve sonsuza kaday öyle kalacaksın."
"Tamam kızma ama o zaman sende benim piyensesim oluyoysun" dedi
"Tabiki ben zaten piyensestim. Ama peki senin piyensesin olurum." şimdi bunun sonsuza dek olması geyekiyor çunku masalda evleniyoylay.
"Sonsuza kaday mı?"
"Sonsuza kaday" dedi.——Şimdiki Zaman——
Tabiki sonsuza kadar olmamıştı. O belkide o zamanı hatırlamıyordu ama ben o günü saniyesi saniyesine hatırlıyordum. Tamam 5 yaşındaydım ama hatırlıyordum yani ne bileyim.
Her gün ki düşüncelerimi bölen yine telefondu. Yatağımın yanındaki komidinin üstünden(dıdının dıdının dıdı sjsjs) telefonu aldım. Esmer güzelim arıyordu. Tek arkadaşım.
"Alo Şirinim."
"Alo Asya kanka aç kapıyı geliyom."
"Tamam açıyorum Şirinim" dedim ve kapıyı açmaya gittim.
Kapıyı açmamla Şirin'in içeri düşmesi bir oldu.
"Hahah Şirin hahaha hoşgeldin haha"
Kendimi durdurabildiğimde Şirin bana göz devirmekle meşguldü.
"Bilerek düştüm ben seni güldürmek için canım."
"He canım he kesinlikle bilerek düştün haha" yine gülmeye başlamıştım.
"Neyse canım haydi odana sana anlatacaklarılm var." Odama yöneldik. Biraz oturduk. E canım kız dinlenmesin mi?
"Mina sana birşey söylicem ama nasıl söyliyecem onu bilmiyorum."
"Ya söyle işte Şirin"
"Yusf biriyle cıkır"
"Ne"
"Yusuf biriyle çıkıyodnd
"Ya düzgün konuşsana" anlamıştım aslında ama inanmak istemiyordum.
"Ya Yusuf biriyle çıkıyor işte" gerçekti işte yine birinden ayrılıp başka biriyle çıkmaya başlamıştı. Alışmıştım.
"Ne yapayım be Şirin o ortaokula başladığımızda verdiğimiz sözü bitirdiğinden beri herşeye kendimi hazırlamıştım zaten ama koyuyor ya" dedim ve ağlamaya başladım.
"Ağlama be kuzum boşver o kendi kaybetti."
"Neyi kaybetti ki sen o sözden döndüğü zamanki halimi bilmiyor musun? Ben olsam bende bana bakmazdım."
Ortaokula geçtiğimizdeki ilk halim geldi aklıma benim gibi sivilceli kilolu birine kim bakardı ki. Şimdiki halimden eser yoktu. Ama şimdide o beni görmüyordu. Zaten çokta güzel olduğum söylenemezdi.
"Neyse ya boşver alıştım ben ağlar ağlar sonra susarım. Sen sanki başka birşey söyliyecektin bana."
"Evet ama boşver ya sonra söylerim"
"Söyle ya belki moralim yerine gelir"
"Ama kızmıcam"
"Tamam hadi ya "
"Şey ben Yusuf'un arkadaşı Sefa'yla çıkıyorum."
Vay benden habersiz sevgili de yaparmış. Çok güzeldi bence de sevgilisi olmalıydı. Esmerdi ve yüzüde güzeldi. Burnunda da piercing vardı. Küçük burnuna çok yakışıyodu. Erkek olsam yavşardım. Yani o sevgiliyi hakediyodu. Çıktığı kişinin Yusuf'un arkadaşı olması beni pek ilgilendirmezdi zaten ona iyi davransın gerçekten sevsin yeterdi.
"Neden bunu bana söylemeye korkuyosunki?"
"Ne bileyim ya birşey dersin diye şey ettim."
"Knk niye şey ediyon sen seviyorsan benim sana birşey deme gibi bi hakkım yok. Ama seni üzerse onu oyarım."
Mutlu olduğu o kadar çok anlaşılıyordu ki.
"Yaa yerim" dedi ve üzerime bildiğiniz atladı.
"Dur da detayları anlat bakem. Böyle kolay kaçamazsın."
"Anlatcam tabi la. Çatlıyorum dün akşamadan beri."
"Hadi hadi"
"Bak şimdi biz okulda laf dalaşına girdik. Sonra bu telefondan devam etti falan sonra konu sevgili işlerine geldi derken baktım sevgili olmuşuz."
"Ciddi misin?"
"Evet niye ki?"
"Anormalsiniz."
"Farkındayım ama banane ya"
"Hadi bunu kutlayalım"
"Her zamankinden mi?"
"Aynen yarım saate buluşalım."
"Tamam haydi."
-------
Filmide açtık mı tamamdır.
"Abur cubur + film + pijama partisi başlasın.""Kanka şu cipsi biraz sessiz ye duyamıyom ya."
"Sessiz mi yiyeyim. Mantığını evde mi unuttum kanka sen dene bakayım yiyebiliyor musun?" hadi denede göreyim. Cipsi ağzına attı. Ağzını değişik şekillere sokarak ses çıkarmamaya çalıştı ama başlaramdı.
Ona bir güzel el hareketi çektim ve filmi kaldığımız yerden başlattım.Film güzeldi. Ama benim aklım hala Yusuf'taydı. Onu sevmekten vazgeçmeyecektim. Bu hem ona hem kendime verdiğim bir sözdü. Evet belki o vazgeçmiş olabilirdi ama işte olmuyordu. Bırakamıyordum...
"Kanka şu kadının tipi tam cinayet işleme tipi kesin bu kadın öldürdü adamı." Şirinin dedigi şeyle ona döndüm.
"Hıh ne dedin kanka dalmışım da."
"Aklın hala Yusufta dimi." dedi ve bana sarıldı.
"Biliyom seviyosun ama artık vazgeç kendi hayatını çiz. Hem taş gibi kızsın elini sallasan ellisi. Sanma ki instagramdan gelen mesajları görmüyorum."
"Yok kanka vazgeçemem bunu biliyorsun"
"Biliyorum biliyorum da olmuyor böyle sen üzülünce bende üzülüyorum yapma böyle tamam mı?"
"Tamam" tamam değil...
"Ben gidiyim o zaman geç olamadan korkuyorum biliyorsun. "
"Ben gelirim seninle ya hem bi havada almış olurum. "
"Tamam hazırlan da çıkalım."
Üzerime asker yeşili bir kazak altıma da siyah bi pantolon giyip siyah adidaslarımı ayağıma geçirdim.
"Hazırım hadi çıkalım"
--------
Şirini eve bırakmıştım ama daha eve dönmemiştim hava kararmıştı ama eve gidesim gelmiyordu. Oturduğum yerden kalktım ve eve yürümeye başladım.
Eve gitmem için ara sokaktan gitmem gerekiyordu ve ben korkuyordum. Sabah olsa korkmazdım ama içimde kötü bi his vardı.
-------
Eve gelmiştim. Ağlıyordum. O ara sokakta. ÖPÜŞÜYORLARDI. Ve ben yine kahroluyordum...
Selam. Nasılsınız?
Okuyan yok sanırım ama banane. Benim canım yazmak istiyo. Bari bu bölümü okuyan varsa kendini belli etsin. Buraya kadar okuyan varsa '💙' bırakabilir mi?:)