Nihayet AVM'ye vardık ve hangi filmi izliceyeceğimizi düşünmeye başladık. En sonunda kararımız Büşü'nün yazdığı 4n1k kitabının filmini izlemeye karar kıldık.
^^^^^^^^^^^^^^^^^
"Film salonundan resmen kovulduk evet beyler bayanlar nasıl hissediyorsunuz?" Diye soran bir adet Alanur var karşımızda. Sinema salonundan kovulmamız tamamen Hümeyra ve benim hatamdı. İçeri de telefonu çalan bi bayanın suçu bize kalırsa. Yani kim dedi ki sana müzik sesine BTS-NOT TODAY şarkısını koy diye ????? Anlaşıldığı üzere şarkıyı duyar duymaz bu bi işaret hadi bağıralım düşüncemiz ne kadar saçma olsa da bunu bize yaptırttı. Bi anda bağırarak şarkıyı söyleyince bizi dışarı atan görevli bir yana biz onları tanımıyoruz diyen arkadaş bildiğimiz satıcılar başka bi yana iken şimdi dışarda kapıda bulunmaktayız.
"Aferiiin sizeeee bi de dışarı çıkarken Büşü diye bağırdınız 😐👏👏"
"Ne ama Ermiş (Ermiş-Erenalp) kadının suçu sanki Rapmonster söylerken sende çıldırmadın gibi konuşma"
"Ya Özge 'Aha Rapmon' demek başka bağıra bağıra dans etmek başka Allah aşkına ya"
"Ee şimdi ne yapıcaz?" Cansu'nun bu sorusuna erkekler yemek yemeyi sunarken ben biraz üşüdüğüm için mont almayı sundum. Saf kız evden çıkmadan niye montunu almadın ki sanki salah. Sen sus içses.
^^^^^^^^^^^^^^^
Arayan: Mavi çiyanım
-Efendim Hümeyra?
+Kanka biz hamburgercide bekliyoruz.
-Tamam ben de aldım montu geliyorum hemen.
Arama sonlandırıldıAlış veriş merkezinin en üst katında ki yemek bölümünde bizimkilerin sesine doğru ilerledim ve bulmak baya bi kolay oldu.
"Oo güzel mont iyi seçim"
"Teşekkürler Cansu da senle bi ara güneş gözlüğü almaya gidelim kanka çok güzel gözlükler var"
"Kış günü güneş gözlüğünü napcanız acaba?!"
"Ay Eren bi ara derken yaz yaklaşınca demek istedim😡"
"Tamam sakin ol seni sinirlendirmek harika ya"
"😑😒Peki kanka saol!"
Hümeyra resmimi çekmeyi teklif etti tabii ki kabul ettim.-Özge- (gerçek değil)
"Wow harika olmuş "
"Tşk,,,,,,,,"
"Hadi gidelim artık çok geç oldu"
"Tamam bi yarım saat sonra kalkarız"dedi Efe tıkırken.^^^^^^^^^^^^^
Sahil yolunda yürüyerek eve dönüyoduk ve her şey normal derken bi dondurmacı bulduk. Alkış kızımaaa sanki bise keşfetmiş gibi. Sen kes sesini içses! Gıcık bi sahibim var hıh. Hıh.
"Hadi dondurma alalım"diye aniden bağırınca Hümeyra ürküp ve beni boğmaya çalışmış olsada dondurmayı sonunda aldım ehehehe. Tam ağız tadıyla dondurmamı yemeye başlarken totomun acısıyla inledim adeta.
"Önüne baksana be kör müsün?! "
"Yok artık bi de üste mi çıkıyorsun!? 😠"
"Pardon da elinde dondurma ile dolaşan ve bana çarpan sendin " demesi ile kızın kafasına dondurma kullarını yapıştırmam ve "Ee ben buna dalim hazır başlamışken " diye haykırıp kıza daldım. Asıl sorun şu ki ben bi erkekle kavga ediyodum ama kıza daldım. Gerizekalı yanlış insana dalıyosun salak. Sen hâlâ gitmedin mi iç ses??
Uzun uğraşlar sonucu kız ve beni ayıran arkadaşlarımda 1 eksik olduğunu fark ettim. Eren sanırım demin çarpıştığım çocuğu benzetiyo şu an yani ben öyle umuyorum.
"Tayt gibi pantolonu giymişsin yürüme engellisi gibi hayvan hayvan geliyorsun bi kıza çarpıyosun bi de üste mi çıkıyorsun sen "
"Yok efendim haşa dar paçalı pantolonu giydim insan gibi yürüyerek geldim dondurmadan gözünü hiç ayırmadan gelen mal arkadaşın bana çarptığı için de sinirlendim. Kapiş😉"
"Seni varya bi kapişlerim çocuk" aha kavga vol:2 tezahürat mı yapsam gxjdjd.
Benim kavga ettiğim kızla anlaşmaya varıp özür diledim ve kız gitti ama şu an Erenalp pek anlascak gibi pipet çocuk(😁) özür dilicek gibi durmuyor.
10 dakka süren kavga sonunda Efe ve Cansu da kavgaya karışmış Alanur ve Hümeyra bi yandan gaz verip bi yandan da benim gibi ayırmaya çalıştılar l. Çok normaliz teşekkürler.....
"Ay yeter bak vallaha şarkı söylerim size kulaklarınızı öldürürüm"
"Kulak öldürmek mi Özge ciddi misin?😂😂"
"Hayal gücüme karışamazsanız sevinirim hanım efendi"
"Tamam aşkböcüm tamam kızma"diye durumu düzelten Alanur tebessüm ederken ağır işiten Cansu şarkı soylicen anladığı an çocuğu dövmeyi bıraktı ve
"Sakın Özge sen söyleme. Ayrılın nolur ya bu yaşta sağır olmak istemem ben" dedi. hahahhaha sesin kötü dimi zuhahhaha- sanki senin ki güzel pis ses.
"Aman sakın tamam bıraktık " Eren ve Efe aynı anda bu cümleyi kurunca garip oldu tabi ama neyse.
^^^^^^^^^^^^^^^
Eve vardık ve annemle yaptığımız anlaşma gibi 250 testin tamamını çözmeye başladık Cansu ve Alanur bizden ayrı ders işledikleri için yırttılır pislikler. 250 testi 4 kişi ayırıp tek tek çözdük ve sonra birbirimizden tamamladık böylece daha çabuk bitti. Saat akşam 7 ye gelirken 5 bela evden ayrıldı ve bende odama geçtim. Kısa süre sonra titremeye başlayan yastığımın altından telefonumu çıkardım ve cevapladım
Arayan: 0534*******
-Alo?
+Merhaba Özge hanım.
Yabancı numara olmasına rağmen sesi çok tanıdık gelen kişinin kim olduğunu henüz anlamamışken kim olduğunu söyledi.^^^^^^^^^^^^^^^
Bu bölümlük bu kadar arkadaslar umarım beğenmişsinizdir yorumlamaya unutmayın görüşmek üzere 😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 baş belası
ChickLit" 5 baş belası olan ama bir nefes kadar değerli dostlarım ve ben bi kitapta olursak okuyucuyu nasıl delirtiriz? Bir de bunun yanında gizemli bir kutu? " Okumaya devamm!✊!✊!