10.bölüm

7 2 5
                                    

Saymaya başladım. Neden bana emir veren birini yolmayıp dediğini yapıyorum hiçbir fikrim yok açıkçası.

"1" telefonu yere koymuş olmalı ki bi tıkırtı geldi.

"2" ayak sesleri ve koşuş.

"3" sesler kesildi ve telefonun yanına ilerledim. Yaklaşık bir ön yedi adım atmış olacakken telefonu elime aldım.

"Saol ya baya insaflı birisin sen de !!" Diye var gücümle bağırırken o boşluğa ses yine gelmedi maalesef. Hemen Hümeyra'nın numarasını hatırlamaya çalıştım.

HÜMEYRA'NIN AĞZINDAN

Bu kadar net bir cevap vermek konusunda beceriksiz olan uykucu kızımız takipe gitti. Hem de bensiz!! Ben olmadan yani !! Bu ne cüret hah ?

"Ya  hâlâ gelmedi Ceren'in uçağı 2 saat sonra kalkacak, burdan havalimanı 50 dakka falandır nerde bu? " Sorusu ve Eren'in sesi kulaklarımı doldurdu.

"Kesin gelirken yemek gördü de yemeye başladı bu öküz. Allah vere de bir anti fan olmasın bulunduğu yerde. Yoksa anca karakoldan alırız... " Diyerek karşılık verdim.

"Anam titriyom ben! "
Telefondan geldiğini tahmin ettiğim titremesine nedenini bulmak için ekrana baktım;

ARAYAN: AÇ UYKUCU PEKİ

-Nerdesin Özge sen Ceren'in uçağı kalacak çabuk gel !!
+Demesi kolay mavi şirinem ama kayboldum sanırım.
-Kaş yaparken bi tarafını mı çıkardın yani ?!
Ben bu anlamsız espriye gülerken Özge'nin sesi gülüşümü böldü.
+Konum atıcam sana neresi olduğunu biliyosan gel bilmiyorsan taksi falan yolla kanka.
-Tamam yaf kapa.

Arama sonlandırıldı

"Ne dedi ?"

"Kaybolmuş bi navigasyona dönmüş ve sanırım aç çünkü gelince bişe anlatcam dedi."

"Açlık ne alaka ?"

"En son öyle dediğinde Özlem ablaya yemek tarifi anlattı " diye cevapladım Cansu'yu kıkırdayarak.

5 baş belası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin