8.bölüm

16 3 8
                                    

Yeni bölümmm!!
Arkadaşlar bundan sonra açıklamaları en başa yazacağım ya da hiç yazmayacağım  iyi okumalarr.

***********************

Bu numarayı açma işi baya zormuş gibi düşünceler aklımdan geçerken bi an başardığımı numarayı açtığımı anladım.

Bu mutluluk değilse ne ?

"Açtım" herkes telefonun başına toplandı ve numaranın kime ait olduğuna baktı. Biraz heyecan katmak amacıyla kapattığım ekranı açtım ve...

"Ananı satim ama bu ne ya" Erenalp bunu dedikten sonra Cansu onun ağzına öyle sert vurmuş olmalı ki  bi inleme sesi geldi.

"Küfür etmeyiniz lütfen diye hepimizi dayaktan geçiriyor şimdi de gelmiş ne diyor terrrrbiyesiz."

"Aman be Cansu bi kere ağzımdan kaçtı ben ne yapayım??"

"Az susunda bakalım şu numaraya ya Allah aşkına kesin!." Diye ekleyerek elimi çektim.

Hep bir ağızdan resmen ANIRDIK.

"Yooooook artık bu ne ya!" (Bol ünlemli bölüm) telefon numarası olmamasının anormallik bi yana telefona gelen mesaj dağ kenarına.

Kimden: Özel numara

Hayallerinizin suya düştüğünü hiddet gibi oldum da biraz numarayı açık bırakacağımıdüşündünüz ? Yeteneklerinizden haberim var bunu yapacağını biliyordum 😅.

Okumaya üşendim şu an....

Diğerleri de mesajı okuyunca ister istemez içime bi korku saldı. Bunu yaptığımızı nerden biliyordu? Peki ya bizim yeteneklerimizi nerden biliyo ? İş iyice saçma bi yola gidiyo.

Telefonumun mesaj bölümünü açıp yazmaya başladım.

Kime: Özel numara

Kimsin sen, kutu da ne var, bizi nerden tanıyorsun, neden kendini göstermiyorsun ?

Mesaj iletilmedi

"Kanka harbi malsın özel numaraya mesaj atılmıyor salak." Hümeyra ilk kez doğru bir şey söylemişti.

"Kanka 11880'i arasak olmaz mı?"

"Efe eben seni doğururken beyninini icerde mi unuttu ? Git bi köşede utan gel kanka!." Diyerek Efe'ye ekledim.

Ee sözümü dinledi ve utanmak için balkona çıktı ama nasıl bağırdıysa kulağım çınladı.

"Kankalar koşun çabuk" hemen kalkıp Efe nin yanına gittik. E ama ben bu çocuğu döverim.

"Böcekten mi korktun la mal ?!"dedi Erenalp.
Adam haklı dağılın yani...

"Hayır geri zekalı şu adama bakın Ceren'in anlattığı adam değil mi o?" Hemen o yöne doğru baktım.

5 baş belası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin