1.bölüm

20 4 0
                                    

Koca yaşlı şişko dünya aaaaaaaa

"Yuuuuhh" diye gözlerimi açmamın nedeni bu cümleleri nakaratında bulunan şarkının son seste kulağımda ki kulaktan gelen seslerle beni ürkütmesi...

"Sonunda be" diyen Hümeyra'ya sendin dimi bana bunu yapan hain bakışları atarken Cansu'nun dudaklarından düşen "Uyuyan güzelimizi uyandırdık ya sonunda, artık gam yemem ben" sözlerine ufak bi tebessüm etmeden edemeyen ben ve Alanur kısa bi bakışla anlaştık herzaman ki gibi.

"Ne diyolar?" Diye soran Hümeyra'nın sorusunu askıda bırakmayan Cansu:

"Anlamadım"derken odada ki varlığından haberim olmayan annem "Günaydın diyolar" dedi ve beni yataktan kaldırdılar.

Annem ve kızlar odadan giynmem beklentisi ile ayrılırken ben dolabımı açıp mavi kot pantolonum ve beyaz gömleğimi giyip mutfakta hazır olan masaya oturdum.

"Kızlar bol bol yiyin size mis gibi menemen yaptım"

"Özlem ablacığım sen yaparsında biz yemez miyiz ???"

"Özellikle senin için özel yemekler yapacağım Alanurcum tabii ki yersin canım benim" sohbeti uzayip giderken anladım ki Alanur'un yalakalık mod: on.

Yemeklerden sonra çantalarımızı sıralayın okula gitmek için annemi dayak sırasına geçip melek sırasıyla öptük ve evden çıktık.

"Aaaaaaaaa"

"Yaaa Allah aşkına neye çınlıyor gene Özge" Bence cırlamalrıma alışması gerek xjxhxhdf
 
"Hadi gine iyiyiz kızlar okul bu gün sadece 2 ders geçerli olduğu haberini vermek bulunmaktayım şu an."

"Niye nolmuş"

"Şimdi tam olarak şöyle olmuş Alanur kuşum okulda toplantı olduğundan iptal edilmiş ama boş hocalar 2 derse girebilir olduğundan 2 dersimiz olmuş "

"Ama bi konu var kanka biz aynı sınıfta değiliz😔"

"Her işte o konuya gelince sizin bu gün piknik gününüz ya hani siz de pikniği sevmediğiniz için bizim derse giriyorsunuz ya aşkböcüm"

"Aaa aynenn o zamaan boş der yehuu xhxjdjdj"

Sonunda okula vardık ve 2 parçamıza daha kavuştuk. İlk dersi atlattık ve masaları birleştirip sohbete başladık.

Cansu "Madem dersler boş geçecek o zaman sinemaya mi gitsek ?" diye iyi bi fikir attı ortaya. Herkes kabul ederken ben her zaman ki gibi gidemeyeceğini söyledim.

Efe " Ya kanka bu sefer de olmaz deme ama sensiz tadı çıkmıyor Hümeyra bize sarıyo olmaz sende geell" diye yanıtladı.

"Kanka bende isterim gelmeyi ama annemi biliyosun ol-maz!"

"Biz izin alırız" -inşallah-

Tam bizim eve vermışken Efe'ye emin olup olmadığını sordum ve o da bana abarttığımı söyledi. Umarım gerçekten de abartıyorumdur......Efe içeri girdi ve annemden izin almaya çalışma işlemlerinde vol:1 çalışması yapmaya başladı.

"Özlem ablammmm canım ablammmm bal ablammmm en sevdiğim abla-" Efe'nin sözünü kesen annemdi.

"Hayır Özge biryere gidemez evde test çözmesi gerekiyo olmaz"

"Ama Özlem teyze hep aynısını yapıyosunuz kızın içi dışı test oldu Hoca derste onu çözdürüyo artık yazık onada ama acı biraz kızına gelsin o da"

"Okulda görüşüyosunuz ya "

"Özlem abla teneffüs 5 dakka tuvalete gidiyoruz yemek yiyoruz hocalarla konuşuyoruz derste sohbet yasak nasıl görüşme bu o da gelsin nolur "

"Bi şartla izin veririm" cümlede izin kelimesi mi geçti demin ?

"Ne şartı kabul ederiz valla"

"Geri gelince 250 tane test çözeceksiniz" Efe'nin değişen bu surat ifadesi hepimizi güldürdü. Efe hayatı boyunca toplasan 10 tane bile test çömemiştir ama derste ki başarı alkışa değerdi doğrusu.

"Ya aslında Özge gelmesede olabilir bence ben çekerim Hümeyra'yı" kahkaha şölenine boğulma vakti 😂😂😁

Efe kurduğu cümlenin şaka olduğunu belirtmek amacıyla hemen başka kelimeler kullandı ve yeni bi cümle kurdu "Bence 150 de anlaşalım Özlem abla daha mantı-"annem + söz kesmek tam 10 numara şey djjdjdjd

"250 son kararım pazarlık payı yoktur" annemden iyi esnaf olur

"Tamam anlaştık"

**********************************************

Evet arkadaşlar ilk bölümün sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir bölümlerde ki emojiler bizim surat ifadelerimizin göstergesidir. Başka bölümlerde görüşmek üzere sevgili okurlarım.

5 baş belası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin