5.böüm

13 3 2
                                    

Unicorn mu o? Oha inanılmaz bişey onlar var yok diyenler sıyırmış kafalarını biliyodum gerçek olduklarını biliyodum tek boynuzlu şirin rengarenk ponçik ler yaaaa amanın buraya geliyo boynuzları dan ışık çıkıyo

"Günaydın" oha konuştu dur bi saniye!!

"Özge heeyy günaydıııın"
Ya of rüyaymış😔.

"Hadi kanka kalk saat 5 oldu akşama kadar uyudun resmen"

"Ooohaa 5 mi Hümeyra saat bilgilerin doğru mu acep?"

"EVET!!"

"Ceren nerde?"

"Gitti" bana haber vermeden girmiş olamazdı.

"Niye bana  haber vermediniz?!"

"Tuvalet kağıdı almaya gitmek için haber verme ihtiyacında bulunmadık da ondan"

"Tuvalet kağıdı?" Dedim sorarcasına sonra onun konuşmasına fırsat vermeden yeni bi cümle daha kurdum

"Ne alaka be" diye söyledim adeta.

"Evet gülüm tuvalet kağıdı hani halaya gidince kullanılıyor ya sen fazla fazla kullandığın için yani bi bez alıp ıslatmak yerine peçete ıslatıp tiz aldığın için ve daha niceleri yüzünden erken bitirmiştim Ceren'de yenisini almaya gitti."

"Kanka cümyi kurarken çok düşündün mü? " göz deviren ve beni yataktan zorla çıkaran Hümeyra müzik çalar listesinden BLACKPINK-STAY şarkısını açtı ve "Hadi hazırlan Ceren'in uçağı 5 saat sonra kalacakmış biraz vakit geçiririz de öyle gider " dedi.

Kalkıp beyaz gömleğimi ve siyah pantolonumu giydim saçımı ördüm ve siyah bir kemerle de hazırlıklarımı tamamlayıp sofraya gittim.

Tam sofraya oturdum ve zil çaldı.

"Ben bakarım çiyanım sen kahvaltını yap."

"Olaar"

Kapıyı açtım ve yüzümde ki hoş geldin Ceren hadi kahvaltıya geç. Demeye hazır olan ifade bi anda şaşkınlığa büründü. Oha acaba bu ne?
Sizce kapıyı açınca niye şaşırdım? "Acaba bu ne?" Diye sormayın nedeni neydi?
••••••••••••••••••••••••••••••••
Cevaplamaya unutmayın yb için fikirlerinizi de yazın 😉
••••••••••••••••••••••••••••••••
***********************

Bölüm sonu sevgili okurlarım umarım beğenilmiş bir bölüm olmuştur. Görüşmek üzere.

5 baş belası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin