BAYILMA

310 18 3
                                    

cooookk beklettim biliyorum ama kararsizdim hikayemi silip silmemekte .yeni bolumu begenirsiniz ins.

ECE

lunaparka geldigimizde heyecanlanmistim.su an 18 yasima girmistim.en son 10 yasimda gitmistim lunaparka.Barisla arabadan indikten sonra el ele tutusarak yurumeye basladik.ilk once carpisan arabaya binicektik.Baris biletlerini aldiktan sonra yanima geldi.

-hangisine binelim askim

-Carpisaaan araba

cocuk gibi bagirmistim.o da en guzel gulumsemesiyle bana bakti.carpisan arabaya bindigimizde yan yana oturmustuk.ordaki tas bi cocuk beni kesip duruyordu.rahatsim oldugumu belli etmistim heralde cunku Baris habire o cocugun arabasina vurup duruyordu.

.....

ALEYNA

planim tıkır tıkır isliyordu.Can bana asik olmustu.salak ilk opucugumu de calmisti.ahh etkilenmemis degildim yani.hayir hayir etkilenme aleyna . Annem ve babam icin yapacaktim bunu.onun elini kendi elimde hissedince bir anda irkildim.

-aleyna benim burdan gitmem gerek aksam gorusuruz canim.

-tamam canim

diyerek ayrildik.kararimi degistirmelimiydim?

CAN

Aleynayi cok seviyordum.sanki o benim uyusturucumdu.onu ne olursa olsun birakmicaktim.

BARİS

-eceee biraz dur hadi cok hizli kosuyorsun.

-yaaa bariss hizli ol korku trenine bincez.

onu bole gordugumde kendimi iyi hissediyordum.tam yanina gidicekken basim donmeye baslamisti.son duydugum ses Ecenin korku dolu sesiydi.

ECE

arkami dondugumde Barisin yere dustugunu gormustum.hizlica yanina giderek ona seslenmeye baslamistim.ne olmustu birden bire.hizlica yardim icin bagirirken 5 6 kisi yanimiza toplanmisti.lunaparkta rahatsizlanan insanlar  icin bir revir yapilmisti.Barisi oraya gotururken elini sikica tutmustum.revire geldigimizde Barisi yataga yatirdilar ve doktor muane ederken.hizlica Cani arayarak buraya gelmesini yanina da aleynayi almasini solemistim.....

CAN

okuldan hizlica cikip Aleynayi almaya gitmistim.onu aradigimda acmamisti artik okulda onu bulcaktim.taksi onun okulunun onune geldiginde parayi verip taksiden indim.okulun icine geldigimde birkac kisiye Aleynanin sinifini sormustum.derste olduklarini solemislerdi.aleynanin sinifini ogrenip kapisina gittim.zamanim yoktu kapiyi calarak iceri girmistim.

-hocam dersinizi boldugum icin ozur dilerim.Aleynayi alabilir miyim

-tabi evladim.

ne kadarda kibar oldum ben boyle.diye dusunurken sinifin icinden sesler duymustum

-off cok tas lan

-aleyna sansli kizsin ha

-sicarim ben bu cocugun agzina kizlarin agzinin suyu akyi pic herif.

duydugum son cumle beni sinirlendirse bile takmamistim.Aleyna hizlica cantasini alip yanima gelerek siniftan cikmistik.

-noldu Can niye geldin cografyaydi ders yarin sinavim var.

-ozur dilerim ama abin ve ablamin yanina gitmemiz gerekiyor.

-niyeki bisi mi oldu Can

-sissst sakin olur musun abin birden bayilmis Ece de korkmus brni aradi eve gitmemizi istedi.onlarda oraya gelcekler.

-ta ta mam hadi gidelim hizli olalim.

-tamam hadi.

okuldan cikip taksiye bindigimizde Aleyna korkmustu.onun ellerini sikica  tutup ellerini optum.bi anda ellerini ellerimden cekerek cama dogru bakmaya basladi.ne olmustu simdi? evet kirilmistim hemde uzulmustum.

ALEYNA

onun ellerimden opmesi garibime gitmisti.ve elimi hizlica elinden cekmistim.cama baktigimda onun yuz ifadesini goruyordum.kirilmisti ve uzulmustu.ama su an onu dusunecek vaktim yoktu.taksi durdugunda hizlica kapiyi acip eve kostum tabi Canda arkamdan.Can kapiyi acip iceri girdigimizde salona dogru kostum ve koltuklara baktim.ikiside uyuyorlardi.Baris koltukta Ece de onun ellerini tutup kafasini koltuga yaslayip uyuyorlardi...

belalı aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin