FAHİŞE

288 18 3
                                    

arkadaslar bu hafta yb cikaramicam.sinavlarim basladi.yeni bolumu begenirsiniz umarim.artik iki yazariniz var :))  heyecanli bolumler bekliyor siziiii  :))

arkama donup ona sarilmamak icin kendimi zor tutuyordum.ona bunlari yasatmaya ne hakkim vardi.hickirik seslerini hala duyabiliyordum.hizli adimlarla eve dogru yurudum.eve yaklastikca hickirik sesleri yok olmaya baslamisti.eve geldigimde aleyna evde yoktu.bende sessizligi firsat bilip uyumaya karar verdim.su an tek istegim uyumakti.

.......

uyandigim zaman Ece aramis mi diye telefonuma baktigimda 2 cevapsiz arama oldugunu fark ettim. Arayan numara : FAHİSE.

ECE

Daha dune kadar beni sevdigini soyleyen kisi simdi nasil olurdu da benden ayrilmak isterdi ? ona soylemistim.beni birakma demistim.insanlarin tutamacagi sozler vermelerinden nefret ediyorum.Ama aklimda bir tek soru vardi:Neden? Beni kucuklugimden beri takip eden bir askla seviyorsa simdi neden..neden ayrilmak istiyordu ? aklima bir suru seyler geliyor , icim icimi yiyordu.en sonunda Barisa gitmeyi karar verdim.

BARIS

simdi Beyzayi aramassam kesinlikle kapiya dayanirdi.istemeyerekte olsa fahiseyi aramam gerekiyordu.

-ne var ?

-farkindaysan beni sen aradin Bariscim.

-uzatma ne istiyorsun soyle

-seninle cok onemli birsey konusmam gerekiyor.

-iyi o zaman soyle.

-telefonda olmaz

-o zman soyleme

-Baris cok onemli diyorum sana ikimizle alakali !

-off tamam aksam 8 de evde ol.

-tamam bb.

Bay bay demeden yuzune kapatmistim. Ne konusacak benle acaba ? umarim yine bi oyun pesinde degildir.

ECE

Bir iki saat sonra evden cikacaktim. Barisin ne aciklama yapacagini hatta aciklama yapip yapmayacagini bile bilmyordum. Once ona haber vermeyi dusunsemde sonra vazgectim.cunku beni dinlemek istemeyebilirdi.umarim mantikli bir aciklamasi vardir.gerci ayrilmalarin mantikli bir aciklamasi olur mu ?

CAN

Aleynayi keman kursundan almak icin yarim saat onceden yola cikmistim.oraya vardigimda kursun bitmesine 10 dakika vardi.bende onu beklemeye koyuldum.2 dakka sonra sarisin bir kiz geldi.elini uzatarak selam verdi.

-meraba ben Duru

bende onun elini sikarak selam verdim.

-meraba ben de Can

-ne kadar guzel bir ismin var

hafifce siratarak

-tesekkur ederim.dedim

-eee kimi bekliyorsun boyle

-sevgilimi bekliyorum.

kiza baktigimda yuzu asilmisti.tam gorusuruz derken Aleyna geldi.ilk basta gulen yuzu Duruyu gorunce asildi.

-aaa Duru da mi burdaymis.(Aleyna)

-siz tanisiyormuydunuz ? (Duru)

-sevgilim olur kendisi canim.

Aleynanin bu sozu uzerine Durunun yuzu asilmisti.aman ne kadar duygusal gozlerim yasardi vallahi.

-Canim biz gidelim.

-tamam canim gidelim.   

diyerek elimi tuttu.Aleyna beni kiskaniyor muydu simdi.aslinda hosuma gitmedi desem yalan olur :)

ALEYNA

hizli adimlarla keman kursundan ciktik.arkama baktigimda hala mal mal bakiyordu.bunun derdi neydi simdi.sevgilime neden yavsiyordu salak sen bu cocuga oyun oynuyorsun.onu kiskanmakta nerden cikti.ic sesimle bogusurken Canin yanagimdan opmesiyle irkildim.

-na..napiyorsun sokagin ortasinda ?

-ne yani sevgilimi de mi opemicem

diyerek gulmeye basladi.haha cok komik.

-ha..hayir yani korktum bir anda o yuzden.

-peki ozur dilerim simdi eve gidelim.yagmur yagacak gibi duruyor.

"itiraf eett seviyorsun bu cocugu "

ic sesimden nefret ediyorum.

BARIŞ

kapiyi caldiginda isteksizce kapiyi actim.gelen Beyzaydi.bos gozlerle bana bakiyordu

-eee Baris almicak misin iceri

-iyi tamam gel

kapiyi kapatmaya firsat vermeden boynuma sarilip aglamaya basladi.ondan kendimi ayirarak salona gecmesini soyledim.iceri gectigimizde biseyler soylemeye basladi.

ECE

tam kapidan cikcakken yagmur basladigi icin paltomu uzerime gecirerek Barisin evine dogru yurumeye basaldim.eve yaklastigimda kapinin hafif aralik oldugunu farkettim.yavasca kapiyi acarak iceri girdim.salondan bi kiz sesi geliyordu.bu ses biyerden tanidik geliyordu.bu..bu onun sesiydi.FAHİSE.

.....

BEYNİMDE TEK BİR CUMLE YANKİLANDİ.

"HAMİLEYİM"

belalı aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin