SEZON FİNALİ....

233 17 9
                                    

selamm..:) arkadaslar bu bolumu sezon finali yapmaya karar verdim.biraz ara vermek bana iyi gelicek.her bolumun basinda tekrar ediyorum amaa vote ve yorum cok az..uzgunum 1 veya 2 ay sizlerle olamicagim.butun okuyucularimi cooooooookkkk seviyorum.

hastaneden ciktigimda kendimi daha iyi hissetigim gercegi vardi.Eceyi simdiden ozlemistim.aleyna neler oldugunu ogrenmek istiyordu.neyini anlamiyordu ki beni birakip amarikaya gittmisti iste.

-abi ?

-ne var aleyna ?

-sana bisi soyleyiyim mi ?

-hmm sole bakalim.

-Eceyle ne zamandir kussunuz ?

-bilmem.3 4 gun olmustur heralde.

-abi.. eceyle kus oldugundan beri eski haline geri dondun..ne zaman Eceyle konussan o gunun iyi geciyordu..ama kustugunden beri..

-Bak aleyna benle bu konulari konusma sevmedigimi biliyorsun.ben ne yaptigimin farkindayim anladin ?

-anladim abi.

-simdi ben odama cikiyorum.sonra konusuruz.

-tamam abi.

merdivenleri ikiser ikiser cikarak odama ciktim.yataga kendimi birakip uyumaya basladim.

yuzumde bir islaklik hissettigimde hizlica gozlerimi actim.etrafima baktigimda Ece bana bakiyordu.gitmemismiydi bu kiz.

-Ece ?

-efendim askim.

-sen..gitmemis miydin amarikaya ?

-hayir neden gidiyim.. hem hadi kalk daha cok isimiz var.

-tamam...bi dakka ne isi

-aaa unuttun mu.tatile cikiyoruz ya .

-biz tatile mi cikiyoruz?

-eveeett. hadi kalk da giyin.

hizlica yataktan kalkip banyoya gittim.elimi yuzumu yikayip havluyla da  kurulayip banyodan ciktim.

kapi bi anda acilip iceri Beyza girdi.

-n..ne ariyosun burda sen ?!!!

-iyi misin askim.tatile cikiyoruz demistim ya aaa daha hazirlanmamissin sen.

-bana bak kizim..ben senle tatile felan cikmam.deli misin nesin sictirtma...

-cık..cık..cık ayıp askim ayip kizimiz duymasin valla.

-NE ?! ne diyosun ne kizi manyak misin ya ?!

-yok..yok sen iyi degilsin askim hadi gel asagi inelim.Aleynalar bizi bekliyor.

elimi tutarak asagi dogru suruklemeye basladi.elimi kurtarmaya calissamda ise yaramiyordu.asagi indigimde Aleynanin kucaginda bir bebek vardi.Beyza Aleynanin kucagindan bebegi alarak bana dogru uzatti.

kafami iki yana dogru sallayarak cevap verdim.bunlar gercek olamaz degil mi ? hem ece nerdeydi ?!

-Aleyna Ece nerde..o neden burda degil?

-abi sen iyi misin yoksa hala ilacin mi etkisindesin ?!

-ne ilaci ya..ece nerde diyorum sana

-abii ece 1 yil once oldu.

duyduklarimin karsisinda kalakalmistim.Ece olmus muydu ?

belalı aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin