AMCA

259 17 4
                                    

sizi bekletemedim yazdim yeni bolumu.hikaye hakkinda yada bolum hakkinda dusunduklerinizi yazin lutfen.artik 1 2 bolum ecenin yada Barisin agzindan yazacagim.arada sirada da canla aleynanin.sizi seviyorum <3

ECE

gozlerim yavas yavas acmaya baslamistim.gozlerimi tamamen actigimda evdeydim.ne ara geldim buraya ?

Baris nerde.bunlari dusunurken salona Can ve  Aleyna geldi.Baris neden gelmemisti ?

-abla iyi misin

-Can ben eve nasil geldim ve noldu bana  ?

-dun gece Baris seni eve getirdiginde baygindin.ve seni dun cok beklemistim.yagmurun yagmasiyla daha cok korktum.ikinizde siriksiklam olmustunuz.Baris seni koltuga yatirarak tekrar eve gitti.

-pe..peki su an nerde ?

Aleyna araya girerek

-evdedir heralde

Can Aleynanin elini sikica tutarak kendisine yaklastirdi.off benim yanimda yapmasinlar boyle kiskaniyorum.hayir hayir kiskanmiyorum.peki Baris nerdeydi neden gelmemisti?

-neyse sen biraz daha dinlen abla  biz odama cikiyoruz.

-tamam canim

ikisi salondan cikana kadar onlari izledim.salondan ciktiklarinda telefonumu elime alarak Barisa mesaj attim.

Gonderilen: KAS YIGINI

bana bir aciklama borcun var !!

telefonu masaya koyarak koltuga uzandim.goz kapaklarim kapanacakken mesaj sesiyle tekrar acildi.

Gonderen:KAS YİGİNİ

sonra konusalim canim .musait degilim.

canim mi ? ne ara cani oldum ben.bu cocuk beni delirtcek.

Gonderilen:KAS YİGİNİ

ne ara canim dicek kadar iyi olduk ?

mesaji gondererek kafami ellerimin arasina aldim.nefret ediyordum onun bu hallerinden.en sonunda Baristan mesaj gelmisti.

Gonderen:KAS YİGİNİ

seni dun aksam opmustum.;) ve sende az da olsa karsilik verdin canim.

mesajin sokuyla kalakalmistim.hareket edemiyordum.beni dun opmustu ve bende ona karsilik vermistim.salak kafam ya nasil karsilik veririm ona.

Gonderilen:KAS YİGİNİ

Dun olan herseyi unutsan iyi olur.

bir senin bir cocugun olcak.iki seni artik sevmiyorum.uc aciklama felan yapmani istemiyorum.

mesaji yolladiktan sonra mutfaga giderek su ictim.salona geri dondugumde telefonuma baktim.Baristan 2 mesaj vardi.

Gonderen:KAS YİGİNİ

seninle olan hicbirseyi unutamam.ne biliyorsun benden oldugunu ?

beni sevdigini ikimizde iyi biliyoruz.ve aciklama yapardim ama su an isim var.sonra konusuruz.

2.mesaji hizlica  acarak okumaya basladim.

Gonderen:KAS YİGİNİ

yarin seni evinin onunden alirim.

salak salak salak cocuk.ne saniyor bu cocuk kendisini.mesajina cevap vermeden odama cikip uyumak istiyordum.

..........

sabah uyanmamin sebebi telefonumun calmasiydi.Baris oldugunu bildigim icin sinirle telefonu actim.

-ne var ?

-yarim saate kadar kapinin onunde olurum.hizli giyin.

-ne diyosun ya sen ben senle felan gelmiyorum.

-geliyorsun

-gelmiyorum.diyerek telefonu kapattim.su an rahatlikla agzima sicabilirdi ama sicmaz umarim.hizlica giyinerek mutfaga indim.mutfaga girdigimde Can bir adamla oturmus kahvalti yapiyordu.bu kimdi simdi ? Can beni gordugunde gulerek masaya cagirdi.yavas adimlarla masaya oturdugumda adama baktim.a..aa..ma bu adam babama cok benziyordu.adam elini uzatarak kendisini tanitti.

-meraba kizim ben AMCAN...

belalı aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin