FİNAL 2 (merak edenler icin yb)

245 17 14
                                    

meraba arkadaslar :)) biliyorum normalde final yapmistim ama merak edenler olmustu sonrasini bu yuzden yb yazdim.bu bolumu aebusra icin yaziyorum :)) keyifli okumalar

Ece'nin mezarina gulu biraktiktan sonra sessizce aglamaya basladim.

-beni senden aldilar bende onlarin canini alicam birtanem.o babamin adami nasil canini kiydiysa ben de onlarin canina kiycam.seni seviyorum askim..

diyerek ayaga kalktim.son kez belimdeki silahi kontrol edip arabaya dogru yurumeye basladim.o adama iskencenin alasini yapicaktim.

&&&&&

can'dan :

ablam oleli daha 1 ay olmustu ve ben kendimi o zamandan beri odaya kilitlemistim.sadece tuvalet yemek vs. seyler icin cikiyordum.hafif hafif sakallarim cikmaya baslamisti.Aleynayla da ayrilmistik.beni kandirdigi icin onu asla affetmicektim.odamin kapisi calindiginda sadece gir dedim.iceriye Aleyna girdiginde karsimda perisan bir kiz vardi.

-belki beni dinlemiceksin ama ozur dilerim.seni gercekten de cok seviyorum.sana bu acilari yasattigim icin kendimi oldurmeye bile kalktim.sen ne kadar uzuluyosan bende o kadar uzuluyor-

gozunden bir damla yas aktiginda elinin tersiyle sildi ve fisildiyarak konustu

-ben guclu bir kizim.aglamicam...aglamicam bunu onun karsisinda yapamam.

daha dogrusu fisildiyarak konustugunu saniyordu.ellerim ve ayaklarim beni ona dogru gitmemi isterken aklim bana ters yonde cevapliyordu.aklima el hareketi cektikten sonra Aleynaya kostum.

sikica sardim kollarimi ona.sonra farkettim ki bu kokuyu ne kadar ozledigimi.

-se-seni seviyorum Can

-bende seni....

baristan :

adama bir kez daha yumruk attigimda sanirim bir kirilma sesi cikmisti.heralde burnuydu.daha iki vurmayla bu hale geliyosa daha sonraki yapicaklarimda nasil dayanacakti ?

-A-a biraz guclu ol daha tirnaklarini ve dislerini sokucem.sonraaa dilini belki kesebilirim.kulaklarini muhtelemen keserim.ohoooo daha kuçunu kescem  eglenceli bu olcak heralde.

deyip.gulmeye basladim.salak herif aglamaya baslamisti.

elime cekic alarak sertce eline vurmaya basladim.adamda nasil bir ses vardi amk ?! kari gibiydi mubarek..

elime baska bir alet alarak agzindaki bandi cikardim.hemen konusmaya baslamisti.

-abi lutfen abi birak gideyim abi...

affet abi !!?!?!!

-bak ya susarsin yada o dilini ilk keserim sonra yarragini keserim..

bir disini cektigimde aci aci kivraniyordu.Ece aklima gelmisti o da cok aci cekmisti.adamin yuzune baktigimda bir tane daha disini cektim bu sefer konusamamiti cunku agzi resmen kan golune donmustu.

yere tukurcekken ustume tukurdugunde cok fazla sinirlenmistim.hizlica altini acarak makasi tuttugum gibi kesmistim orasini.

oha abi bu nasil bir kan goludur ?!

yerlere benzip dokup cakmagi yakarak yere attiktan sonra ordan uzaklastim.

karsimda cayir cayir yanan bir ev vardi.evet haketmisti hepsini cunku beni CADİM'dan ayirmisti....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

belalı aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin