💎3. Bölüm 💎

63 8 6
                                    

Ediz'den:

   Evden çıktıktan sonra arkadaş grubum ile buluşmuş ve okula doğru yol almaya başlamıştık. Arkadaş grubumuz Bilal, Eda, Can ve benden oluşuyordu. Bilal, Eda ve ben çocukluk arkadaşıydık. Can ile tanışmamızda lisede bir kavga ile olmuştu.

Flasback:

   Lisenin ilk yılında biz üçümüz yine beraber takılıyorduk. Küçüklüğümüzden beri bizi tanıyanlar bize "üçüzler" lakabını bile takmışlardı. Bir gün yine hep beraber kantinde oturuyorduk. Eda kendine çikolata almak için kalkmıştı. Biz Bilal ile aramızda sohbete devam ederken gelen bağrışma sesleri ile kafamızı o tarafa çevirdik.

   "Sana ne oluyor lan? Neyi oluyorsun kızın?"

  "İlla bir şeyi mi olmam lazım piç. Sevgilisi, abisi olmayan her kızı taciz mi edeceksin köpek?"

  Biz neler olduğuna bakmak için yaklaşmışken bir köşede ağlayan Eda ile hızlı bir şekilde yönümüzü oraya çevirdik.

  "Noldu Eda? Niye ağlıyorsun?"

  "B..bana do.dokunmaya çalıştı."

  Ağlamasından dolayı kesik kesik konuşan Eda'nın dediklerini algıladıktan sonra bir hışımla kalktım ve diğer çocuk tarafından iyice haşat edilmiş piçe sağlam bir yumruk da ben geçirdim. Tekrar bi yumruk daha geçirecekken arkamdan gelen Bilal "kardeşim sen Eda'nın yanına git. Şu hocalar gelmeden birde ben vurayım." diyince kolumu indirdim ve Eda'nın yanına doğru yürümeye başladım.

   Çöktüğü yerden kaldırıp bir masaya oturttum. Tam su almak için kalkacakken demin Eda'yı savunan kişi elinde bir şişe su ile bizim masaya oturdu. Elindeki suyu alarak Eda'ya içirdiğimde biraz daha kendine gelmişti.

   "Eyvallah kardeşim."

   "Önemi yok. Sen iyi misin?"

   "E..Evet daha iyiyim. Teşekkür ederim."

   "Dediğim gibi önemli değil."

  Biz bu şekilde oturmuş konuşurken Bilal yüzündeki sırıtma ile yanımiza geldi.

   "Sevgili arkadaşlarım pek beyefendi müdür beyciğimiz bizi odasına bekliyormuş."

  Hep beraber ayaklanarak müdürün odasına doğru ilerlemeye başladık. Kapıyı tıklatıp içeri girdiğimizde müdür konuşmaya başladı.

   "Gelin bakalım çocuklar. Hayırdır? Nedir bu kavganın sebebi? Sizin burda daha ilk yılınız. Ne istiyorsunuz? Tüm öğretmenler tarafından en başından mimlenmek mi?"

  "Hayır hocam. Bizim öyle bir derdimiz yok. Ancak ne yapsaydık? Adam gelmiş kızı taciz ediyor. Eyvallah çekip görmezden mi gelseydik?"

   "Çocuğu tutup benim yanına getirseydin evladım. En azından şu an cezayı siz değil o yerdi."

  "Şimdi birde ceza mı alacağız?"

  " Napsaydık oğlum. Çocuğu bir güzel dövdüğünüz için alnınızdan mı öpseydik?"

  "Tamam hocam. Cezamız neyse söyleyinde çıkıp gidelim."

  "Hasbinallah. Neyse çıkışta okulun kütüphanesini düzenleyeceksiniz. Uzun zamandır kütüphane görevlimiz olmadığı için kitapların yerleri karışmış. Onları düzelttikten sonra evlerinize gidebilirsiniz."

  "Hocam son bir ders kalmış. Bu derse girmeyip şimdiden başlayalım."

  "İyi, peki. Çıkabilirsiniz. Ha birde gitmeden önce kapıdaki nöbetçiyi içeri yollayın."

Geceler Olmasa Nasıl Parlar YıldızlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin