Pasii apasati care se auzeau in apropiere m-au facut sa imi deschid ochii, incercand sa realizez unde sunt. Imi ridic incet corpul tremurand de pe saltea si incerc sa caut un intrerupator. Imediat langa paturile de pe jos care tineau loc de pat, statea asezata o mica lampa care de abia parca lumina. Ei bine, macar am o sursa de lumina, nu?
Pe secunda ce trece, parca sansele mele de a scapa sunt tot mai mici, practic imposibile. Lipsa geamurilor ma face sa ma gandesc la posibilitatea ca incaperea sa se afle la subsol, iar asta ar insemna ca in drumul meu spre libertate sa trec neobservata printr-o cladire care probabil are destul de multe persoane in ea. Si stiindu-ma pe mine, lucrul asta iese din discutie.
-Oh, te-ai trezit. Un ras sumbru imi face corpul sa fie traversat de fiori reci.
Aleg sa nu raspund. Ultima data cand am vorbit cu cineva, s-a terminat destul de prost.
-Bea. Barbatul din fata mea se uita la mine razand, parca savurand fiecare clipa.
-Ai pus ceva in el sau...? Imi ridic privirea catre el, iar pot sa spun cu mana pe inima ca grimasa de pe fata lui merita tot.
Intr-o fractiune de secunda, paharul din mana sa cade pe jos, milimetric de piciorul meu. Am simtit cioburile sfasiindu-mi carnea, in timp ce mana lui si-a croit drum catre gatul meu.
Lacrimile au inceput sa imi inunde fata, iar eu incerc sa imi dau seama daca e din cauza durerii sau a fricii. Trebuia sa ma astept la orice, dar parca ma luase gura pe dinaninte.
-Iubito, cand o sa termin cu tine, iti promit ca iti vei dorit sa fi pus ceva in paharul ala nenorocit. Odata cu stramtoarea din jurul gatului meu, dispare brusc si barbatul din fata mea, trantind usa. Nota pentru mine, ar trebui sa imi tin gura pe viitor.
.................
Cateva minute mai tarziu, usa se deschide si intra o femeie scunda, inaintata in varsta, cu o tava mica in maini. Am incercat sa ma ridic, dar femeia din fata mea mi-a zambit cald parca spunandu-mi sa stau jos.
-Imi pare rau draguta, dar o sa doara putin. Aseaza tava langa mine, apoi ma priveste. Incerc sa zambesc inapoi.
-Cum te numesti? Continua in timp ce ia penseta si un servetel de pe tava.
-Perrie. Suspin cand simt un ciob iesind din piele.
-Buna Perrie, eu sunt Amelia. Isi ridica putin privirea, ca mai apoi sa scoata si ultima bucata din pahar din piciorul meu.
-Multumesc. Imi sterg lacrimile, apoi o analizez mai bine. Are ochii ciocolatii, iar buzele sale sunt micute de culoare roz-pal. Are parul inchis la culoare, lung pana la jumatatea spatelui.
-Desigur. O sa iti las bandajele aici, in caz de orice. Acum, trebuie sa plec draguta, dar o sa ma intorc curand. Stiu ca nu e confortabil, dar incearca sa dormi putin. Zambeste apoi se indreapta spre usa.
-Sigur, multumesc pentru tot. Usa se inchide in urma ei, lasandu-ma singura in intuneric. Poate un pui de somn mi-ar prinde bine.
...............
*Harry's P.O.V.*
-Chiar e aici? Zayn intra in birou, facsndu-ma sa imi ridic privirea din dosare.
-Cand mi-am batut joc de tine? Ii arunc plictisit cuvintele, apoi imi intorc privirea catre actele din mana mea.
-Discutabil. Lasa un hohot de ras sa ii scape printre buze apoi de aseaza pe scaunul din fata biroului.
-Am informatii noi. Fratii Adamidi. Iau o gura din paharul de whiskey de pe coltul biroului si imi las spatele sa se odihneasca pe spatarul scaunului.
-Continua. Zayn se face mai comod pe scaunul sau si imi ia dosarul din fata.
*Author's P.O.V.*
Perrie isi sprijina incet capul de perete, incercand sa suporte usturimea persistenta din piciorul ei. Trecusera cateva ore de la vizita Ameliei si oricat de mult a incercat sa doarma, parca cineva era impotriva ei.
-Toata viata e impotriva mea. Perrie lasa un suras slab sa ii scape printre buze. Apoi inchide ochii. De data asta, poate ca cineva era de partea ei.
*Harry's P.O.V.*
-Ceva nu se leaga. Ce legatura au Minas si Ilios Adamidi cu John Edwards? Zayn lasa dosarul din mana sa si se uita la mine cu bratrle incrucisate.
-Zayn, asta incerc sa aflu. Imi pun capul in maini si oftez. O sa imi ia ceva timp.
*****************
Deci, sper ca e ultima oara cand mai editez cartea:))avand in vedere ca e prima mes carte publicata pe wattpad sunt multumita de ea, dar recunosc ca se putea mai bine:) oricum guys, vreau sa va multumesc mult pentru voturi si vizualizari si daca aveti sugestii, comentarii, orice, nu ezitati sa imi scrieti in comentarii sau in privat.
Va iubesc!!!♥♥♥
CITEȘTI
Kidnapped by a Demon (BY: Mrs-Malik69)
Fanfiction-H-Harry, te rog opreste-te! Mă doare! Plâng încercând sa îi dau mana jos de pe gatul meu. Își inclesta degetele tot mai tare, iar aerul nu își mai făcea loc în plămânii mei. -Oh, iubito, distracția abia acum începe! Rostește și ochii săi se transfo...