6: ,,I'm scared Zayn!..."

1K 52 13
                                    

-Perrie, scumpo, nu te mai gândi la visul acela! Continua Zayn sa îmi mângâie parul, în timp ce eu încă suspin înconjurată de brațele sale.

-Mi-e frica Zayn! Mi-e frica (,) ca într-o zi, nu vei mai fi aici, și va termina ce a început! Mi-e frica de el! De reacțiile sale! Dacă vine beat acasă? Dacă vrea sa îmi facă ceva? Zayn, tu nu vei fi aici toată ziua! Îl privesc în ochi.

-Ințeleg, uite, știu ca nu voi fi aici toată ziua, dar nu îl voi lăsa să te rănească! Mă îmbrățișează.

Ușa de la intrare se trântește brutal de perete, vocea lui Harry împreună cu cea a lui Justin auzindu-se clar.

-Vai, porumbeilor! Râde Justin.

-Gura idiotule! Își inclesteaza Harry pumnii. Sper doar sa nu pățească nimeni nimic după ziua asta.

-Zayn, frate, trebuie sa plecam! Avem o treaba importanta! Se uita Justin la ecranul telefonului.

-Ok. Se ridica de pe canapeaua pe care cred ca a amorțit deja, și mă îmbrățișează strâns.

Se întoarce și îi spune ceva lui Harry apoi pleacă împreună cu Justin. Doamne, te rog ajuta-ma! Îmi spun în sinea mea. Mă ridic de pe canapea și vreau sa intru în bucătărie, dar mana bine lucrată al lui Harry îmi prinde încheietura.
-Unde mergi? Se uita în ochii mei.

-In bucătărie...Tremur sub atingerea sa.

-Ok. Îmi eliberează mana, iar eu merg in bucatarie șchiopătând puțin din cauza usturimi din talpa. Nu prea mă mai doare, dar sunt momente în care încep usturimile. Mă întind deasupra chiuvetei pentru a lua un pahar din dulap, dar din greseala lovesc un pahar de pe blat, iar acesta cade pe gresia rece, spargandu-se în bucatele.

-Ce dracu faci Perrie? Țipă Harry când vede cioburile pe gresia bucătăriei.

-Eu...adică...mie...îmi p-pare rău! Mă uit temătoare în ochii săi. Îmi e frica de reacția sa. Nu mai vreau alte vânătăi! Si in momentul asta cred ca e foarte nervos, judecand dupa culoarea intunecata a ochilor sai.

-Ia paharul ăla nenorocit cu apa și urca în camera! Se apleaca si strange bucățile mai mari ce odată alcătuiau un pahar.

Dau aprobator din cap, și în câteva momente mă aflu în camera mea. Las paharul pe noptiera si ma pun pe pat. Trebuie sa scap din infernul asta cu orice pret. Cu fiecare moment care trece, sunt tot mai aproape de a inebuni.

*Harry's P.O.V*

La naiba cu ea! Ma abtin atat de greu sa nu sar pe ea in orice moment in care o vad! Poate e din cauza alcoolului pe care l-am ,,gustat" cu sticlele sau poate ca e doar mintea mea, dar as da orice in momentul asta sa pot sa o fut. Sa pot sa o aud doar eu cum geme si tipa de placere. Doar gandul cu ea, sub mine, gemand, ma face tare ca piatra. Si la dracu, am nevoie sa o simt peste mine!

Urc scarile cu viteza luminii si trantesc usa de la camera sa cu putere.

*Perrie's P.O.V.*

Stau linistita pe pat, cand deodata usa se tranteste de perete, dezvaluindu-l pe Harry, cu parul in toate directile si hainele sifonate. Tresar si nu apuc sa ma ridic de pe pat, iar in secunda urmatoare este peste mine, sarutandu-ma. Incerc sa il dau jos de pe mine, dar e imposibil. Cu o mana imi tine incheieturile stranse deasupra capului iar cu cealalta rupe singura bucata de material care imi acoperea sanii si abdomenul. Coboara cu mainile la elasticul pantalonilor si intr-o fractiune de secunda ajung aruncati pe undeva prin camera.

-Da-mi drumul! Harry te rog! Incerc sa il conving cand mana sa ajunge prea aproape de feminitatea mea.

Coboara cu sarutarile pe clavicula, apoi pe sani si se opreste la abdomen. Musca apoi saruta cateva portiuni ale pielii si in cateva momente observ cum tricoul si pantalonii sai zboara pe podea. Ramane fara boxerii pe el si simt cum trage si bucata de material care imi acoperea intimitatea. Intra cu putere in mine si tot ce pot sa fac e sa continui sa plang.

Continua sa faca miscari brutale in mine si pot sa ii simt masculinitatea dureros de mare cum imi raneste intrarea. Incepe sa imi sarute buzele salbatic si pot simti gustul foarte puternic de alcool combinat cu tigari, dar cand observa ca nu ii raspund ma musca de buza. Il aud gemand iar dupa incearca sa ma sarute si imi intorc fata, dar chipul imi este intors cu brutalitate si sunt obligata sa il sarut. Iese din mine si imi da drumul la maini, apoi se intinde si cu o mana trage patura peste corpurile noastre goale. Oficial mi-am pierdut virginitatea in cel mai ingrozitor mod posibil.

In cateva momente il simt relaxandu-se, apoi incerc sa ma strecor afara din camera. Am nevoie de o gura de aer proaspat. Nu imi vine sa cred ca mi-am pierdut virginitatea in cel mai oribil mod. Il urasc! Tot ce vreau in momentul asta e sa mor!M-a ranit in toate modurile posibile. E un montru! Imi doresc asa tare sa scap din iadul asta! Si cred ca stiu cum...

*Harry's P.O.V.*

Imi deschid incet ochii si caut persoana care ar trebui sa fie langa mine, dar se pare ca locul e rece. La dracu cu ea! Vreau sa ma ridic din pat, dar raman socat cand observ ca sunt gol. Asta nu e ok! Trag repede boxerii si pantalonii, apoi tricoul si plec in cautarea fetei care chiar imi da batai de cap. Ies pe holul lung si trec in graba pe langa usa baii. Nu stiu de ce, dar am o presimtire foarte rea. Incerc manerul usii, dar se pare ca e incuiata. Lovesc usa cu pumnii in speranta ca Perrie o va deschide, dar din cauza fortei mele, balamalele cedeaza, lasand la iveala o imagine de groaza. EA, zacand pe gresie, intr-o balta uriasa de sange. Si cel mai grav e ca e rece si fara vlaga.

.......................................

Yaaaaas iubiricilor I'm back! Va multumesc enorm pentru toate voturile si pentru toti ochisorii. Adica efectiv am ramas socata cand am intrat pe wattpad si am vazut cati ochisori si cate voturi sunt si va sunt recunoscatoare pentru asta! Din nou, va multumesc enorm!!❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Kidnapped by a Demon (BY: Mrs-Malik69)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum