Îmi deschid încet ochii, cu toate va după seara trecuta as da orice sa nu îi mai deschid! Arunc o privire spre geamul din sufragerie și observ ca încă este întuneric afară. Cobor încet de pe canapea, din cauza tăieturii din picior care a început sa sângereze, și mă îndrept șchiopătând spre baie, după trusa de prim-ajutor. O scot din dulap și încep sa îmi bandajez rana.
După ce termin de bandajat, înfășor locul unde este rana cu o fașă alba și pun trusa la locul sau. Merg înapoi în living și privesc dezastrul creat de Harry aseară. Oare de fiecare data când se va îmbăta se va fii la fel? Casa va arata dezastruos? Voi sfârși cu răni atât emoționale cât și corporale? As da orice sa merg la mama! Dar, din păcate, știu ca nu ar fi fericita de decizia asta, ba chiar ar fi dezamăgită. Niciodată nu i s-a părut o soluție sinuciderea. Întotdeauna spunea ca e doar o soluție de moment. Ca după asta ce vei face? Doar gândindu-ma la ea și la vocea ei melodioasa, lacrimile își fac loc una după alta pe fata mea. Le șterg repede și pornesc în căutarea unei maturi.
Casa arăta dezastruos și nu vreau sa știu cum o sa reacționeze Harry când o va vedea la fel cum a lasat-o. După ce s-a întâmplat aseară, nu vreau sa îl enervez din nou.
După multe căutări, în sfârșit găsesc matura și mă apuc de strâns cioburile ramase de la măsuța din sufragerie. Termin cu cioburile și merg în bucătărie pentru a aduce un scaun. Îl așez sub primul geam și mă urc pe el. Apuc un capăt al jaluzelei, sau ce a mai rămas din ea, și trag de ea pana cade. Oricum nu mai contează dacă se rup, pentru ca oricum le-a sfâșiat aseară. Fac la fel și cu celălalte doua și când ajung la ultima, aud ușa de la intrare deschizandu-se. Trag încet de jaluzea, dar coltul covorului pe care era așezat scaunul aluneca, și astfel alunec și eu cu scaunul.
Înainte sa fac (,) contact cu podeaua, simt doua brațe care mă prind stil mireasa. Îmi ridic (,) capul și îl zăresc pe Harry care se uita în ochii mei.-Data viitoare fii mai atenta! Are o voce răgușita și suna extrem de înfricoșător!
-Ok. Spun cât mai încet posibil.
Mă lasa încet în jos pana ajung cu picioarele pe podea și își desprinde brațele de corpul meu. Mă întorc încet înapoi la treaba mea, și se pare ca odată cu mine, a căzut și jaluzeaua.
*******
Arunc și ultimul făraș cu gunoi la cos și îmi las corpul moale pe canapea. De la incidentul de dimineata nu l-am mai văzut pe Harry. Cred ca a fost obosit, și probabil doarme.-Wow! Aud aceeasi voce răgușita de dimineata.
-Casa asta nu a arătat niciodată mai bine! Exclama și se așează pe canapea, foarte aproape de mine.
Simt o atingere fina pe coapsa mea, și îi găsesc mana periculos de aproape de feminitatea mea. Tinde sa urce, dar se oprește când vede bandajul de la picior. Se pare ca durerea nu a persistat aproape deloc de când l-am bandajat.
-Ce ai patit la picior? Mă întreabă tragandu-mi piciorul, astfel incat sa ajunga in fata sa.
-Nimic...Îmi las privirea în jos, jucandu-ma cu degetele în poala.
-Te-am întrebat ce ai la picior! Ridica tonul și începe sa pună presiune în locul bandajat.
-H-Harry mă doare! Lacrimile își fac loc din nou pe fata mea.
-La dracu! Răspunde odată! Ce ai la picior? Strânge cu putere locul bandajat.
-M-am tăiat! Te rog, mă doare! Tip nemaiputand de durere. Albul bandajului s-a transformat în roșu din cauza sângelui.
Îmi da drumul l-a picior și se ridica val-vartej de pe canapea. Suspinele ies fără sa vreau printre buzele mele subțiri. În câteva momente se întoarce cu trusa de prim-ajutor în mâini și se așează pe canapea.
CITEȘTI
Kidnapped by a Demon (BY: Mrs-Malik69)
Fanfiction-H-Harry, te rog opreste-te! Mă doare! Plâng încercând sa îi dau mana jos de pe gatul meu. Își inclesta degetele tot mai tare, iar aerul nu își mai făcea loc în plămânii mei. -Oh, iubito, distracția abia acum începe! Rostește și ochii săi se transfo...