8

581 31 21
                                    

*Author's P.O.V.*

In urmatoarea zi, atmosfera din casa era una tensionata. Seara trecuta, in timp ce Harry si Zayn isi imparteau pumni, Perrie a incercat sa ii desparta, dar a sfarsit incasand un pumn din greseala din partea lui Harry.

Bineinteles ca Zayn nu a fost prea fericit, defapt, nu a fost deloc fericit, si oricat de mult ar fi vrut sa il bata mar pe Harry, stia ca trebuia sa o ajute pe Perrie, asa ca a renuntat la idee.

*Harry's P.O.V.*

-Perrie, iubito, imi pare extrem de rau pentru ce s-a intamplat aseara! Ii spun sincer privind-o. Isi deschide gura, probabil vrand sa spuna ceva, dar este intrerupta de idiotul de Zayn care nu poate sa isi tina gura.

-Tu esti prost? Dupa cate lucruri rele a patit din vina ta mai ai si tupeu sa iti ceri scuze?! Perrie, plecam! Te scot din casa asta nenorocita!

Isi insfaca cheile si telefonul mobil de pe masuta din sticla, care in cautand nu va mai fi intreaga, si apoi pleaca, trantind usa de la intrare. Sunt doar eu si singuratatea. A plecat......

*Perrie's P.O.V.*

Masina se opreste in fata unei case imense, iar eu raman socata. E aproape la fel de mare ca cea a lui Harry, iar curtea e imensa. De-a lungul aleei sunt plantati trandafiri rosii si albi, iar in dreapta, de-a lungul gardului, se afla un mic parculet cu tot felul de specii de flori. E de-a dreptul minunat! Inaintam incet pe alee, iar mireasma dulce a trandafirilor ma face sa nu mai vreau sa plec vreodata dintre ei. Probabil Zayn observa lucrul acesta din cauza ca se apleaca si culege cativa trandafiri, fosrmand un buchet, pe care mi-l intinde gentil.

-Cele mai frumoase flori pentru cea mai frumoasa fata! Rosteste si face o mica plecaciune.

Zambesc si apuc cu grija micul buchet in mana, apoi ma intind si il sarut incet pe obraz. Isi aseaza mana pe spatele meu si ma conduce catre usa principala. Casa are o culoare crem, iar usa de culoare inchisa intra in contrast perfect cu ea.

********

Linistea asternuta in casa nu era una apasatoare, ba din potriva, era una linistitoare. Dupa ce am ajuns Zayn a venit cu ideea de a vedea un film, iar eu am fost mai mult decat incantata. Nu stiu cat timp a trecut de cand m-am relaxat ultima data. In general cand inca traia monstrul acela nu aveam timp niciodata de mine. Au trecut cativa ani de cand am mers ultima oara la cumparaturi strict pentru mine. Adevarul e ca oricum as fi facut, niciodata nu aveam bani pentru asa ceva. Nici macar nu ma puteam gandi la asa ceva.

-Filmul asta ma plictiseste! Remarca Zayn intinzandu-se dupa telecomanda de pe masuta, apoi inchinzand televizorul.

-Si pe mine. Afirm intinzand-mi mainile. Am amortit ingrozitor.

-Povesteste-mi despre tine!Orice! Se face comod pe canapea.

-Pai....nu am avut o viata prea fericita. Mama a murit acum un an din cauza unei tumori aflata in ultima faza, iar eu am ramas in grija tatalui meu vitreg! Ultimele luni au fost cele mai ingrozitoare!

O lacrima imi aluneca incet pe obraz si se opreste in dreptul buzei de sus. Dau sa o sterg dar Zayn imi anticipa miscarea si imi prine mana gentil. Isi ridica incet mana, parca ezitand, si o apropie de mica picatura de pe fata mea, indepartand-o.

-Stiu ca nu ajuta, dar imi pare rau puiule! Se apleaca usor si isi infasoara bratele in jurul meu.

-Chiar mi-au lipsit imbratisarile tale Zaynei! Ii soptesc incet apoi ne despartim din imbratisare si ii vad zambetul crescand.

-Si mie mi-a lipsit zambetul tau copilaros! Esti asa draguta cand te porti ca un copil! Zambeste.

Ecranul telefonului sau se aprinde, lasand la iveala numele ,,Harry".

Kidnapped by a Demon (BY: Mrs-Malik69)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum