#6

161 33 124
                                    

WOWOWOWOWO 14 OY OLMUŞ

Demek ki prim.exe işe yarıyor.

Hadi bu sefer biraz daha ibnelik yapayım:

15 oy olmadan yb yok :3

~~~

Gözlerimi zorlukla açtım. Suratım yastığa gömülmüştü. Kafamı hafifçe kaldırdım. Kendi yatağımda değildim. Kafamı birazcık sağa çevirdim ve Leb'i gördüm. Hâlâ uyuyordu.

Şimdi fark ettim. Onun üstündeydim. Yani en azından vücudumun sağ tarafı. Leb'in de gözlerini açtığını görünce ne diyeceğimi düşünmeye başladım.

"Günaydın."

"Uh. Mark? "

"Evet?"

Doğruldu. Ve etrafa baktı.

"Yatağım demek istemiyorum ama yatağımda ne işin var?"

"Merak etme, olan 3 tane şey var. Birincisi uyuyakaldın."

Elini alnına vurdu.

"İkincisi seni taşıdım."

"Teşekkür ederim o zaman."

"Ve üçünsücüsü ben de uyuyakaldım."

Güldük. Komik değildi ama güldük.

"Leb."

"Efendim Mark?"

"Gözlerinin altı hâlâ mor. Gerçekten iyi misin?"

"Evet." Dedi ve gülümsedi. Her zaman gülümsüyordu zaten. Yeni bir şey değil. Ve bana döndü.

"Asıl sen iyi misin?" Dedi.

"Benim neyim var ki? Ben mükemmelim."

"Gözlerin hâlâ kırmızı. Hâlâ Amy için mi üzülüyorsun?"

İç çektim. O da elimi omzuna koydu ve dizlerinin üstüne oturdu.

"Mark. Sen koskoca Mark Edward Fisbach'sin. Neler neler yaşadın. Bir kız için mi kendini üzeceksin?"

Gülümsedim.

"Ama onu gerçekten çok sevdim Leb."

Parmağını kalbime getirdi.

"Bak Mark. Buradaki kalp denen şey. Gönül işleriyle ilgilenir. Sana göre birini gösterir. Ve onu sevdiğini sandırır. Beynine aşk sinyalleri yollar.

Beynin kabul ederse. Onu sevmeye başlarsın. O senin için hayattaki en önemli şeydir. Ama gel görelim ki gönül işinin nasıl işlediğine. Aşk karşılıklı olmak zorundadır. Sen onu ne kadar seversen sev o seni sevmezse gönül işi olmaz."

Ellerini birbirine vurdu.

"Aşk denen şey uçup gider."

Gülümsedim.

"Leb. Güzel konuşuyorsun ve kalbini kırmak istemem ama 'gönül işleri' için sen küçük değil misin?"

"Mark. Lütfen."

"Yani demek istediğim daha 18ine bile girmedin."

"Bu sana yardım etmeme engel oluyor mu?"

"..."

"O zaman güzel."

Bana sarıldı.

"Benim için çok değerlisin Mark. Lütfen kendini bir insan, özellikle seni sevmeyen bir kız, için üzme."

Leb x Markiplier - Korean KawaiiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin