<intro>
Chapter 16
"The Mysterious Catacombs" (Catacombele misterioase)[14 iulie 2017, 13:16, Escape Club]
(Oracolu, Darius, Razvi, Roman, Daria, Magda, Elisé și eu stam la un suc și discutam planurile de lupta împotriva lui Caesar)DARIA: Si acum?
RĂZVI: Trebuie sa găsim o soluție ca sa lovim...
ROMAN: Dar nu putem pentru ca doua dintre cele mai tari arme ale noastre sunt blocate..
RĂZVI: Pai s-or debloca.. Ce dracu sa zic.. Doar pentru el au fost făcute puterile...
TUDOR: Si daca nu?
TUDOR: Adica toate Script Enigma-urile au fost scrie de bunu..
RĂZVI: Dar au fost scrise pentru tine...
ORACOLU: Eu ii dau dreptate si lui Tudor.. Adica, daca puterile alea le-au folosit strămoșii lui, iar Tudor are alta putere?!
RĂZVI: Pai daca sunt strămoși nu ar trebui sa fie moștenire sau ceva..
DARIUS: Mno.. Daca ii diferit băiatu.. Ce vrei?
ROMAN: (Cu laptopul pe masa) Ia fiți atenți.. Am cautat pe net si uite ce am găsit într-o arhiva de la OWO...<Fiecare om e diferit si trebuie sa trăiască ziua de azi, ca si cum ar fi ultima, dar e bine sa ne mai informăm despre strămoșii noștri. O legenda spune ca, orașul numit Հայաքաղաք are la baza o mulțime de mistere, iar topografii si arheologii au găsit o întrare subterana a orașului.>
<Catacombele Gherlii este un subiect foarte dezbătut în ultimii ani deoarece a creat decese înzecite, unele victime au fost găsite arse de viu, iar altele nu au fost găsite.>
<In atestatele documentare ale regelui Andrei al III-lea al Ungariei din 1291, se poate remarca o harta cu inscripții legate de întrările secrete in pasajele subterane pe care romanii le foloseau pentru a ascunde prada si sărurile din Ocna Dejului.>
<Initial, întrările in catacombe se făceau in trei puncte. Sub castrul Roman, care in prezent a fost acoperita de fabrica de lemn, a doua a fost astupata în anul 1540, odată cu ridicarea Cetății Martinuzzi, întrarea fiind acoperita de un muncitor neîndemânatic care a scăpat bolovani giganti in groapa. In prezent ea este posibil sa fie reparata. A treia nu este cunoscuta.>TUDOR: Si cu ce ne ajuta asta..?
ROMAN: Scrie aici ceva de comorile sfinților.. Idk.. Zic si eu...
TUDOR: S-ar putea sa mai găsim un Script Enigma..
ROMAN: Nu ne-ar strica inca unu..
ORACOLU: Ma voi cred ca ati înnebunit.. Dupa ce ca nu știm nici pe unde dracu putem întra, mai si zice ca au fost oameni morți...
RĂZVI: Asa si.. Sa ști ca nu se ridica nimic de acolo..
ORACOLU: Nu-mi pasa.. Tot nu-mi place ideea...
MAGDA: Lasa ca vin cu tine Oracole si am eu grija de tine...
DARIA: Si eu... :))
TUDOR: Dar tu de ce?
DARIA: Tania are un proiect arheologic la Universitate acolo in San Francisco...
TUDOR: Aha.. Bun.. Cine mai vine?
RĂZVI: Eu pregătesc Reality World....
TUDOR: Deci suntem eu, Oracolu, Roman, Magda si Daria?
MAGDA: Dada..
ELISÉ: As veni si eu sa va ajut..
MAGDA: Lasa ca merg eu...
TUDOR: Eu zic sa va bateți mai încolo pentru mine.. Roman! Unde putem găsi harta?
ROMAN: O avem pe cea originala la muzeu si o copie la biblioteca..
TUDOR: Cine merge sa o ia..?
ORACOLU: Tu..
TUDOR: Eu, nu...
ORACOLU: De ce?
RĂZVI: Da chiar de ce? E doar o carte..
TUDOR: Umm.. Da legat de asta.. Nu am permis deala de biblioteca..
ORACOLU: Cum naiba?
TUDOR: Paaai..
ROMAN: Ne spui altădată.. Acuma hai sa plătim și hai cu mine Iuane..
ELISÉ: Lasa ca într-o zi te duc la biblioteca sa iti facem unu bine?
TUDOR: Daaaa...
DARIA: MOOR...
ORACOLU: Vezi tu Pisi ca nu ai zis bine, ca ii Morrrrr..
DARIA: Cum zici tu... :)))[14 iulie 2017, 15:54, Parcul Mic]
TUDOR: Mult v-o luat sa o găsiți..
ORACOLU: Ne scuzi amu.. Ca nu ii 4G ca ii om bătrân G ii o viteza de melc turbat ce vrei...
TUDOR: Atunci nu te critic... Hai sa o vedem...
ORACOLU: Tulai stearsa ii..
ROMAN: Da cum ai vrea sa fie.. Ii din 1291 plm.. Nu ii nici măcar în romana ca ii în ungurește.."A harmadik bejárattal volt egy kis probléma, mert nem tudtuk hova építsük ezért, a találkozó után elrendeztük, hogy hol legyen a hely. A könyvelőink ezt a helyet találták a harmadik bejáratnak."
TUDOR: Iza știa ungurește.. Bunu știa ungurește, iar eu nu am fost in stare sa învăț nici atata...
ORACOLU: Romane sper ca ști ungurește..
ROMAN: Da o pla de cal... Flori nu vrei?
ORACOLU: Ba da..
ROMAN: E bine sa vrei..
TUDOR: Hmm...
ORACOLU: La ce te gândești..
TUDOR: Semnu din coltul paginii mi se pare cunoscut..
ORACOLU: Si mie...
TUDOR: God's Eyes!
(Literele de pe harta se aranjează într-un mod in care pot înțelege ceea ce scrie)
TUDOR: Acum știu semnul.. E vechiul semn de la Saints, Project Reality...
ORACOLU: Stai.. Reality e un proiect de la Saints...
TUDOR: Asa se pare..
ROMAN: Zi ce scrie...
TUDOR: "A treia întrare a fost o problema deoarece nu știam unde sa o construim asa ca dupa un consiliu amănunțit am reușit sa o punem la punct.
Cărturari au pus aceasta locație pentru a treia întrare subterana: 47.026957,23.910503"
TUDOR: Nu se vad ultimele cifre de la locație..
ROMAN: Oracle.. Mai cauta ceva acolo in cartea aia nu sta degeaba...
ORACOLU: Mai am o harta din 1700 si niște schițe de la o biserica armeano-catolica..
ROMAN: Gherla are un milion de biserici..
TUDOR: Ia stai.. Dă-mi-le puțin...
ORACOLU: Oare ce vrea sa facă? (către roman)
ROMAN: Nush...
TUDOR: Uite ca mai scrie ceva aici.. "Gregory világosítsa meg útját a sötétben."
ORACOLU: Si cum se traduce aia?
TUDOR: "Grigorie să ne lumineze calea in întuneric"
ORACOLU: Si cu ce ne ajută?
TUDOR: Cred ca face referire la un om.. La un Sfânt..
ROMAN: Sfântul Grigorie Luminatorul..
TUDOR: Da.. Iar biserica asta.. Nu mi-am dat seama care e din cauza turnului din fata care s-a construit ulterior..
ORACOLU: Voi despre ce dracu vorbiți?
TUDOR: Vorbim despre singura biserica din Gherla cu statuia lui Gheorghe Luminatorul..
ROMAN: Biserica Solomon..
TUDOR: Exact...
ORACOLU: Deci acolo ne îndreptăm..[14 iulie 2017, 18:36, Biserica Solomon]
TUDOR: Vai Iuane da ce dracu ai in ghiozdanu ala mancati-as...
ORACOLU: Toate armele anti-fantome..
DARIA: Le-ai luat de la Johann..?
ORACOLU: Um.. Nu..
TUDOR: O pla..
MAGDA: Cum întram?
TUDOR: Asta nu mai e o problema deja... Artistiq!
TUDOR: Hmm.. Avem doua întrări.. Una o avem printr-o trapa de la acoperișul bisericii dar e foarte mica si presimt ca Oracolu nu încape acolo.
DARIUS: Ioooi... Ce urata o fost asta..
TUDOR: Da nu am zis de greutatea musculara a lui Iuan ca am zis de ghiozdanu lui Peste ca ii de doua ori cât el..
ORACOLU: E doar pentru precauție...
DARIUS: (il prinde pe Oracolu de picior si oracolul se sperie si sare pe gard)
ROMAN: Nu te sperii, așai vere?
ORACOLU: Nu.. Deloc..
TUDOR: Hai ma nu il omorâți de pe amu.. Stai calm Iuane ca nici nu o venit partea rea...
ORACOLU: S-o futi...
DARIA & ELISÉ: Morrrrr...
MAGDA: *haha Da nici voi nu sunteți întregi la cap.
TUDOR: Mno bun si revenind la plan.. Mai avem o întrare prin beci in spatele bisericii..
ROMAN: Si de ieșit pe unde?
TUDOR: Pai tot pe acolo sau are o ieșire in altarul de la biserica... Sau, planul B cu dinamită spargem un perete si ajungem in sistemul de canalizare care ii la câțiva metri deasupra noastră..
ROMAN: Bun.. Hai sa pornim..<End of the chapter 16>.
CITEȘTI
Reality 2.0
Action./MemoryData {Enabled} >dev.beta.221 *REALITY 2.0* Inspired by various facts, religions, real based actions and stories. (Inspirata de diferite fapte, religii, bazata pe fapte reale si povesti.) *Povestea contine limbaj vulgar excesiv. *I...